Mike's POV
Probudila mě Lili.
"Miku, zlato vstávej." v tu chvíli jsem si neuvědomil, že jsem spal u ní a myslel si ze je to sen.
"Ne. Máme čas ještě si lehni."
"Mikey je ráno, musíme do školy." rychle jsem vyskočil.
"Lili."
"Ano?"
"Teď jsem byl zmatený."
"Všimla jsem si." usmála se na mě. "Pojď jdeme se najíst. Co si dáš?"
"Nevím, mně stačí jogurt."
"Tak pojď už." sedli jsme si do kuchyně a její mamka nám bez optání připravila čaj. Už vím, po kom je Lili taková starostlivá. Lili už byla převlečená a tak už jsme mohli jít rovnou na autobus. Nevím v kolik normálně vychází, ale přišli jsme asi 10 minut před autobusem. Otočil jsem se k ní. Objal ji kolem pasu a díval se na ni.
"Co se na mě tak díváš?"
"Proč? Znervózňuje tě to?"
"Ano. Stačí, že jsem nervózní z tebe a ještě na mě takhle koukáš."
"Ty si ze mě nervózní?"
"No...někdy jo."
"Proč prosím tě?"
"Ani nevím, prostě líbíš se mi."
"A proto jsi nervózní?" přibližovala ke mě své rty
"Přestaň se ptát." a políbila mě.
"Tohle nevypadalo, že si nervózní." měl jsem čelo na tom jejím a usmíval jsem se.
"Už jsem si začala zvykat." přijel autobus, který byl až na pár lidí ještě prázdný. Sedli jsme si, Lili si sedla k oknu a já vedle ní. Chytla mě za ruku a opřela se mi o rameno. Chvilku jsme si povídali a potom už začala mluvit z cesty a usla mi na rameni. Lidi nastupovali a dívali se na ni, no vlastně na nás. Přemýšlel jsem, že jsou to třeba její kamarádi a neví, že jsme spolu, když už jsme začali přijíždět k poslední zastávce, tak se začala sama probouzet.
"O můj bože. Já jsem usla, zase. Proč si mě nevzbudil?"
"Když ty jsi tak krásně spala."
"Proč vždycky usnu já?"
"Protože tobě to sluší." sice spala s otevřenou pusou, ale to vědět nemusí. Pustila mou ruku, protáhlá se, zase mě za ni chytila a dala mi pusu.
"Miluji tě víš to?" naklonil jsem se a zašeptal jí do ucha
"Víš že já tebe taky?" usmála se přikývla hlavou. Když autobus zastavil a my vystupovali furt jsme se drželi za ruce. Venku ji zastavil nějaký kluk.
"Ahoj Lili, jdeš dneska na kafe?"
"Ne, dneska mám dost energie, díky." usmála se.
"Jdete do školy?"
"Jo."
"Můžu s váma?" dřív než mu stačila odpovědět byl už vedle Lili. Ten kluk se mi nelíbí.
"Mimochodem Mikey tohle je Robert, sedíme spolu ve třídě a Robe to je Michael můj přítel." řekla to aniž by se nad něčím rozmýšlela. Rozbušilo se mi srdce.
"Rád tě poznávám osobně."
"Jak to myslíš?"
"No ze začátku mi nic Lili nechtěla říci, tak jsem ji posílal domů, protože jsem si myslel, že je unavená, ale potom se mi svěřila s tím, kdo se jí líbí." provokativně jsem se usmál
"Tak ty jsi o mně mluvila jo?"
"Mluvím pořád, možná jsem se o tobě zmínila no." vzal jsem ji kolem ramen, otočil ji k sobě a objal jsem ji. Pevně mě stiskla a zase mě chytla za ruku.
"Končíš ve 12?"
"Jop."
"Budu tě čekat." políbil jsem ji a nechal ji jít do šatny.
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?