Kino s Temy a Jackem

1.8K 113 0
                                    

Dneska se mám sejít s Temy a Jackem měla jsem vzít sebou i Michaela, ale on má zkoušku s kapelou. Takže jsem na ně zbyla sama. Temy říkala, že půjdeme do kina, takže by to nemuselo být tak strašné. Oni jako pár jsou roztomilý, ale já vím, co dělám když jsem s Mikem a je nám jedno, jestli je někdo s námi. To už člověk neovlivní, když jsme spolu, tak se sice snažíme ohlížet se na ostatní, ale někdy prostě svět okolo zmizí. Máme se sejít v sedm před kinem a pak pro mě přijede taťka. Hodila jsem na sebe černé šaty a koženou bundu. Mohla jsem vyrazit na autobus.

Když jsem přijížděla, už na mě čekali. Drželi se za ruce a nečekaně si nevšímali vůbec ničeho, ani toho, že můj autobus přijel.
"Čau, tak jsem tady." přerušila jsme jim jejich chvilku. Temy se na mě otočila a až si uvědomila, že jsem to já tak mě objala.
"Ahoj Lili, konečně tě zase vidím. Jak se máš? A kde máš Mika?"
"Mám se dobře a Mike má dneska zkoušku. Jak vidím ty se máš taky dobře nemám pravdu?" podívala jsem se na Jacka, abych jí naznačila, na co narážím.
"Jo to máš, Jack je moje zlatíčko." na to se Jack jen usmál.
"Vyrazíme?" Nevím, jestli to byl jen pocit, ale pokaždé, co jsem se na Jacka podívala tak to bylo, jako by se na mě pořád díval. Možná začínám trochu šílet, ale přišlo mi to jako divná náhoda.

Když už jsme byli v kině, tak jsme si koupili lístky a nějaké jídlo. Šli jsme na Star Wars: Síla se probouzí. Já, která nikdy neviděla ani jeden díl Star Wars jdu na nejnovější díl. Tohle chce potlesk pro mě. Sedli jsme si a už začali přicházet poslední lidé, za chvilku zhasli a film mohl začít. Na to že jsem o tom filmu věděla akorát to, že je tam Luke Skywalker a Darth Vader, tak se mi i celkem líbil. Možná jednou donutím Mika, aby se na to podíval se mnou. On už to viděl, takže nevím jestli se mu do toho bude chtít znova. Po filmu jsme šli čekat před kino na naše odvozy. Pro Temy přijel její taťka dřív, takže jsem musela čekat s Jackem sama. Byla mi celkem zima a už jsem chtěla volat taťkovi, kde je.
"Lili na vem si moji bundu." sundal si ji a hodil mi ji přes ramena.
"Díky, to si nemusel." nebrala jsem to nějak vážně vlastně jsem to nijak nebrala, až když ke mně přistoupil.
"Víš Lili.... líbíš se mi." chtěl mě políbit načež jsem ho já udeřila. Ne moc, ale aby se probral.
"Co se děje?" zeptal se jako by se nic nedělo.
"Já mám kluka a ty máš holku a shodou nešťastných náhod pro tebe je to moje nejlepší kamarádka. Jak se opovažuješ něco takového udělat?"
"Prosím tě, vždyť to mezi mnou a Temy není vůbec vážné. A ty a Michael taky nevypadáte jako super pár poslední dobou."
"Michael je tisíckrát lepší než ty. Laskavě se vzpamatuj, co děláš ano!" ten měl takové štěstí, že přijel taťka a já ho nechtěla udeřit přímo před ním.
"Tak zase příště." zavolal za mnou jako by si myslel, že se tohle bude ještě jednou opakovat. No jo ale co teď Temy. Nechci jí zlomit srdce, ale nemůžu ji v tom nechat. Musím tady být pro ni. Jack je takovej debil, že si neuvědomuje, co udělal. Chtěl mi zničit vztah, ale místo toho zničil Temy, která o tom sice ještě neví.

Poslední díl roku jsem musela trochu zkomplikovat, no doufám že se vám líbil. Užijte si nový rok a buďte na sebe opatrní. -Rosie xx






Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat