(Vanuit Laura)
Het was een dag later en ik zat samen met Drake bij hem thuis. Ik ging hem helpen met wiskunde. "So, the answer is...?" Zei ik. "67." Zei Drake terwijl hij me onzeker aankeek. Ik knikte en zei:"yes! Really good. You're getting better." Drake glimlachte en zei:"because you are a good teacher." Ik glimlachte en zei:"no, you are just smart. Don't worry about maths, you can do this." Drake zei:"thank you, you are amazing. You saved me." Ik lachte en zei:"no problem." "So, You help me next week?" Zei Drake. Ik knikte en zei:"sure, same place?" Drake knikte en glimlachte. Ik glimlachte en zei:"well, I have to go, see you tomorrow." "See you tommorow." Zei Drake. Toen ik wegliep zag ik hem knipogen. Was dat naar mij? Nee toch? Nou ja, het zou wel. Ik liep naar huis en maakte me snel klaar voor training. Toen ik bij de training aan kwam zag ik dat de andere meiden er al waren. "Sorry girls, I'm a bit late." Zei ik toen ik binnen kwam. "Hey Laura, it's no problem." Glimlachte Ron. Ik knikte en Ron begon een verhaal over de Olympische spelen. Dat we over minder dan een jaar naar Rio gingen en we dus heel veel te doen hadden. Dat dit team een hecht team moest worden en dat hij dacht dat dat zeker goed moest komen met ons. We knikten en de training begon.
(Vanuit Ilse)
"Jaja, je was gewoon met iemand anders in de stad." Zei ik. Bart en ik zaten samen op bed in onze hotelkamer. "Doe normaal gek." Zei Bart lachend. Ik begon te lachen en zei:"kan toch? Amerikaanse vrouwen zijn heel knap soms hoor." "Soms ja, en ik wil niemand anders dan jou." Zei Bart. Ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn lippen. "Jij gaat morgen met Laura de stad in toch?" Zei Bart. Ik knikte en zei:"hoe weet jij dat nou?" Bart zei:"omdat Laura me dat gister vertelde." Ik zei:"o, dat was logisch natuurlijk. Domme vraag. Blond he." Bart lachte en zei:"jij bent niet dom." "Maar wel blond." Zei ik. Bart zei:"dat is waar." "Waarom was je eigenlijk in de stad gisteren met Laura?" Vroeg ik ineens. "Gewoon, voor de gezelligheid." Zei Bart. Ik zei:"oke, dat is nieuw." Bart lachte en zei:"oke dan. Maak je nou maar geen zorgen." Ik zei:"nee, doe ik ook niet." Bart had een geheim voor me... Ik merkte het aan alles. Maar wat...?
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...