(Vanuit Laura)
Toen ik wakker werd wist ik meteen welke dag het was. Het was de dag van de toestel finales balk en vloer. Ik was echt super nerveus. "O my gosh..." Zei ik toen ik wakker werd. "Are you scared?" Zei Debby. Ik zei:"yes." Debby zei:"I'm scared for tomorrow." Debby stond morgen in de finale sprong. "I hope you can get a medal." Zei ik. Debby zei:"I hope so... But you can get a medal today, maybe 2." Ik zei:"or none." Debby zei:"no, you getting a medal." "Girls? Are you awake?" Hoorden we. Het was Ilse. Ik deed de deur open en zei:"goodmorning!" Ilse gaf me een knuffel en zei:"goodmorning!" "What time you need to be there?" Vroeg Debby. Ik zei:"I don't even wanna think about it. I guess at 11." Ilse glimlachte en zei:"she is scared?" Debby knikte en ik zei:"I am." Ilse gaf me een knuffel en zei:"you're gonna be amazing." Ik glimlachte en zei:"I hope so."
Die middag was het tijd voor de finale balk. Ik mocht als laatste. Ik was zo nerveus. Al helemaal toen Mackanzie, die zich ook geplaatst had, van de balk viel. Geen medaille voor haar dus. "Please, show them what you can do." Zei Mackanzie toen ik aan de beurt was. Ik knikte en gaf haar een knuffel. Het ging best redelijk, op een paar wiebels na. De score viel tegen. 14.996. Dat betekende weer de vierde plek. Ik had me erbij neergelegd, totdat Ron zei:"that D-score needs to be higher." De D-score was de moeilijkheidsgraad van de oefening. Ik keek hem aan en Ron zei:"I'm gonna make inquiry." Hij ging dus commentaar geven. Mijn hart klopte in mijn keel. Zou ik dan toch brons krijgen? De D-score ging omhoog, en dat betekende dat ik gelijk stond met nummer 3, maar ik had minder fouten, dus dat betekende dat ik op de derde plaats stond! Ron gaf me een knuffel en ik kon het amper geloven. Medaille 1 was binnen! Nu vloer nog.
Dit keer mocht ik als derde, na Felicia. Die behaalde een score van 14.500. Nu was het mijn beurt. Het ging beter dan ooit en ik was zo blij! En de score was... Ongelofelijk. 15.600. Dat betekende goud. GOUD. Dit was echt de beste dag van mijn leven, dat zeker. Toen ik iedereen weer zag was ik helemaal hyper. 2 keer goud en 1 keer brons. Wauw.
(Vanuit Ilse)
Die avond zaten Laura en ik op haar bed. "Je was geweldig." Zei ik. Laura zei:"ja... Gestoord dit." Ik glimlachte en zei:"ik ben zoooo trots op je." Laura glimlachte en gaf me een knuffel. "Zonder jou had ik dit nooit gekund hoor." Zei ze.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...