Producent

1.9K 125 0
                                    

*středa odpoledne
"A nyní tady máme novou kapelu M4, která se vám bude určitě líbit." seděla jsem u rádia a už jsem skoro neposlouchala nic, co hlasatel říká, ale po těchto slovech jsem zbystřila. Slyšela jsem první tóny 'I'm gonna love you, I promise.' rozbušilo se mi srdce a rychle jsem volala Mikovi, který měl obsazenou linku, takže to ví a volá s klukama. Po chvilce u telefonu jsem slyšela pípnutí a ozvali se všichni
"Joo jsme v rádiu. Chápete to?"
"To je úžasný kluci." byla jsem nadšená. že jsem mohla prožívat tuhle chvíli s nimi.

"Tohle je nový začátek." nevím, kdo to řekl, ale měl pravdu. Něco nového začíná a i já musím být připravená to příjmout takové, jaké to bude. Chvilku jsme spolu mluvili a potom jsme náš společný hovor ukončili.

Chtěla jsem se učit, vážně jsem se o to pokoušela, ale nemohla jsem to dostat z hlavy. Jsem moc sobecká? Já jim to přeju, ale strašně se toho bojím. Nechci to na sobě dát poznat. Nechci kazit jiným štěstím svojí mrzutostí a už vůbec ne, když je to člověk, na kterém mi nejvíc záleží. Mike je pro mě všechno a já vím, že já pro něj taky. Nemůžu si dovolit mu zničit život tím, že teď budu nepříjemná. Všechno je v pořádku. Nic se nemění. Zatím, každopádně nemůžu jít na zkoušku, ne teď v pátek. Musím to nejdřív vstřebat. Na štěstí mi rodiče řekli, že jedeme k tetě.

Mike's POV

*pátek
Dneska máme další zkoušku a nemůžu se dočkat. Max říkal, že pro nás má novinu a chce nám to říct, až tam budeme všichni, teda až na Lili. Dneska nemohla a nevypadala z toho moc nadšeně. Když jsem se jí zeptal proč, řekla že jedou k tetě a že u ní minule nebyla a byla doma a umývala nádobí. Tu neděli si moc dobře pamatuji, jako by to bylo včera. Přišel jsem k Mattovi do garáže a už tam všichni byli.
"Kluci posaďte se." řekl Max nadšeně."Volal mi pan Miller ten, co jsem mu dával to naše demo, a říkal, že to poslal jeho kamarádovi do Ameriky, producentovi, Johnu Feldmannovi aaaaaaaaa. MÁME PRODUCENTA."nadšením jsme všichni vyskočili. "Dneska se jde slaviiit." naše oslava vypadala tak, že jsme si objednali tři pizzy k Mattovi do garáže a hráli hry. V tom jsem si uvědomil, že jsem ještě nevolal Lili. Vzal jsem telefon a začal jí volat. Vyzvání ...... vyzvání ....... konečně.
"Ahoj zlato. Hádej co ?" možná jsem mluvil, až moc nadšeně.
"Copak Mikey?"
"Hádej kdo má producenta?"
"Ne e? Vážně? To je úžasné, škoda, že tam nemůžu být s váma. Doufám, že oslavujete?"
"Jo, objednali jsme si pizzu a hrajeme hry. Dneska jsme si dali pohov. A co ty, jak se máš?"
"Dobře, ještě jsme u tety a právě se s rodičema baví o našich školách a už jsem slyšela i tvoje jméno."
"Našich školách?"
"No ještě bratrance Chrise."
"Ahaaaa."
"A kdo je ten váš producent?"
"Někdo z Ameriky nějaký John Feldmann."
"John Feldmann?" zopakovala jako by mě vůbec neslyšela.
"Ano."
"Myslíš producenta All Time Low, The Used, Panic! at the Disco,Black Veil Brides, 5 Seconds of Summer, Sleeping With Sirens a tady těchto skupin?"
"Jo asi ano. Ty znáš mého producenta líp než já."
"No tak je to producent mých, teď už tří nejoblíbenějších skupin, něco o něm vím no." neviděl jsem ji, ale slyšel jsem, jak se usmála. "
"Miku pojď teď hraješ!"
"Už jdu." zařval jsem po nich zpátky. "Já teď půjdu za nima. Zavolám ti ještě večer."
"Dobře. Miluju tě."
"Miluju tě."


Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat