(Vanuit Laura)
De volgende ochtend werd ik wakker van geschreeuw buiten. Toen ik mijn ogen open deed zag ik Debby voor het raam staan. Toen ze zag dat ik wakker was zei ze:"Laura, police, they arrest Ruben." Ik wist niet wat ik hoorde en stapte zo snel mogelijk uit bed. "Are you serious?" Zei ik. Debby knikte en zei:"yes, look." Ik keek naar buiten en inderdaad. "O my gosh... I'm so happy..." Zei ik. Debby zei:"me to, scary boy." Ik zei:"yes..." Debby gaf me een knuffel en zei:"And now is everything alright." Ik glimlachte en zei:"sure." Even later kwamen mijn ouders de kamer binnen. Ze vertelden alles en zeiden dat ik vanmiddag naar het politiebureau zou moeten, om het verhaal te vertellen. Ik knikte en mijn moeder zei:"wij gaan mee." Ik zei:"oke." Ze gaven me een knuffel en even later waren we klaar om te trainen. We kwamen Ilse en Bart tegen op de gang en Ilse zei:"ook wakker geworden van het gedoe vanmorgen?" Ik knikte en zei:"ik ben zo blij!" Ilse gaf me een knuffel en zei:"ik ook meisje..." Toen we naar het gebouw liepen besefte ik me dat dit de eerste keer was dat ik hier was. De plek waar het allemaal ging gebeuren straks. Gestoord. Toen we binnen kwamen vertelden we Ron het hele verhaal. Ook hij was opgelucht en de training ging goed.
Die middag zat ik met mijn ouders op het politiebureau. De man die tegenover me zat ratelde iets in het Portugees tegen een andere man en richtte zich toen op mij. "Well, you are from the U.S. Right?" Zei hij. Ik knikte en hij vroeg me een aantal dingen over Ruben. Ik gaf braaf antwoord op alle vragen en na een tijdje mochten mijn ouders en ik gaan. Toen we weer in het hotel waren klopte iemand op de deur. "Debby?" Zei ik. Debby zei:"yes, I go." "Hey!" Hoorde ik. Dat was Ilse. Ik kwam uit de badkamer en zei:"Ilse!" Ilse glimlachte en gaf me een knuffel. "Hoe gaat het?" Zei ze. Ik zei:"goed." "Lau, which outfit do we wear during the qualifications?" Zei Debby. "The blue one." Zei ik. "Alright." Zei Debby. Ze had al de pakjes (en dat waren er nog wel wat) uitgestald op haar bed. "Wow." Zei Ilse. "Yeah, I like them all." Zei Debby. Ik knikte en zei:"the red ones for the team final, the purple ones for the all-around and the American flag thing for the Event Finals." "Wauw, how do you know that?" Zei Debby. Ik lachte en zei:"Ron told us this morning, you didn't listen." "Ow." Zei Debby. Ilse schudde lachend haar hoofd en zei:"You guys gonna be amazing." Ik zei:"hope so..."
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Becoming an American girl
FanfictionDe vader van Laura vindt werk in Amerika waardoor hij en zijn gezin naar Amerika vertrekken. Laura vindt het verschrikkelijk om al haar vrienden en familie achter te moeten laten, maar het ergste vindt ze dat ze niet meer kan blijven turnen in Neder...