Rozhodnutí

1.5K 113 1
                                    

Lili's POV

 Přišla jsem domů a mamka už na mě volala z kuchyně. 
"Lili, pojď sem chceme si s tebou promluvit." 
"Už běžím jen si dám věci do pokoje." je to tady. Zkontrolovala jsem se v zrcadle, jestli vypadám dost zodpovědně. Vím sice, že vzhled tomu moc nepřidá a už vůbec ne na rozhodnutí rodičů, kteří ví jaká jsem. Seběhla jsem schody. 
"Jsem tady."
"Hádám, že už jsi mluvila s Mikem?" mamka na to jen narazila, aby mi nezkazila případné překvapení.
"Ano, už mi to řekl. Co na to říkáte vy?"
"Víš Lili, my s maminkou víme, že jsi zodpovědná a dokážeš se o sebe postarat, ale přesto máme o tebe strach, takže doufám že budeš chápat naše rozhodnutí." 
"Ale tati já přísahám, že budu opatrná a nic se mi tam nestane. Prosím." 
"Lili jsi sice zodpovědná, ale neustále skáčeš do řeči. Tatínek chtěl říct, že naše rozhodnutí zní, že můžeš jet, ale musíš s námi minimálně 10 minut skypovat,každý den." 
"Díky díky díky." začala jsem vyšilovat jako malá holka. 
"Zavolej Michaelovi, ať ti napíše všechny podrobnosti." začala jsem je objímat, i když seděli.
"Díky moc, jste nejlepší." 
"To je mi radosti." prohlásil taťka a já běžela do pokoje, abych zavolala Michaelovi. Už jsem si myslela, že mi nezvedne telefon, protože to zvonilo asi na posté. Teda alespoň mi to tak přišlo.
"Ahoj zlato." konečně se ozval jeho hlas.
"Ahoj zlato, mám už oznámení o tom letu."
"Ježiši zlatooooo nenapínej mě." 
"Víš Mikey............."
"Co? Co víš Mikey? Tohle není vtipné ."
"Můžu jet." z telefonu jsem slyšela zvuky jako 
"Yessssss, ANOOO díky bože." 
"Taky jsem z toho byla takhle nadšená."
"Ty....se mnou ....JEDEŠ.....DO AMERIKY." na každé slovo dal silný důraz.
"Ano Mikey, ale musíš mi dát přesné informace."
"Jasně, pošlu ti je. Kluci budou jistě nadšení, že jedeš."
"No snad jim to nebude vadit."
"Blázníš, oni tě chtějí i na každé zkoušce."
"Ale? To si mě tak oblíbili, jo?"
"Kdo by si tě neoblíbil?" na to jsem se pousmála
"Proč musíš být tak roztomilý, i když si jen na telefonu?" úplně jsem před sebou viděla ten jeho polichocený pohled . 
  





Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat