"Hold on Laura, you're almost there." Zei Ron toen ik aan de hoge legger van de ongelijke leggers hing. Nog 1 keer draaien en dan moest ik de afsprong doen. Gek genoeg dacht ik aan van alles, behalve aan wat ik op dit moment aan het doen was. Dat zorgde er dus voor dat ik niet heel goed terecht kwam en moeite moest doen om te blijven staan na de afsprong. "You can do better Laura, come on." Zei Ron. Hij had gelijk. Sinds ik wist dat Ruben ontsnapt was dacht ik aan niks anders meer dan aan hem. Ik was zo bang voor hem en dat hij nog een keer hier zou komen... Wat moest ik dan? Hij wist me te vinden en dan had ik een probleem. "You're gonna do this again, and much better this time." Zei Ron. Ik knikte en even later hing ik weer. Dit keer ging het wel beter, maar ik kon beter. Wat had ik vandaag? Ik moest dit niet laten verpesten door Ruben, dat wist ik gewoon. Maar toch, ik was zo gestresst over hem...
Die avond liep ik met Ilse door het parkje. "Wat is er toch met je?" Zei Ilse bezorgd toen we op het bankje gingen zitten. Ik zuchtte en zei:"het is Ruben. Hij is ontsnapt. Mama werd gister door de politie uit Nederland gebeld." Ilse keek me met grote ogen aan en zei:"dat meen je niet..." Ik knikte en zei:"jammer genoeg wel. En ze hebben geen idee waar hij is en wat hij allemaal uitspookt." Ilse keek bang en zei:"en nu?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"de politie is hem met heel veel mensen aan het zoeken en ik hoop alleen maar dat hij niet hierheen komt." Ilse zei:"dat zal wel niet, want dan herkennen ze hem op het vliegveld." Ik zei:"ja... Maar toch.." Ilse zei:"ik snap je wel hoor. Wat heftig..." Ik zuchtte en zei:"ja..." Ik wilde het over iets leuks hebben en begon maar over de verlovingsring om de vinger van Ilse. Ik moest me erover heen zetten...
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanficDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...