(Vanuit Laura)
De volgende middag zat ik weer bij Drake thuis om hem met wiskunde te helpen. Ik had niks meer van Ruben gehoord en ik had besloten om er maar zo min mogelijk aan te denken. Het hielp toch niet. "So, the answer is...?" Zei ik. "I guess 563." Zei Drake. Ik knikte en zei:"yes! You are soooo smart." Drake lachte en zei:"thanks to you Laura." Ik glimlachte en zei:"I like it to help you you know." Drake glimlachte en zei:"thanks Laura. You saved my graduation." Ik lachte en zei:"We're gonna graduate together, you're gonna nail it." Drake zei:"I hope so." Ik lachte en zei:"I swear." "Thanks for your help, really." Zei Drake nog een keer. Ik zei:"I like it to help you." Drake zei:"I like you." Hij keek verlegen bij de woorden die hij zei. Ik schrok, maar glimlachte toch. "Really?" Zei ik. Drake knikte en zei:"yes... You are cute." Ik zei:"thank you..." Ik wist niet wat ik nu moest doen. Ik snapte er helemaal niks meer van. Toen zijn hoofd dichterbij kwam raakte ik in paniek. Ik liet niks merken, maar ik wist niet wat ik moest doen. Terugzoenen? Toen raakten zijn lippen de mijne...
(Vanuit Ilse)
"Je zei dat je nooit meer een jongen op die manier zou aanraken." Zei ik met een glimlach. Laura zei:"weet ik, dit had ik ook niet verwacht hoor." Ik zei:"het is toch leuk?" Laura keek me een beetje bang aan en zei:"wat nou als ik straks weer in de problemen kom?" Ik zei:"je hebt ervan geleerd en waarschijnlijk zie jij nu heel snel wat foute jongens zijn toch?" Laura knikte en ik zei:"dus als hij fout is dan denk ik dat jij dat nu wel gemerkt zou hebben. Doe het gewoon rustig aan." Laura zei:"ik hoop dat het goed komt. En ik heb niet eens tijd voor een vriendje, maar dat zien we dan wel weer." Ik glimlachte en zei:"dat is de instelling, voelde het goed?" Laura zei:"ja, maar toch ben ik bang." Ik zei:"het komt wel goed. Je moet hem gewoon beter leren kennen, echt waar." Laura knikte en zei:"bedankt." Ik glimlachte en zei:"geen dank gekkie." Laura glimlachte en gaf me een knuffel.
(Vanuit Laura)
"You kissed Drake?!" Zei Katy toen ik haar die avond belde. Ik zei:"yes... I don't know why he did that but it felt good." "He did that because he like you." Zei Katy. Ik zei:"do you think?" Katy lachte en zei:"yes, why not? He kissed you! That means he is in love with you!" Ik wist dat Katy gelijk had, maar ik kon en wilde het nog niet geloven. Toen ik ophing stond mijn moeder ineens in mijn kamer. "Ze zijn bang dat Ruben naar het buitenland gevlucht is. We werden net gebeld door de politie." Zei ze met een serieus gezicht. Mijn hart sloeg over. "Nee... Meen je dat?" Vroeg ik...
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...