3.

562 17 2
                                    

(Vanuit Ilse DeLange)

Na een lange reis landden Bart en ik eindelijk in Nashville. We kwamen hier best vaak. "Ils, waar is dat hotel nou ook alweer?" Vroeg Bart toen we in onze huurauto stapten. "Ehmm ergens aan de west-kant van Nashville, volgens de site was het makkelijk te vinden." Zei ik. Bart knikte en zei:"we zien wel waar we uitkomen." Ik lachte en zei:"het zal wel goed komen." Bart startte de auto en we reden weg. Op weg naar het hotel waar we zouden verblijven voor 2 maanden, ja dat was lang. Maar we hadden zoveel te doen! Ik was vrolijk en Bart merkte het. Hij legde zijn hand op de mijne en ik glimlachte. "Let wel op de weg alsjeblieft." Zei Ik toen Bart me een kus gaf. "Jaja, ik kan dit." Zei Bart lachend. Ik schudde lachend mijn hoofd en zei:"weet ik schat, weet ik."

(Vanuit Laura)

"Dus, dit is het huis!" Zei mijn moeder vrolijk toen we het nieuwe huis in Nashville binnen stapten. "Mooi!" Zei Tom. Ik was stil en mijn moeder keek me aan. "En wat vind jij Laura?" Vroeg ze. Ik zei:"mooi..." Mijn moeder merkte dat ik het moeilijk vond en zei:"lieverd..  Voor je het weet ben je aan dit alles gewend, dat beloof ik je. Ik knikte en probeerde te glimlachen, wat maar half lukte. Toen ik mijn kamer had ingericht plofte ik op bed neer. Het voelde zo gek om nu ineens in Amerika te wonen. Nashville.. Ik kende het vaag van een paar beroemdheden, maar verder had ik geen idee. Ik wist ook niet wat ik moest verwachten. Ik zou ook naar High School moeten. Ik was een senior, wat betekende dat ik dit jaar ging slagen. En dan.. Ja, ik hoopte op de olympische spelen, maar ik had geen idee. De VS had heel veel goede turnsters en ik wist niet of ik in het team zou komen.. "Laura! Kom je? We gaan wat eten!" Riep mijn moeder van beneden. Ik zei:"ja!" En ik liep naar beneden.

*de volgende dag*

Mijn eerste school dag in High School. Ik was bloednerveus. Mijn broer ging al naar een vervolgopleiding, dus ik was helemaal alleen. "I think you need to be here." Zei een vrouw toen ik de school binnen kwam. Ik knikte en ik liep een klaslokaal binnen. Alle ogen waren op mij gericht. Het was echt net zoals in films.. Je kon duidelijk onderscheid maken tussen de 'coole' mensen en de 'niet zo coole' mensen. "Hello, you must be Laura? I'm mrs. Clark." Zei de lerares. Ik glimlachte en zei:"nice to meet you." Ik ging zitten en er zat een meisje dichtbij me de hele tijd naar me te kijken. "You are new right?" Zei ze. Ik knikte en het meisje zei:"where do you come from?" Ik zei:"the Netherlands." Het meisje haalde haar wenkbrauwen op en zei:"cool. I'm Katy by the way." Ik zei:"I'm Laura. Nice to meet you." "Nice to meet you to." Zei Katy. En toen begon de les. Hier gingen we dan...

(Vanuit Ilse)

"Wakker worden liefje." Zei Bart toen hij me een kus gaf. "Hoe laat is het? Het lijkt wel midden in de nacht." Zei ik. Bart glimlachte en zei:"half 10. We hadden om 11 uur met Jake afgesproken weet je nog?" Ik zei:"oh ja.. Ik ben dood op." Bart zei:"ja, dat komt door die jetlag. Vanavond vroeg gaan slapen oke?" Ik knikte en stapte uit bed. "Jezus. Ik zie eruit als een zwerver." Zei ik toen ik in de spiegel keek. "Helemaal niet Ils. Je bent prachtig." Ik lachte en kleedde me om en maakte me op. Een hele dag Nashville, geweldig

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu