(Vanuit Laura)
De volgende dag liep ik met Katy en de rest weer langs het sportveld. De cheerleaders waren aan het trainen. "These are the bitches, watch out." Zei Katy op een plagerige toon. Ik lachte en zei:"they look soooo beautiful!" Jasmine zei:"oh yes, and all the football players love them." Opeens kwam er een cheerleader naar ons toe. "Yo, we're searching a new cheerleader. The new one?" Zei ze. Ze keek naar mij. Voordat ik iets kon zeggen zei een andere cheerleader:"no, she's never good enough, she isn't even American." Toen was ik beledigd. "Wowowow, she's better than all of you. Watch her." Zei Katy. De cheerleaders keken me uitdagend uit en de eerste zei:"Really? Let me see." Even twijfelde ik. Ik was helemaal niet zo van het opscheppen over turnen. Maar toch, deze meiden moesten op een plaats gezet worden. Ik nam een aanloopje en deed een perfect flikflak en een overslag. Ik zag de cheerleaders verbaasd kijken. Katy en de rest stonden te klappen en vooral te genieten van de cheerleaders die met een zuur gezicht naar me keken. "Well, you are good." Zei een van de cheerleaders. "Thank you." Zei ik. De cheerleaders liepen weg en we begonnen te lachen. "That was pretty good." Hoorde ik achter me. Ik keek om en zag Ilse. "Ilse!" Riep ik en ik gaf haar een knuffel. "This is a weird story, I knew this woman from a couple songs, she is a singer and famous in the Netherlands, and I saw her here." Zei ik. Katy zei:"cool!" Ze gaven Ilse een hand en even later liepen Ilse en ik weer door het parkje. "Hoe wist je dat ik op die school zat?" Ilse zei:"gokje." Ik lachte en zei:"goed gegokt." Ilse glimlachte en zei:"wen je al een beetje hier?" Ik zei:"jawel.. Het gaat wel op zich, ben jij niet druk eigenlijk? Dat je tijd maakt voor mij." Ilse lachte en zei:"natuurlijk maak ik tijd voor jou. En ik moet rustig aan doen van mijn vriend, hij vind dat ik mezelf weer te druk maak." Ik lachte en zei:"wat lief." "Heel lief, maar soms ook heel irritant." Zei Ilse. Ik lachte en zei:"dat snap ik wel." "Heb jij eigenlijk een vriendje?" Vroeg Ilse. Ik schudde mijn hoofd en zei:"geen tijd. Turnen gaat voor." Ik liet de reden naast turnen maar weg. Iets wat ik nog nooit aan iemand verteld had. Iets wat ik ook nooit aan iemand ging vertellen. Het verhaal dat ik een lief vriendje had en ik het gelukkigste meisje op aarde was. De nacht dat hij me dronken voerde en verkrachtte. De ochtend daarna toen ik met een kater en een smerig gevoel thuis kwam en vervolgens aan de ontbijttafel deed alsof er niks gebeurd was. Dat verhaal. Ilse glimlachte en zei:"knap hoor. Dat je alles opgeeft voor turnen." Ik zei:"ach ja."
Toen ik even later thuis kwam trof ik mama huilend aan op de bank. "Wat is er mam?" Vroeg ik. Mijn moeder keek op en zei:"ach niks." "Echt wel." Zei ik. Mijn moeder zuchtte en zei:"ik mis iedereen gewoon." Dan moet je maar niet voor altijd naar Amerika vertrekken. Dacht ik. "Ik ook." Zei ik. Mijn moeder zei:"weet ik Lau.. Sorry." Ik zei:"geeft niet." Mijn moeder stond op en zei:"en nu wil ik chocola." Ik lachte en zei:"oke dan." Mijn moeder kwam terug met chocola en zei:"jij ook?" Ik schudde mijn hoofd en mijn moeder zei:"want?" Ik zei:"gewoon." Mijn moeder zei:"ze hebben je toch niet gezegd dat je te dik bent?" Ik zei:"nee, natuurlijk niet, ben ik dat wel dan?" Mijn moeder zei:"nee! Maar dat moet je ook niet denken!" Ik lachte en zei:"nee mam, kalm."
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanficDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...