Ráno jsem se probudila a Mike vypadal, že se probudil jen chvilku přede mnou. Leželi jsme blíž u sebe, než jsme usínali.
"Ahoj." špitla jsme jemným hláskem.
"Dobré ráno. Jak ses vyspala?"
"Vedle tebe? Výborně. Jen strašně chrápeš, když si unavený."
"Já ? A chrápat? Nikdy."
"Příště ti to nahraju."
"Takže bude příště jo?" začal se ke mně tulit a lísat. Vím, jak má rád, když se mu hrabu ve vlasech a tak jsem začala. Chvilku se mi zdálo, že vrní. Byl jako kočka.
"Zlato? Jsi v pohodě?"
"Jo. Proč?"
"Zdálo se mi, že předeš."
"Ha ha. Paní vtipná." Ušklíbl se na mě. „radši pojď na snídani." Na snídani byli všichni. Celá rodina. Typická anglická sobotní snídaně. Mikova mamka se nás zeptala, jestli nechceme jet na bazén.
"Ale Lili tady nemá plavky."
"Tak se po cestě stavíme k ní." Navrhl jeho taťka. "teda jestli Lili bude souhlasit a hlavně její rodiče."
"Jo a když Lili souhlasit nebude, ale její rodiče ano, tak ji uneseme na bazén." Řekl Mike a snažil se být vtipný. Slušně jsem se uchechtla.
"Mikey, to bylo trochu slabší. Tak já zavolám rodičům." Po snídani jsme přišli k němu do pokoje.
"Tak slabší jo? " snaží se vypadat dotčeně.
"Promiň zlato, ale je to pravda a ty to víš." Vzala jsem telefon a zavolala mamce, protože jsem věděla že mi to dovolí. Taťka by mi to možná taky dovolil, ale u mamky jsem měla větší jistotu. Protože je to Michael a taťka nemá rád kluky, co se okolo mě motají, ani doma ani ve vodě.
"Ahoj mami. Mohla bych jet s Mikem a jeho rodiči na bazén? "
"Ahoj Lili, jo jasně, jen kde vezmeš plavky? "
"No že bychom se ještě stavili u nás. "
"Doufám, že zůstanete na kafé. Rádi bychom s tatínkem poznali jeho rodiče. "
"Mikey??? Mohli bychom se stavit u nás na kafé? Rodiče chtějí potkat vaše."
"Jo jasně. Skočím to domluvit." Mike odběhl a já pokračovala v rozhovoru.
"A co jak sis užila LONDÝN?" na ten Londýn dále velký výraz, jako bych tam nikdy nebyla.
"Jo super."
"Tak jinak. Jak sis užila 2 večery u Michalela?" mamka mě má ráda a chce vždycky vědět všechno. Vím, že jí můžu všechno říct. "Bylo něco? ""Ne. Neboj. Mike je slušný mladý chlapec."
"Já jen, řekneš mi to, že jo? "
"Tobě řeknu všechno mami, neboj. "
"Dobře, věřím ti. Pa"
"Ahoj." Mike volal ze spolu.
"Lili, pojď sem na chvilku." Seběhla jsem schody a zahnula do obýváku. Byli v kuchyni, ještě se tady moc nevyznám.
"Tak co, dovolila to? "
"Jo, jen že prej jestli se stavíte na kafé, chtěla by vás poznat? "
"Jistě budeme rádi. Také rádi poznáme tvé rodiče, navíc nám to nějak plány neskříží." Řekla mamka.
"Dobře. " souhlasil jeho taťka "Tak když si sbalíte věci, tak můžeme vyjet." Josh se rozběhl po schodech do svého pokoje a já s Mikem jsme pomalu šli po schodech. Jeho rodiče zůstali v kuchyni. Mike mě vzal za ruku a začal pomalu zrychlovat. Divila jsem se, co to sarka dělá. Otevřel dveře od pokoje a políbil mě. Políbila jsem ho zpět.
"Tohle mi chybělo. " řekl a já jsem byla zmatená z toho, co myslí. Možná to bylo tím během po schodech nebo mi to prostě nedocházelo.
"A co ti chybělo? " řekla jsem tak, aby to nevyznělo, jako že jsem ho úplně nepobrala.
"Víš, že jsme si za celé ráno ani nedali pořádnou pusu?" políbila jsem ho.
"Teď už dali." Políbil mě.
"A teď zase." A byli jsme zpět u naší nekonečné hry.~~~~~
Odemkla jsem dveře a pustila je dovnitř. Taťka, ten od kterého jsem to tak moc nečekala, vtrhl do dveří s otevřenou náručí.
"Dobrý den. "
"Dobrý den. " zdvořile se přivítali.
"Pojďte za mnou. Já jsem Tom a tohle je Marie. " ukázal na mamku, která byla z tohoto setkání nadšená.
"Ráda vás poznávám. Já jsem Jacob a tohle je Mishel." , když to Mikův táta řekl, uvědomila jsme si, že jsem neznala celou dobu jejich jména.
"Máte velice šikovnou dceru."
"Děkujeme, vy máte skvělého syna. " a tak nás začali rozebírat. Udělala jsem kávu a i já, Mike a Josh jsme si dali a seděli jsme tam s nimi. Já jsem se šla potom jen převléct do plavek a mohli jsme jet.~~~~~
Seděli jsme v autě a Mike se na mě otočil.
"Víš za chvilku se budeme muset rozejít." řekl s úplným klidem.
"Co???" vykulila jsem na něj oči.
"No budeme muset jít do jiné šatny."
"Ha ha. A pak kdo je tady vtipný."Zastavili jsme před aquaparkem a vystoupili.Tohle bylo historicky poprvé, co jsem byla s Mikovou mamkou o samotě.
"Mike tě prováděl po škole? "
"Ne, ale už ten den jsem si ho všimla. Mě prováděla jeho spolužačka Temy. Byla to celkem náhoda, že jsme se potkali, ale on si mě taky všiml a na druhý den už jsme spolu mluvili, byla jsem z něj pěkně nervózní. Líbil se mi a pořád se mi líbí, jen z něj nejsem až tak moc nervózní."
"Tak to je roztomilé." šli jsme do sprch a potom k bazénům. Kluci tam ještě nebyli, a i když je Mikova mamka celkem mladá tak mě překvapila slovy
"Nepůjdeme na tobogán?" na to jsem se jen usmála a přikývla. Vyšlapali jsme schody a dali si jednu jízdu, potom jsem je šli hledat. Hned jsme je viděli. Byli ve velkém bazénu, asi nás hledali, protože vypadali dost zmateně. Josh se otočil tak jsem mu zamávala, aby si nás všiml. Usmál se zamával a žduchl Mika do ramene. Ten když ne otočil, tak se usmál a zamával. Šli jsme za nimi a já a Mike jsme se pak rozdělili. Chytil mě v pase a táhl mě ven do vodního víru. Venku byla zima, ale ve vodě bylo teplo. Všichni byli vevnitř. Jen my dva jsme byli sami ve víru vody. Mike se položil na vodu a já na něj. Plavali jsme tam, než přišli nějací lidé a nám nezačala být zima.
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?