Nebylo jednoduché usnout. Spala jsem asi 3 hodiny. Nemohla jsem usnout, už jen proto, že jsem se bála, že se probudím a nebude to pravda. Nebude sobota. Nebude rande. Nebude Mike. Usla jsem asi ve 2 a probudila se v 5. Neměla jsem co dělat. Mike byl offline. Vlastně všichni byli offline. Podívám se na poslední díly American Horor Story. Zbývají mi 3 díly z poslední série. Bylo tříčtvrtě na 7. Pár lidí online bylo, ale ne ti, se kterými se dalo mluvit. Šla jsem se aspoň najíst. Dala jsem si tousty. Udělala jsem si dva. Snědla jsem ale jen jeden. Ty nervy. Přišla jsem zpět do pokoje a měla jsem zprávu od Mika.
"Ahoj. Půjdeme dneska do kina?"
"Ahoj, jo jasně. Co dávají?"
"Mimoně, S láskou Rosie, Rychle a Zběsile 7 a Co s láskou?."
"No s láskou bych šla do kina, ale nevím na co."
"Pak kdo je tady ten vtipný! Tak na co půjdem?"
"Já bych šla na Rychle a Zběsile 7. Co ty?"
"Víš že kvůli mě nemusíme?"
"Ty si myslíš, že jsi jediný, kdo to chce vidět?"
"Ty se na to taky díváš?"
"Jasně. Ze začátku jsem si myslela, že to bude blbost, ale teď je to jeden z mých oblíbených filmů."
"Tak to jsem nečekal."
"To toho určitě nebudeš čekat víc.""Jako třeba?"
"Já nevím, až to přijde, tak tě to překvapí."
"Dobře, na to se těším."
"Já se těším na tebe."
"No to taky."
"A v kolik se sejdeme teda?"
"Kino začíná v 18:35 tak můžeme třeba o půl šesté?" podívala jsem se na autobusy, jak mi to jede.
"Jop. V 17:15 příjedu."
"Budu tě čekat."
"Dobře už se těším."
"Já taky. Teď už musím jít. Jedeme nakupovat. Uvidíme se na nádraží."
"Dobře. Zatím." bylo devět. Musela jsem jít něco dělat. Uklízet, tančit. Uklízet a tančit dohromady. Už byly dvě, tak jsem se začala chystat. Pak jsem šla na autobus. Nemohla jsem se dočkat. Seděla jsem v autobuse hrála mi hudba, snažila jsem se uklidnit. Proč jsem vždycky byla v pohodě, ale teď mám nervy? Vždyť je to úplně normální. Když autobus přijížděl, už jsem ho viděla. Jeho dlouhé blond vlasy měl sepnuté do malinkého culíčku a díval se do země. Měl na sobě černou mikinu, která byla rozepnutá pod ní měl šedé tričko a k tomu měl černé kalhoty. Vypadal tak dokonale jen se probudit. Vystoupila jsem z autobusu.
"Ahoj Lili."
"Ahoj Miku." přišel ke mě a objal mě. Pak mi dal pusu. Chytil mě za ruku a dal se do kroku.
"Kam to jdeme?"
"Uvidíš. Chci tě vzít na jedno krásné místo." zastavila jsem se a rukou, co mi držel jsem ho přitáhla k sobě. Dala jsem mu pusu.
"Tak jdeme."
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?