,, Čaute." vošla som do domu a nahlas pozdravila. Prišla som do kuchyne a zbadala mamu za sporákom.
,, Čo dobré kuchtíš?" pribehla som k hrncu a zavoňala.
,, Paradajková polievka." usmiala sa, ,, kde si toľko bola?"
,, Hm, u Tomáša. Prepáč, že som prišla tak neskoro, ale dali sme si ešte raňajky."
,, Fajn, ale mohla by si trošku času stráviť aj doma, nemyslíš?"
,, Jasné, jasné." spokojne som ju pobozkala na líce a s vecami odišla do izby.
,, Čau." vo dverách ma pozdravila sestra.
,, Čau." usmiala som sa.
,, Počuj, ty to s tým Tomášom myslíš vážne, že?" vošla dnu a v tureckom sede si sadla do stredu postele.
,, Hej, prečo sa pýtaš?" zasmiala som sa a sadla si k nej.
,, Ja len, že keby si mala v pláne odísť, prebúrala by som si stenu a mala väčšiu izbu."
,, Ty si neskutočná. Som s ním rok a pol a už ma vyhadzuješ?"
,, Pozor, drahá! Ste spolu už 17 rokov." objala ma.
,, Hej, to máš asi pravdu." usmiala som sa spokojne. Keď odišla napísala som Tomovi, či dneska niekam nezbehneme. Súhlasil.
',, Obééééd!" zakričala mama a my s Jankou sme bežali ako o závod do kuchyne, pretože naše žalúdky zneli ako pokazené rádio.
,, Skvelé, mami." pochválila som ju, keď som ochutnala prvé sústo paradajkovej polievky.
,, Dneska by sme si mohli spraviť rodinný večer, čo vy na to?" zrak som hodila na Janku, ktorá sa taktiež netvárila veľmi nadšene.
,, Nó, vieš mami, ja mám dneska niečo s Peťou na pláne." neisto povedala Janka miešajúc polievku.
,, A ja som sa zase s Tomášom dohodla, že zbehneme niekam tancovať." láskyplne som sa usmiala.
,, No iste." mama nám nevenovala ani jediný pohľad.
,, Ďakujeme." dojedli sme a pobozkali ju na obe líca. Odpochodovala som do izby a ľahla si na posteľ. Bola som tak najedená, že moje brucho mohlo kľudne explodovať.
Miška: Čauko, Maťa. Nešla by si si s nami zatancovať? napísala som Mati, keď som otvorila notebook a prihlásila sa na Facebook.
Maťa: Už s niekým idem, ale môžme sa tam stretnúť :-)
Miška: S Paťom? :-O
Maťa: Vlastne, nie.Už spolu nie sme a akosi som si našla druhého fešáka.
Miška: Celkom rýchla výmena, kto to je?
Maťa: To je vlastne aj jedno :-D
Miška: Máš predo mnou tajnosti? To sa tebe nepodobá.
Maťa: Nie, v pohode. Veď aj tak ho dnes uvidíš. Nerieš. Počuj musím ísť tak večer?
Miška: Večer.
No, tento rozhovor ma teda veľmi neupokojil. Neoznámila mi ani, že sa s Paťom rozišli a o pár dní si k tomu našla ešte niekoho iného, o kom mi vlastne ani nechce rozprávať. Neviem, či sa bojí,že je to nejaký chlapec, ktorý sa mi kedysi páčil. Je naozaj divná, ale asi je len zamilovaná. To tak býva.
Tomáš: Čauko, ulato.
Miška: Hlavne, že som ulato, že ? :-D
Tomáš: Do riti, chcel som byť romantický a nevyšlo mi to :'(
YOU ARE READING
Len priatelia?
RandomKniha o nerozdeliteľnom priateľstve, ktorá sa zmení v lásku. Budú Michaela a Tomáš bojovať o svoju lásku alebo nakoniec ostanú dobrými priateľmi?