Únor
Dneska rodiče odjeli na každo-nedělní nakupování a já jsem nejela. Radši jsem se trochu po dlouhé době vyspala a odpočinula si. Včera večer, než jsem šla spát se mě ptali jestli pojedu s nimi, že se budou stavovat i za tetou Mell a vrátí se až pozdě večer i když jsem ji dlouho neviděla, zůstala jsem doma.
Byla jsem v obýváku ve vytahaném tričku a kraťasích. Na hlavě jsem měla chaoticky drdol, který jsem vytvořila hned jak jsem vstala a rozpustila si ten drdol, ve kterém jsem spala. Dnes jsem neměla nic v plánu. Seděla jsem na gauči a na klíně jsem měla notebook. Televize mi hrála jen jako doprovodná kulisa, ke všemu, co jsem dělala. Vždycky, když jsem si pustila video na youtube, tak jsem ji jen ztišila. Jelikož jsem vstávala asi v deset řekla jsem si, že to ty dvě hodiny bez snídaně přežiju a potom si uvařím oběd.
Nebyla jsem špatná kuchařka, vždycky jsem po sobě měla uklizeno a jídlo bylo dobré. Tentokrát jsem ale nevěděla, co si uvařím. Byla neděle a moc toho doma nebylo. Ostatně to je důvod proč jezdíme v neděli na nákupy. Naštěstí jsem našla ingredience alespoň na těstovinový salát, který naprosto miluji. Nakrájela si maso, postavila vodu na těstoviny a dala se do práce. Když už bylo hotovo najedla jsem se, chvilku si odpočinula a šla uklízet svůj nepořádek. Pustila jsem nahlas MTV a šla jsem do kuchyně. Umývala jsem nádobí, zpívala a tančila. Při jedné z mých mistrovských otoček s talířem a houbičkou v ruce jsem si všimla, že mi svítí mobil a někdo mi volá. Rychle jsem položila houbičku na talíř, který jsem poté položila na linku, utřela si ruce do utěrky a běžela k telefonu. MIKEY. Objevilo se na obrazovce s jeho krásnou fotkou. Zvedla jsem to.
"Mikey vteřinku jen ztiším televizi." utíkala jsem do obýváku a hledala rychle ovladač, který jsem nenašla, tak jsem televizi musela ztišit přímo na televizi.
"Jsem tu."
"Lili? Ty máš tu televizi tak nahlas, že ani neslyšíš zvonek?" v tu chvíli mi nedošlo, že se mi snaží něco naznačit.
"Jak víš, že nemůžu slyšet zvonek?"
"Protože stojím za dveřmi, asi deset minut." v hlavě jsem si vybavila svůj outfit dne, se kterým jsem mohla stoprocentně vyhrát miss world 2016. No nemohla jsem nic dělat.
"Promiň, už jdu." položila jsem mu to a šla ke dveřím, když jsem otevřela ovál mě chladný vánek z venku. Mike se na mě podíval a na tváři se mu vytvořil široký úsměv.
"Myslel jsem si, že když máš tak nahlas puštěnou hudbu, tak pořádáš pátry , ale když vidím, že jsi v pyžamu, tak se snažím přijít na to, co sakra děláš." smál se a zouval si boty.
"Rodiče jeli na nákupy a tak mám dneska volný dům a umývala jsem nádobí."
"Jde vidět, že jsi nikoho nečekala a ani sis nečetla mou zprávu." hodila jsem po něm tázavý pohled.
"Podívej se na mobil." šla jsem do kuchyně, kde jsem mobil nechala a Mike šel hned o krok za mnou.
"Ahoj Lili rodiče dneska pojedou okolo, mohl bych se stavit?" s úsměvem jsem se na něj podívala a napsala SMSku
"Ano, ty můžeš vždycky." zapípal mu mobil a když viděl mou SMSku tak se usmál od ucha k uchu. Přikročil ke mně a políbil mě. Vzal mě za pas a tím jako stál deset minut venku a já měla jen tenké tričko, tak mi způsobil husí kůži po celém těle.
"Nepočítala jsem se tím, že dneska příjdeš."
"Mohla sis přečíst zprávu a věděla by jsi to." usmála jsem se a uvědomila jsem si, že je na něm něco jiného. V té chvíli zmateností jsem to úplně přehlédla, ale je ostříhaný. Ne moc, ale ne málo. Vlasů měl vždycky hodně, ale teď se z nich nedal vytvořit malý culíček na týle a navíc, jeho vlasy tak o dva odstíny ztmavli. Nikdy neměl přirozeně blond vlasy, možná je měl jen vybledlé z léta od slunce, ale teď byly kaštanově hnědé.
"Kdy ses stihl ostříhat?"
"Dneska. Co na to říkáš?"
"R.I.P. culíčku." tohle ho rozesmálo.
"Já jen umyju nádobí a pak můžeme jít něco podniknout. Klidně jdi do obýváku a přepni si televizi, za chvilku jsem u tebe." dal mi pusu
"To je v pořádku, já si tady sednu a budu tě pozorovat." vyplázla jsem na něj jazyk a pak se usmála. Vzala jsem si zpátky talíř a houbičku a pokračovala v umývání, mezitím co mě Mike pozoroval. Z obýváku jsem zaslechla jednu z těch písniček, u které neznáte slova a ani ji moc neznáte, ale máte tendenci si ji zpívat stylem, že zazpíváte pár slov a pak už děláte jen hmmm hmm, a když jsem tohle udělala, tak se Mike vždycky zasmál. Nádobí bylo umyté i uklizené a já se otočila na Mika.
"Půjdeme do obýváku?" s úsměvem přikývl. Věděla jsem, že už nemá smysl se jít převléct, protože už se nedalo vrátit to, že jsem před ním byla v pyžamu. Sedli jsme si na pohovku vedle sebe a Mike si sundal mikinu, protože bylo strašné teplo. Taťka než odešli zapnul krb, který byl napojený na topení v domě a tak to z některých menších pokojů udělalo saunu. Chvilku jsem přepínala různé programy, až nás zaujal jeden film. Ani nevím, jak se jmenoval. Byl asi v půlce, když jsme ho zapnuli a asi v půlce té půlky filmu jsem se podívala na Mika. Hned si mě všiml a políbil mě. A já jeho a já cítila, že tentokrát to neskončí jen u naší nekonečné hry. Sedla jsem si mu na klín a on mě chytil v pase. Začali jsme se líbat rychleji a teď jsem poznala, že jsem měla pravdu. Nevadilo mi pokračovat. Cítila jsem se být připravená. Jen něco bylo špatně. Bylo špatně to, že jsme byli v obýváku.
"Mikey." znělo to spíš jako bych jen vydechla, ale on to slyšela a hned přestal.
"Co? Ještě není správný čas? Já to chápu, promiň."políbila jsem ho, abych ho troch uklidnila.
"Já jen, pojďme ke mně." vytvořil úsměv a přikývl hlavou. Vzal mě kolem pasu a vyskočil na nohy, přičemž já ty svoje obtočila kolem jeho těla. Vzal si mikinu a hodil si ji na ruku, tak aby mě mohl chytit zpět v pase. Vystoupal se mnou ty schody a otevřel dveře od pokoje, které zaklapl zpátky nohou. Políbil mě a opatrně se mnou spadl do postele. Vytáhl ruce, hned jak jsme dopadli na postel a začali jsme se líbat znovu tak, jako v obýváku, ale po chvilce mu to nestačilo a přesunul se na můj krk. A rukou mi vjel pod tričko a hladil mě po zádech. Na chvilku přestal a podíval se na mě.
"Jsi si jistá, že jsi připravená? Stačí slovo a nechám toho." Přitáhla jsem jeho hlavu a jeho rty na ty moje
"Jsem připravená." dal mi pusu na nos.
"Budu opatrný slibuji." věděl, že jsem panna, i když jsem mu to nikdy předtím neřekla. Věděl, že jsem neměla nikoho, s kým bych o to mohla přijít. První mi svlékl kraťasy, pod kterými jsem měla ještě kalhotky a já mu mezi tím rozepla knoflík od kalhot. Ze zadní kapsy vytáhl peněženku, ze které vytáhl kondom. Sedl si na postel, sundal si kalhoty i trenky a nasadil si ho, já si mezi tím sundala kalhotky. Poté se otočil ke mně a sundal mi tričko, začal mě líbat po celém těle a potom to přišlo. Ze začátku to zabolelo, ale každou chvíli to bylo lepší a lepší. Líbala jsem ho jezdila mu rukama ve vlasech a po zádech a snažila se zaměřit na každou drobnost jeho těla, stejně jako to dělal on u mě. Každá sekunda byla tak krásná, že jsem nechtěla, aby skončila. Za chvilku jsem, ale cítila chvění po celém těle a Mike sebou cuknul. Políbil mě a lehnul si vedle mě.
"Byla jsi úžasná." zašpitl, když se snažil uklidnit jak svůj dech, tak svůj srdeční tep. Já jsem na tom byla stejně, teda až na to, že já jsem nedokázala vydat ani hlásku, až do té doby než jsem si uvědomila, kolik je hodin a nelekla se, že za chvíli přijedou naši. Rychle jsem si sedla na postel. Mike se na mě s údivem podíval. V tu chvíli jsem si nebyla jistá jestli proto, že jsme pořád nahá a nebo mu ještě nedošlo to co mě. otočila jsem se na něj a řekla
"Za chvilku přijedou naši." vykulil na mě oči a začal hledat své tričko, které skončilo na druhém konci pokoje. Já začala hledat podprsenku, kterou jsem za celý den nepotřebovala. Otevřela jsem skříň, kde jsem našla přesně to, co jsem potřebovala. Otočila se na Michaela který sice už byl oblečený, ale nebyl si jistý co s kondomem. Kývla jsem na něj hlavou, že v klidu ho může hodit do koše. Oba jsme si upravili vlasy a sešli jsme do obýváku. Stále nám tlouklo srdce. Ne vyděšením, ale vzrušením. Slyšeli jsme zaparkovat auto.
"Časovaní jako bomby." pronesla jsem a otočila se na Mika. Naposledy mě vášnivě políbil, usadili jsme se na gauč a pustili televizi. Nevím, co to bylo za černou magii, ale šel tam ten film, který jsme ani nestihli dokoukat. Slyšela jsem otevřít vchodové dveře a přitulila se k Mikovi, který si dal ruku kolem mých ramen. Jen jsem slyšela mamku od dveří.
"Ale máme hosta." vešla do obýváku "Ahoj Mikey." chvilku po ní vešel do dveří i taťka. Byla jsem ráda, že se ty ledy mezi ním a Michaelem prolomily.
"Čau chlape. Co ty tu?" Mike se usmál.
"Dobrý den. Já jsem přijel za Lili, rodiče mě sem hodili, když jsme jeli z města."
"Já si myslela, že si přijel za mnou. Jak smutné zklamání." zasmála se mamka.
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?