Představení rodičům

2.5K 139 0
                                    

Vyšla jsem si 10 minut před příjezdem autobusu. Jak přijel Mike vyběhl ze dveří, objal mě a dal mi pusu.
"Ahoj."
"Ahoj. Jak se cítíš?"
"Cítím se připravený poznat tvé rodiče."
"Můžu se tě zeptat na pár otázek?"
"Jasně." Vím že jsem ho nemusela připravovat na různé otázky, protože on by je i tak zodpověděl správně, ale já jsem z toho měla větší nervy než on.
"Takže jak dlouho chodíš s mojí dcerou?"
"Lili. Ser na to budou mě mít rádi uvidíš."
"Takže vy mluvíte sprostě? To se mi nelíbí už nikdy se nesejdete s mou dcerou!"
"Lili? Bude to v pohodě."
"Ale co když ne?"
"Žádné ale." řekl a políbil mě.
"Chápu, že se mě sanžíš uklidnit, ale mně na tobě záleží."
Znovu mě políbil a řekl "Všechno je v pohodě."
Přišli jsme k mému domu, když jsem vztahovala klíče a dávala je do zámku vzal mě kolem pasu a otočil k sobě. Pevně mě objal. Zdvihla jsem hlavu a políbila ho. Otočila jsem se a odemkla.
Šli jsme chodbou řekla jsem
"Už jsme tady."
"Jsme v kuchyni."
Viděla jsem že Mike znervózněl, tak jsem ho chytla za ruku a stiskla, když jsme vcházeli do dveří stiskl ji na zpět.
"Mami, tati to je Michael. Michale mamka a taťka."
"Těší mě." podal ruku prve mamce "Paní Davisová."
"Říkej mi Marie." pousmál se a podal ruku taťkovi.
"Pane Davisi." nacož mu s kamennou tváří odpověděl
"Říkejte mi pane Davisi." já jsem se usmála, kdežto Mike jen přikrývl.
"Tak půjdeme na zahradu ne?" zeptala se mamka, aby zahnala tu atmosféru.
Sedla jsem si vedle Michaela.
Taťka dal maso na gril a u toho se ptal Michaela
"Takže povězte mi něco o sobě Michale."
"No chodím na stejnou školu jako vaše dcera, jen o rok výš. Taky hraju a zpívám v kapele už dva roky. Žiju kousek za městem se svou matkou a otcem. Mám ještě o 2 roky mladšího bratra Joshe. Rád taky sportuju, hraju fotbal. No a jinak každý svůj volný čas travím..." přála jsem si ať to neřekne, ale tak moc jsem to chtěla slyšet. " s vaší dcerou."
"Co tě na ní tak upotalo, že s ní trávíš tolik času?"
"No pane to není tak lehké. Myslím podívejte se na ni." podíval se na mě a viděl jak se červenám.
"Už jen to že je tak roztomilá mě upoutalo. Mám štěstí, že si mě toho dne všimla, protože kdybych to nebyl já byl by to někdo jiný a to by mě zničilo."
"Hochu ty to vidíš moc růžově, co když tohle není navždycky?"
"Tati!!"
"Nerad bych vám odporoval pane, ale musím. Já ji miluji a ona je všechno, co chci."
"Tome. Nechej je podívej se na ně. Jsou tak krásní, když jsou spolu."
"Děkuji paní Davisová."
"Co jsme si řekli o paní Davisové?"
"Promiňte Marie."
"No konec kecání jde se jíst." řekl táta.
"Počkej, pomůžu ti." a pouštěla jsem Mikovu ruku.
Asi v půlce večeře taťka nalil Michaelovi víno a potykali si.
Po jídle jsem Mika vzala na chvíli k sobě do pokoje. Když jsem zavřela dveře a otočila se k němu pevně mě objal.
"Já se tak bál." objala jsem ho zpět. Dal mi pusu na hlavu a ještě jednou mě objal. Stali jsme tam takhle asi 10 minut a pak řekl "Měl bych jít na bus."
"Dobře." furt jsem ho nepustila.
Pohladil mě přes celá záda, pousmál se, já ho ještě naposledy stiskla a pustila.
Sešli jsme ze schodů a u dveří nás zastavila mamka.
"Mluvila jsem s taťkou a shodli jsme se, že by si měl zůstat přes noc už je pozdě.Ve škole se stejně ještě neučíte, tak nic nepotřebuješ. Zavolej rodičům, že tady přespíš, samozdřejmě ti ustelu v obýváku."
Podíval se na mě. Já jsem přikývla.
"Už je pozdě no. A můžeme se ještě kouknout na film?"
"Jasně. Já mezitím připravím gauč."
Šli jsme zase ke mně a on začal volat mamce.
"No mami?
Můžu zůstat u Lili?
Sami to navrhli, že je už pozdě.
Prosím.
Na gauči.
Děkuju si zlatá.
Jo taky pozdravuj dobrou."
Položil telefon na stůl otočil se ke mě a šibalsky se usmál. Přišel k posteli a sedl si vedle mě .
"Co si pustíme dráha ženo?"
"Co takhle něco strašidelného?"
"Ty chceš, abych se dneska nevyspal co?"
"Takže ne?"
"Klidně. Pusť třeba MAMA. Prý to není až tak děsivé, ale je to dobré." pustila jsem to a přitulila se k němu. Byla jsem strašně unavená a tak jsem asi v půlce usla.
Mike's POV
Vybral jsem horor, co jsem už viděl, protože bych se bál přespat v cizím obýváku. SRABE. Hned, co to Lili pustila přitulila se ke mně. Po tom dnešku to bylo to nejkrásnější, co mohla udělat.
Cukla sebou, když tam byla taková škaredá část. Objal jsem ji. Po chvilce, co se necukala jsem si řekl, že je něco špatně. Podíval jsem se na ni a ona spala. Vypnul jsem to, přikryl ji a šel do obýváku.

Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat