4.kapitola : Pán urazený?

3.6K 214 7
                                    

Prišla som domov vysmiata ako lečo. Našťastie nikto nebol doma, takže svojou eufóriou som sa mohla unášať ďalej. Dala som si teplú sprchu, hodila na seba župan a zapla Facebook. 3 správy, pár upozornení. Otvorila som kolónku "správy". Prvú som otvorila od Martina.

Martin: Dnes mi bolo s tebou fajn. Cítil som sa super. Domov som došiel v pohode. :-*

Ja: Tak to som rada, že si v poriadku a aj ja som sa cítila skvele. :3

Ďalšia správa bola od mojej najlepšej kamarátky, ktorej som zabudla o dneskajšku povedať.

Maťuš: Zlatko, kde si? Volal mi Tomo, vraj máš rande. No.. Tomo neznel nejak nadšene.

Ja: Ach :/ asi sa na mňa urazil, že som sa naňho vykašľala.

Maťuš: Mali ste dnes niečo na pláne?

Ja: Len filmy...

Maťuš: Snáď je v poho, potom napíš.

Ja: Jasné micka.

Tretia správa bola od Toma. Teda správy.

Tomáš: Už si doma?
Miša, kde si?
Neublížil ti?
Keď prídeš domov ozvi sa.
Ja: Ahoj Tomík. Už som doma. Bolo mi fakt super a bol božský.

Tomáš: Konečne si tu buchtička. Chýbala si mi.

Ja: Nevolaj ma tak. Zvládol si to aj sám? :/ niesi nahnevaný?

Tomáš: Nie, Miška.

Ja: Okej.
Tomo? On ma pobozkal :3

Videné, ale Tomo nejak neodpisuje. Počkám ešte pár minút a napíšem mu. Neviem čo mu vadí.
Po piatich minútach mi blikol chat s Tomášom.

Tomáš: Skvelé..

Ja: Že? :3

Tomáš: Mhm.. Musím ísť.

Ja: Deje sa niečo?

Tomáš: Nie

Ja: Tomo, poznám ťa. Čo ťa žerie?

Tomáš: Nič buchtička, som unavený.

Ja: Prepáč, že ťa tu zdržujem. Dobrú noc. :-)

Tomáš: Ty nikdy. Dobrú :/

Čo ho tak žerie? Žeby žiarlil? Chápem. S Martinom si celkom rozumieme, musí sa zmieriť s tým, že s ním nebudem každý deň. Je to môj najlepší kamarát. Mal by sa so mnou tešiť! Ja by som sa tešila keby si konečne nájde takú, ktorá ho miluje. Zatiaľ nemal to šťastie. Každá ho len využila. Kvôli peniazom.

Ďalej som si písala s Maťou o Tomovi. Lamentovali sme nad tým, čo by ho tak mohlo srať.

Maťuš: Miša.. Čo ak sa Tomo zamiloval?

Ja: Maťa, nesranduj. Sám mi dnes povedal, že by sa do mňa nikdy nezamiloval.

Maťuš: To hovoria tí, čo sú zamilovaní až po uši moja milá..

Ja: Neverím tomu.

Maťuš: Bolo by to celkom logické. Poznáte sa odmalička. Nevylučuj aj túto možnosť.

Ja: Ja si len myslím,že je na mňa urazený preto, lebo so mnou nebude tak často.

Maťuš: Blbosť. Tomo nieje typ chlapca, ktorý je až takto závislý na veciach. Miša miluje ťa. Vidno to na ňom.

Ja: Nechaj to :-D toto vylučujem. Som unavená, tak zajtra niečo podnikneme?

Maťuš: Jasná vec micka :-*

Ja: Dobre dobrú :-*

Vypla som notebook, dala ho na stôl a zvalila sa v spodnom prádle do postele. Keďže sa blížil víkend môžem spať dokedy len chcem. Ale aj tak mi ten Tomo nejde do hlavy. A že by ma miloval? To je blbosť. Musím sa zasmiať. Tomo a Miša? Nikdy. A aj keby, sľúbili sme si, že naše kamarátstvo si týmto nepokazíme.

Len priatelia?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt