*1 maand later*
(Vanuit Laura)
"Welkom in Rio!" Zei mijn moeder. We kwamen net uit het vliegtuig, ja voor de Olympische spelen. Eindelijk. Ik kon nog steeds niet geloven dat ik het gehaald had. Turnen begon pas over een week, maar deze week zat al vol intensieve trainingen. Ik deelde een kamer met Debby, die gelukkig wel mee mocht doen. "Where the hell is my phone?!" Zei Debby toen we op onze kamer waren. "1 minute in the room and you already lost your phone." Zei ik lachend. Debby zei:"yes, Call me." Ik lachte en pakte mijn telefoon. "O my gosh I guess it is here." Zei Debby terwijl ze onder het bed keek. "Get it!" Hoorde ik even later onder het bed vandaan komen. Ik lachte en zei:"lucky you." Debby kwam lachend onder het bed vandaan en zei:"This was a bit stupid, but alright." Ik schudde lachend mijn hoofd en zei:"no." Toen ging mijn telefoon. Ik zag dat het Ilse was en nam op. "Hey!" Zei ik. "Hey Lau! Je raadt nooit waar Bart en ik staan." Ik zei:"ehm in de achtertuin van jullie huis of zo?" "Who's that?" Zei Debby. Ik zei:"Ilse, you know, that blonde woman." "Speaker!" Zei Debby. Ik lachte en zette Ilse op de speaker. "Hey Ilse!" Zei Debby. Ilse lachte en zei:"hey Debby!" "But where are you?" Vroeg ik in het Engels zodat Debby het gesprek ook kon volgen. Ilse zei:"I thought it would be nice if we spent our vacantion in Rio, so here we are." "Are you kidding me?!" Zei ik. "No." Lachte Ilse. "So, you are here?" Zei Debby. Ilse zei:"yes, look at the window." Debby en ik stonden op en liepen naar het raam en we zagen Ilse en Bart staan. We renden het hotel uit en ik viel ze in de armen. "You are amazing." Zei ik. Ilse glimlachte en zei:"no, you are amazing."
Die avond zei Debby:"what if I fall. I mean, you guys hate me if I fail a vault." Ik zei:"no, of course not. We know you can do this, even with a broken finger." Debby lachte en zei:"yes, it isn't broken anymore, a bit like half-broken." Ik lachte en zei:"whatever, you can do this. Maybe I fail on floor, you guys should hate me to." "No." Zei Debby lachend. "Alright, but we're not gonna fail." "No, of course not." Zei Debby. Ik hoopte het maar. In Debby had ik alle vertrouwen, maar in mezelf?
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...