CHAT

3.8K 183 4
                                    

"Ahoj." přišel ke mně a objal mě.
"Ahoj." usmála jsem se.
"Chyběla jsi mi. To už mi nedělej takhle zmizet bez rozloučení. Copak ti ten úsměv nenaznačil vše?" řekl a usmál se tím pohledem, jako že si dělá srandu.
"Omlouvám se. Byla tam moje mamka šla jsem za ní."
"Však v pohodě. Zatančíme si?" chytil mě v pase a začali jsme tancovat do rytmu hudby.

"AAAAAHHHHH. Budík jeden blbej!!!!" zase další ráno. No vlastně první ráno. První ráno první den, co se těším do školy. 'Tak co si dám na sebe?' prolítlo mi hlavou. Něco elegantního na to udělat dobrý první-druhý dojem. Venku je trochu zima. Džíny a černé tričko s dlouhým rukávem. A šup na snídani a pak si znova vyčistit zuby, obléct si bundu, jít na autobus a pak jen čekat. V rytmu hudby se nechat doprovázet do školy. Předpokládám, že hned první hodinu ho neuvidím a ne jen proto, že jsou všechny třídy u sebe na třídnických hodinách, ale i protože se stydím jen okolo něj projít. Musím! Musím mu vidět do očí. Chci si je pamatovat, i kdyby měli být to poslední, co si budu pamatovat. Procházím kolem party lidí v hloučku. Nevšímám si, kdo tam je a není, už tak jdu pozdě, no nejdu, ale já se ztratím. Neměli jsme tolik kecat a měla jsem se dívat, kde to je.

Mike's POV

Přál jsem si ji vidět. Nevím proč, ale prostě mě to k ní táhne. Je jako něco, co mě doplňuje. Jako poslední část skládanky. Stál jsem u školy s klukama. Kecali jsme a pak jsem viděl dlouhé vlasy. Krásné dlouhé vlasy. Ani si nás nevšimla, pospíchala. Má spoustu času. Prorval jsem se mezi klukama a běžel za ní.
"Ahoj. Já jsem Michael." vypadala zaskočeně. Asi to byl nával adrenalinu, ani vlastně nevím, jak jsem se takhle rychle dostal k ní a už vůbec ne to, že jsem něco ze sebe vůbec dostal.
"A ahoj já jsem Lili. Ty se tady asi vyznáš, kde je prosím učebna číslo 3?
"Dovedu tě tam jestli dovolíš?"
"Jo jasně." usmála se na mě.
"Jak víš, že se tady vyznám?"
"No." zpanikařila "viděla jsem tě včera a nestál si mezi náma, takže jsem usoudila, že prvák nejsi."
"Hezká a chytrá. Líbíš se mi." Usmál jsem se. 'Hezká a chytrá?????? Líbíš se mi?????' nic víc trapnějšího jsem říct nemohl. Ji jsem přivedl do rozpaků, že jsem si myslel, že buď uteče nebo si o mně bude myslet bůh ví co. A já? Já jsem musel vypadat sebejistě, protože bych jinak taky utekl.
"Ha ha. Vtipnej. Tak to jsem nečekala." vzala to jako vtip ha v pohodě.

Lili's POV
Vzala jsem to doslova? Sama nevím, ale myslím, že jsem hodně červená !Promluv nebo uteče!
"Ha ha. Vtipnej. Tak to jsem nečekala." WAAAAT? Really Lili?
"A co si čekala?" zvážnil a já se lekla.
"Nic. Já, já jen plácám." aaa teď je celé kouzlo pryč. Pravděpodobně přestoupí na jinou školu nebo tak.
"Tak a jsme tady učebna číslo tři."
"Díky. A díky za doprovod."
"Není za co. Ty Lili?"
"Ano?"
"Dáš... Dáš mi svůj Instagram" Cože? Jasně, že dám!!!!!
"Jo jasně davi.lil jméno mé." Usmála jsem se a on taky.
"Potom, kdo je tady vtipný. Rád jsem tě viděl."
"Jo já tebe taky." zvonilo a já zapadla do třídy.

*Doma*
Konečně mám čas a jdu, ne řítím se podívat na instagram. 3 žádosti o sledování. To se mi snad ani nestalo. Rozkliknu to. Temy Swanová, Robert Dolan a Michael Mike Jefferson. Potvrdit jako první.

TUDU
"Michael Mike Jefferson se líbí vaše fotka. Michael Mike Jefferson se líbí vaše fotka . Michael Mike Jefferson se líbí vaše fotka. Michael Mike Jefferson se líbí vaše fotka..... však počkej odplata bude sladká. Rozkliknout Michael Mike Jefferson. Tak pojďme na to. To se mi líbí. To se mi líbí. To se mi líbí.......

TU

"Ahoj." napsal mi jako první.
"Ahoj." aspoň, že nevidí, jak se tvářím. Bůh žehnej inernetům.
"Tak ty chceš válku?" ne to nezní divně.
"Ty sis začal."
"Ty pokračuješ."
"Máme divnou konverzaci."
"Uvidíme se zítra?"
"Budu ráda."
"Tak zítra."
"Tak zítra."
"Dobrou noc."
"Dobrou noc."
zobrazeno 20:36



Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat