36.

383 12 0
                                    

(Vanuit Laura)

Really good tumbling pass Laura!" Zei Ron. Ik zei:"thanks." Ik was echt blij dat alles weer goed was met Drake. We hadden de grootste lol gehad vandaag. Hij begreep dat ik nu heel druk was met turnen en ik begreep dat hij me soms gewoon miste. "Alright, enough for today, see you tomorrow girl." Zei Ron. Ik knikte en toen ik ging weg. Het was al super donker. Eigenlijk wouden mijn ouders me ophalen, maar ik had gezegd dat dat niet hoefde. Ik was al 17, kom op. Toen ik door het parkje liep zag ik iemand op het bankje zitten. Toen ik dichterbij was zag ik wie het was. Ilse. "Wat doe jij hier dan nog?" Zei ik verbaasd. Ilse keek op en zei:"o hey!" Ik glimlachte en kwam naast haar op het bankje zitten. "Gewoon." Zei ze. Ik keek haar aan en zei:"waar is Bart?" Ilse haalde haar schouders op en zei:"geen idee, we hebben nog steeds ruzie." "Nog steeds?" Zei ik verbaasd. Ilse knikte en zei:"we hebben sinds gisterochtend niet meer normaal tegen elkaar gedaan." Ik zei:"echt niet?" Ilse zei:"nee..." "Maar waar heb je geslapen dan vannacht?" Zei ik. Ilse zei:"naast hem, we hebben alleen geen woord gewisseld, helemaal niks." Ik zei:"jullie moeten het goed maken Ils..." "Weet ik." Zei Ilse. "Doe het." Zei ik. Ilse keek me aan en zei:"echt?" Ik knikte en zei:"echt." Ilse gaf me een knuffel en zei:"maar eerst breng ik jou naar huis, het is veel te donker."

(Vanuit Ilse)

Toen ik Laura naar huis had gebracht liep ik het hotel binnen. Ik was zenuwachtig. Ik wist niet eens waarom. Toen ik voor onze kamer stond twijfelde ik even. Moest ik dit wel doen? Maar ik besefte me dat dit het beste was en ik liep naar binnen. Daar zat Bart op bed. Hij keek verbaasd toen ik binnenkwam. "Hey." Zei hij. Ik zuchtte en zei:"hey, we moeten praten." Bart leek verbaasd maar ook opgelucht toen ik dat zei. Hij knikte en ging naast hem op het bed zitten. In plaats van dat Bart wat zei trok hij me naar zich toe en sloeg hij zijn armen om me heen. "Ik hou van je..." Fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachte en er liep een traan over mijn wang. "Ik ook van jou..." Zei ik. Bart gaf me een kus in mijn haar en zei:"het spijt me liefje." Ik zei:"nee, het spijt mij." Bart keek me aan en gaf me een kus op mijn lippen. Ik glimlachte en zoende hem.

(Vanuit Laura)

"Waar is Tom?" Vroeg ik aan mijn moeder. "Boven." Zei ze. Ik knikte en zei:"ik ga even douchen." "Is goed." Zei mijn moeder. Toen ik boven kwam trof ik mijn broer op zijn kamer aan. "Wat doe je?" Vroeg ik. "Gaat je niks aan." Antwoordde hij. "Oke dan." Zei ik. Ik wilde weglopen maar hoorde toen:"Laura, hoe moet ik het goedmaken met Lauren?" Ik keek verbaasd om en zei:"hebben jullie ruzie dan?" Tom zei:"het is uit." Ik zei:"oh?" Mijn broer had het nog nooit zo lang met een meisje uitgehouden. "Waarom?" Vroeg ik. Tom zei:"ik heb een ander gezoend." Ik glimlachte en zei:"o god, het zal toch ook niet." "Ik was dronken oke!" Zei Tom. Ik zei:"ja, het zal. Maar dit maak je niet zomaar goed." "Nee, weet ik. Dit vertel je niet aan mam en pap trouwens." Ik zei:"nee nee, natuurlijk niet. Je moet het groots aanpakken als je nog een kans wilt." Tom zei:"zoals?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"meen wat je zegt, en als ze je geen tweede kans geeft snap ik het, maar ik denk dat je nog een kans krijgt." Tom knikte en zei:"ik hoop het. Bedankt." Ik zei:"geen dank." Mijn broer en relaties, het gaat altijd fout.

COMMENTS?
TIPS?

Becoming an American girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu