*december*
(Vanuit Laura)
"LAURA!" Riep Ilse toen ze de deur opendeed. Ik lachte en viel haar in de armen. "Hey!" Zei ik. Ik was een paar weken in Nederland om bij mijn familie te zijn, en om een jurk voor Ilse uit te zoeken natuurlijk. Sinds de Olympische spelen was ik best bekent in Amerika, en hier blijkbaar ook. "Zo, ik heb Bart uit huis geschopt, dus we hebben alle tijd en ruimte." Ik lachte en zei:"hij mag niks weten, die jurk moet een verrassing blijven." Ilse zei:"zeker." Even later waren we in de bruidswinkel. De moeder van Ilse was ook mee. "U bent toch Laura van Buren?" Vroeg de verkoopster. Ik glimlachte en knikte. Ik stond naast 'de' Ilse DeLange en ze herkende mij? Gestoord. De Olympische spelen hadden dus wel indruk gemaakt. We kozen de mooiste jurk uit die we maar konden vinden en het stond Ilse prachtig. "Je lijkt net een prinses..." Zei de moeder van Ilse toen ze haar dochter zag. Ik zei:"ja... Wauw." Ilse glimlachte en zei:"dat is de bedoeling."
*twee weken later*
"Jezus we hebben nog maar 2 uur." Zei Ilse. Het was de dag van de bruiloft en Ilse en ik waren bij haar thuis. Ik zou haar helpen met klaarmaken. Ik zei:"rustig, ga jij je maar omkleden, ik kom zo terug, ik moet even wat regelen." Ilse knikte en ik liep weg. Toen ik beneden kwam belde ik Kayla. "Where are you guys?" Zei ik toen ze opnam. "We're walking in the street." "Alright, see you soon." Zei ik en ik hing op. Ja, ik had een verrassing voor Ilse. Toen ik weer boven kwam zat Ilse met haar jurk aan op bed. "Wauw..." Zei ik toen ik binnen kwam. Ilse glimlachte en zei:"mooi genoeg denk je?" Ik zei:"ja! Zeker." Ilse zei:"gelukkig." Toen ging de bel. "O ja, ik heb ook nog een verrassing voor je." Zei ik. Ilse keek me verbaasd aan en zei:"wat dan?" Ik glimlachte en zei:"ik ben zo terug." Ik liep naar beneden en liet Ilse beduusd achter. Ik deed de deur open en daar stonden Kayla, Mackanzie, Felicia en Debby. "O my gosh I missed you guys!" Zei ik terwijl ik ze een knuffel gaf. "Where is Ilse?" Vroeg Debby. Ik zei:"upstairs, come." We liepen naar boven en ik deed de deur open. "Tadaaa." Zei ik. "Ilse!" Riepen de meiden in koor. Ilse zei:"o my gosh!" Ze gaf de meiden een knuffel en ik zei:"ja, ik dacht, we kunnen hun hulp wel gebruiken." Ilse glimlachte en gaf me een knuffel. "Je bent geweldig." Zei ze. Toen Ilse helemaal klaar was zei Debby:"you are so beautiful..." "Thanks." Zei Ilse met een glimlach. "I'm jealous." Zei Felicia." "Me to." Zei ik. Ilse glimlachte en zei:"you guys are amazing, really." Ik keek naar het team, mijn team. Ze waren zeker geweldig. En wat was ik blij dat ik van Ruben af was, voor altijd. Ja, ik was een American Girl, maar ik hoorde hier, in Nederland.
EINDE!
WAT VONDEN JULLIE ERVAN?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...