(Vanuit Laura)
Ik had de hele nacht niet geslapen. Wat nou als Ruben hier naartoe zou komen? Of erger nog, wat nou als hij hier al zou zijn? Ik probeerde me erover heen te zetten en ik at mijn ontbijt op. Op school kon ik ook aan niks anders denken dan aan Ruben. Waarom probeerde die jongen mijn leven te verpesten? Toen ik vrij was liep ik zo snel mogelijk naar de training, waar Ilse op me stond te wachten. Ik had echt even behoefte aan haar. "Hey!" Zei ik terwijl ik haar in de armen viel. "Hey meisje." Zei Ilse. Ik keek haar aan en Ilse zei:"je bent bang he?" Ik knikte en zei:"ja..." Ilse zei:"het komt allemaal goed, echt waar." Ik hoopt het maar. Ilse bleef bij mijn training kijken vandaag, wat Ron ook heel leuk vond. "You're not gonna fall." Zei Ron voordat ik op de balk ging. Ik knikte en zei:"I promise." Ron knikte en zei:"right, here we go." Ik maakte zijn verwachtingen waar, want ik viel niet. Ik kwam zelfs zonder wiebels terecht. "O gosh, I'm so happy with you in the team." Zei Ron. Ik glimlachte en zei:"thank you. That means a lot to me." En dat meende ik. Ik had me bewezen bij hem. Na de training liepen Ilse en ik samen door het parkje. "Ik weet het gewoon allemaal niet meer." Zei ik. Ilse zei:"wat heeft de politie gister precies gezegd?" Ik zei:"ze belden en ze zeiden dat ze bang zijn dat Ruben naar het buitenland vertrokken is, omdat hij een paar keer op een vliegveld gezien was door mensen." Ilse keek me aan en zei:"misschien is hij wel ergens anders heen. Hij weet dat wij hem weer gaan aangeven als hij hierheen komt." "Ja... Maar toch. Hij wil me echt wat aandoen." Zei ik. We gingen op het bankje zitten en ik zei:"wat nou als.." Ik kon mijn zin niet afmaken, want ik barstte in tranen uit. Ilse trok me naar zich toe en sloeg haar armen om me heen. "Rustig meisje.... Ik snap dat je bang bent... Ik ben er voor je." Zei Ilse. Ik kon niet meer stoppen met huilen. Alle angst van de afgelopen tijd kwam eruit. Ilse leek het niet erg te vinden en bleef me troosten. Nu pas besefte ik hoe blij ik met haar was als vriendin. Ze was de beste vriendin die ik ooit had gehad, ook al was ze natuurlijk veel ouder dan ik. Ze gaf tenminste om me...
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...