A je to tady. Za pár dní prázdniny končí. I když je to těžké si přiznat. Vždyť to všechno začalo skoro včera už jsou dva měsíce pryč. Co se dá dělat. Nová škola noví lidé. Jo bude to v pohodě, ale co když ne? Co když já která byla vždycky v kolektivu budu ta co je na konci? "Jo a takhle se začni stresovat, to ti pomůže." Začala jsem mluvit sama se sebou. Začala jsem ze stresu uklízet. Uklidila jsem i ta místa které se uklízí tak jednou, dvakrát za rok jako třeba celou knihovnu nebo poličky do kterých se jednou za rok chodí. Všechen prach jsem pro jistotu utřela 2x a podlahu kterou vytírám 1 za měsíc jsem vytřela 4x za den. Jo teď jsem klidnější. Můžu si na chvíli sednout a zahrát si nějaké hry a nebo kouknout na nějaké videa. Ty videa mi přišli jako dobrý nápad, zašla jsem na Youtube a dala do vyhledávače 5 seconds of summer kategorie: poslední týden. Tak uvidím, co jsem ještě neviděla. Pustím si první ..... To jsem viděla.... druhé ..... To jsem viděla ...... třetí.... chytnu výbuch smíchu ..... To jsem taky viděla. OK měla bych přestat závislačit. Potom se nemám na co dívat a to mě upřímně štve. Znáte ten pocit, jako že jste viděli všechny videa na youtube? Já jo. Šla jsem najít někoho nového, nějakého zahraničního youtubera. Teď jich mám dost shlídnu všechny videa? Tomu říkám výzva. No a než jsem se nadála byli 4 hodiny ráno. Ok měla bych jít spát. Zítra je taky den.
Na pohodu si to vstanu ve 12 proč ne, že jo. Nasnídám se a pak se budu snažit nemyslet na to, že zítra je škola. Zase to začne. Vstávat v 5 jezdit tři-čtvrtě hodiny busem a pak si na pár hodin sednout do lavice a snažit se poslouchat výklad. Bože jak já tam chci, ale nenávidím to pomyšlení na to, že to všechno bude nové. Když bych šla do své staré školy, tak bych asi umírala tím, že tam nechci, ale tohle je jiné tohle je střední. Všichni jsou vysocí a hladoví.
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?