"Lili? Nechceš dneska zůstat přes noc? Rodiče dneska nepřijedou, až tak kolem dvanácté, takže jestli chceš zůstat?" usmála jsem se na něj a nečekala jsem, že bude čekat ještě moji odpověď.
"Takže? Ano?"
"Jo, teda když mi to dovolí naši." chvilku jsme na sebe jen tak zírali
"Mám jim zavolat nebo to uděláš sama?"
"Ty si troufáš?" myslela jsem, že to nevezme doslova jenže to jsem ho asi neznala pořád dostatečně dlouho.
"Jasně vytoč mi klidně i taťku."
"No to bych zase nepřeháněla, dám ti k telefonu mamku."
"Dobře, ale s taťkou bych to taky zvládl." to bych na to byla zvědavá, ale pro začátek, mamka je ta milejší. Zvedla jsem na něj obočí.
"No dobře tak mi dej mamku." vytočila jsem mamku a podala mu telefon.
"Vážně ji máš uloženou jako MAMIČKA?"
"Ano."
"Halo? To jsem já Michael."
"Ne Lili se nic nestalo."
"Ona se nerozhoupala vám zavolat."
"Opravdu nic neprovedla."
"Chtěl jsem se jen zeptat jestli by tady Lili nemohla přespat?"
"Tak je to slušné." jejich konverzace mě začala trochu děsit.
"Nebojte já na ni dohlédnu."
"Dobře, zítra vám ji dovezu zpátky živou a zdravou."
"Na shledanou."Podal mi zpátky telefon.
"Tak a je to zařízeno, dneska bude večeře." přeměřila jsem si ho pohledem
"Co tím chceš říct?" dala jsem mu čas, aby si rozmyslel, co řekne, než ho začnu lechtat a on se bude svíjet v křečích od smíchu na podlaze.
"Nooooo, že si uděláme večeři? Společně?" řekl s jasnou nejistotou v hlase. V tom někdo zaklepal a otevřel dveře. Josh.
"Joshi, víš o tom, že když zaklepeš a ihned otevřeš celé klepání ztrácí pointu? Co kdyby Lili byla nahá?"
"No to je pravda, tebe nahého bych vidět fakt nechtěl." začala jsem se tomu smát mezitím, co Mike vytvořil dotčený výraz na jeho rozkošném obličeji.
"Joshi, jsi bez večeře." řekl naprosto bezcitně.
"Však naši nejsou doma, tak stejně nic nebude."
"Lili je tady přes noc, takže ano bude."
"Takže Lili jako tady bude vařit a já nedostanu najíst jen proto, že jsem zaklepal na dveře?"
"Ne Lili a já budeme vařit a ty nedostaneš najíst za tvé blbé připomínky."
"No tak když i ty, tak mě to tak moc mrzet nebude." Mike mu rozcuchal vlasy.
"A teď vážně. Lili uvaříš nám večeři?" zeptal se Josh.
"Jasně že jo, přece vás nenechám o hladu."Šli jsme dolů do kuchyně.
"Tak co tady máme? Na co máte chuť?"
"Já bych si dal čínu co vy?" já a Josh jsme se na sebe podívali a přikývli.
"Dobře, ale pomůžete mi." po asi 5 sekundách jsem si uvědomila, že to není dobrý nápad."a nebo víte co? Radši ne. Jen mi ukažte kde co je."Vařit v cizí kuchyni pro mě nebylo nic zvláštního. Vařila jsem pokaždé u tety, když byli v práci a já a Chris jsme chtěli jíst něco jiného, než pizzu. Chris jako správný starší bratranec mě naučil vařit.
"Kluci pojďte si pro to." když vcházeli do dveří, tak se začali dohadovat o to kdo bude umývat nádobí.
"Miku je to tvoje holka a udělala ti večeři měl by si jí pomoct." zarazil se ve dveřích "No ale to by tady nějaké nádobí musela mít."
"Zlato ty si to po sobě i uklidila?"
"No nebudu riskovat další hloupou náhodu, že?" políbila jsem ho a Josh vůbec nechápal, co jsem to právě řekla, ale my jsme moc dobře věděli.
"Ale byla to hezká náhoda, neříkej, že ne."
"No mohla by být hezčí, kdyby nezačala tak, jak začala."
"Lidi buď mi řekněte, co se děje nebo přestaňte." Mike mě políbil a vzal i můj talíř do obýváku."Vaříš dobře, kde ses to naučila?" vyzvídal Mike.
"Od Chrise, většinu věcí, co umím mě naučil on."
"To je bratr?" zeptal se Josh
"No spíš bratranec."
"Tak mu vyřiď, že tě naučil dobře vařit."
"Vyřídím."
"Nekoukneme na nějaký film?"
"Jasně něco vyberte kluci."
"Teď jsem viděl film a určitě se bude líbit Lili. Neviděla si Keitha?"
"Neviděla, pusť to tam." Josh to pustil a já se usadila u Mika na rameni. Pomalu jsem usínala, ale pořád jsem slyšela všechno, co si řekli.
"Lili spí."
"Asi je po dnešku unavená."
"Miku ty máš štěstí víš to?"
"Vím, mám Lili a to je to největší štěstí." možná jsem to neměla poslouchat a měla jsem jim dát najevo, že ještě nespím, ale na to jsem byla moc unavená. A slyšela jsem tu nejkrásnější věc na světě.
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?