13. kapitola: Dobré správy.

3.1K 168 0
                                    

Ráno ma zobudil telefonát od mami. Hovorila, že včera všetko prekonzultovala so sudcom a tento raz sa oco z toho len tak nevyvlečie.
Ráno bolo rovnaké ako vždy. Najedla som sa, obliekla a vyrazila do školy. Dnes som nešla s Jankou, rozhodla som sa, že pôjdem peši a na pol cesty sa stretnem s Tomášom. Vonku bolo dosť chladno, keďže už bol pomaly koniec októbra. Pustila som si hudbu a kráčala dlhou ulicou, ktorá viedla na miesto, kde som sa mala s Tomášom stretnúť. Prišla som skôr, takže som tam chvíľku pomrzla.
,, Od kedy tu preboha stojíš?" objal ma.
,, Aj tebe prajem dobré ránko." pritúlila som sa.
,, Ako si sa vyspala, zlatko?" pobozkal ma jemne do vlasov.
,, Skvele." odvetila som spokojne a už sme ruka v ruke kráčali do školy. Zatiaľ som mu porozprávala o rannom telefonáte. Tešil sa snáď viac ako ja.
Pred školou som sa konečne stretla s Maťou a dohodli sme sa, že pooobede zájdeme na palacinky do našej obľúbenej reštaurácie.

Škola ubehla rýchlo, s Tomom som ešte zašla na obed a potom so mnou počkal na Maťu.

,, Čaute hrdlice." objala nás oboch naraz.
,, Rodinnééé objatiee." zakričal Tomo.

Keďže on išiel iným smerom ako my, rozlúčili sme sa a s Maťou sa vybrali smerom k reštike.Sadli sme si za stôl a objednali si. Jedlo nám prišlo za pár minút a naša diskusia sa začala. Dlho sme sa nevideli. Maťa mi toho musela veľa porozprávať.

,, No hovor. Ako je to s tým tvojím fešákom?" pomedzi to som si odkrojila trojuholník z čerstvej palacinky.
,, Tak čím začnem?"
,, Čím len chceš." odpila som si z džúsu a mykla hlavou na náznak, že môže začať.
Maťa mi porozprávala o jej vzťahu úplne dopodrobna. So svojím priateľom majú strašne krásny vzťah. Sú niečo ako Tomo a ja.
Porozprávala mi o víkende na chate, kde si to užili a tam prišla aj o svoju hrdosť. Opisovala to tak krásne. Bolo na nej vidno, že ho veľmi ľúbi.
,, - no a tak si žijeme my dvaja. " usmiala sa.
,, Som rada, že si šťastná. Zaslúžiš si to." a Maťa si to naozaj zaslúžila. 2 roky mala vzťah s feťákom, ktorý ju dostal až k drogám. Odhovárali ju od toho rodičia, zakázali jej sa s ním stretávať aj my s Tomom sme na ňu dávali pozor, ale ona si nedala povedať. Vždy, keď sme boli samé, povedala mi, že proste srdcu nerozkáže. Ale on ju bral len ako hračku. Maťa sa z toho našťastie dostala a teraz je šťastná. Myslím, že budú spolu dlho, ak nie naveky.
,, A ty a Tomáš, čo?" zaškerila sa.
,, No, my sme na veľmi dobrej ceste."
,, Pozri aká si šťastná. Dievča ty žiariš."
,, Bože, som strašne šťastná, že ho mám."
,, A čo? Už ste pokročili ďalej?" žmurkla.
,, Ak myslíš sex, nie, ďalej sme sa nedostali." zasmiali sme sa.
Ešte sme prebrali pár vecí o škole, o rodine a tie dievčenské ohováračky. Neskôr sme zaplatili a rozlúčili sa, pretože každá šla inou cestou.

Keď som prišla domov, neverila som vlastným očiam. Všetko bolo rozhádzané, taniere porozbíjané. Čo sa do pekla deje?! Zrazu som počula krik z Janinej izby. Ten idiot. Rýchlo som bežala hore.
,, Čo sa deje?!"
,, Zmiznite mi z očí!" zakričal. Nechápavo som sa pozrela, Janke vybrala kufor zpod postele a otvorila jej skriňu.
,, Baľ sa." prikázala som jej a odišla do svojej izby, kde som začala robiť to isté.
,, Vy sku-"
,, Ešte niečo?!" zakričala som, aby ma bolo počuť až na schodisko. Keďže mal otec v sebe pár promile, ani sám nevedel, kde je. Pobalená som prišla do Jankinej izby, aby som vedela či má všetko a či môżme ísť. Zišli sme dole a otec bol už vyvalený na pohovke. Poprosila som šoféra, či by nás nemohol odviesť domov. Neprotestoval.

,, Sme doma!" zakričali sme s Jankou naraz. Mama okamžite vyletela z pracovne a objala nás. Bola tak dojatá. ,, Moje najkrajšie." každú z nás vybozkávala. Kým sme sa vybalili, spravila nám niečo pod zub. Pri stole sme mame všetko vyrozprávali a usúdila, že bude dobré, keď nás zoberie k nej do práce a všetko to povieme sudcovi. Po jedle som si chcela trochu oddýchnúť a tak som si ľahla.

,, Nechceš dnes prísť? Som sám ;)" blikla mi správa od Tomáša. Ja mám snáď dnes šťastný deň. Hneď som bežala dole a spýtala sa mami, ktorá mi na moje prekvapenie dovolila.
,, S radosťou " odpísala som. Bola som tak natešená. Rýchlo som bežala do kúpeľne a napustila si vaňu. Vlasy som si zaplietla do drdola a ľahla si do teplej vody. Toto som potrebovala. Keď voda začala chladnúť, zmyla som si vlasy aj telo a oholila sa. Dnes bude možno ten deň. Pustila som si hudbu a ako šialená som poskakovala po celej izbe. Otvorila som skriňu, vybrala si súpravu spodného prádla, ktorú som si objednala nedávno. Vyzliekla som si župan a obliekla sa. Sadla mi presne na milimeter. Navliekla som na seba džínsy, ramienkové tričko a naň sivý teplý sveter. Naniesla som si jemný make up a špirálu. Nič extra. Vlasy som si vyfénovala a nechala si prirodzené kučery.
,, Kedy mám prísť?" poslala som mu sms.
,, Aj hneď." do tašky som si ešte nahádzala pár vecí a rýchlo sa rozlúčila s Jankou a mamou. Rozhodla som sa, že dnes pôjdem autobusom. Jednak sa mi veľmi chodiť nechcelo a takto som uňho rýchlejšie.

Stojím pred bráničkou a nervózne si naťahujem rukávy svetra. Prečo som vlastne nervózna? Preboha, budeme sami dvaja, spať vedľa seba. Fajn, čo sa má stať stane sa. Vyšla som sebaisto hore po schodoch a zaklopala. Nikto dlho neotváral, no potom...
,, Čau, kráska." trošku som sa začervenala, pretože dvere mi otvoril len s uterákom zaviazaným okolo pása.
,, Chceš ma dráždiť?"
,, Presne o to mi šlo." zašepkal a pobozkal ma na líce.
Kým sa on obliekal, ja som sa vyložila v jeho izbe. Ľahla som si na posteľ a čakala. Keď prišiel do izby, ešte si šúchal uterák o vlasy, potom ho hodil na kreslo a ľahol si ku mne.
,, Doma ako?"
,, Sme u mamy." usmiala som sa a hrala sa s jeho kučierkami.
,, Naozaj?" tiež bolo na ňom vidno, že ho to potešilo.
,, Mhm. Pustíme si nejaký film?" postavila som sa a podišla k DVDčkam.
,, Ja by som sa radšej dnes pozeral len na teba." zo zadu ma objal a položil si hlavu na moje rameno. Len tak sme tam chvíľku stáli a užívali si prítomnosť toho druhého. No po chvíli jeho ruky z môjho brucha smerovali na pás až k stehnám. Jemne ma obdaruvával bozkami na krk. Otočila som sa a usmiala. On sa okamžite prisal na moje pery. Zaborila som ruky do jeho vlasov, ktoré boli ešte mokré. Jeho ruky pomaly klesali k môjmu zadku, ktorý potom nenásytne hladkal.
,, Ty si ale nedočkavý." objala som ho.
,, Potrebujem ťa." zdvihol mi hlavu z jeho ramena a bozkával ma ďalej. Pomalými krokmi sme sa blížili k posteli. Sadla som si a on mi vyzliekol sveter spolu s tričkom. Ja som tiež neostala len tak nečinne sedieť a vyzliekla som mu to jeho. S bozkami sme si ľahli na posteľ a ja som mu jednou rukou rozopla gombík na nohaviciach.
,, Si si istá?" zastavil a uprel na mňa zrak.
,, Som." zahryzla som si do pery.
,, Milujem ťa."


Len priatelia?Where stories live. Discover now