Budeme FAMOUS

1.9K 125 1
                                    

Lili's POV

Po škole jsem počkala na Mika a šli jsme na zkoušku.
"Čau Miku a ahoj Lili." Křikl Mason od budnů.
"Ahoj." usmála jsem se na  něj.
"Miku víš chtěli bychom probrat jednu důležitou věc. Včera Max potkal jednoho chlápka z rádia a dal mu naše demo." Mikovi vlétly jiskry do očí
"A dál????" napjatě se zeptal.
"Noooo a říííkal......." Mason to protahoval, co nejdýl to šlo. "že se mu to líbí, a že by nás pustil v rádiu."
"Jo to bude super, teda co když se to bude lidem líbit."
"Mikey bude se jim to líbit, věř mi." byla jsem nadšená z toho, co jsem slyšela.
"Teď ale musíme jít zkoušet a být lepší. Šampáňo koupíme v pátek Lili jsi zvaná na naši menší oslavu."
"Děkuji. Teď už hrajte, dlouho jsem vás neslyšela."

Mike's POV

Hráli jsme a Lili se na nás dívala a vypadala zamyšleně, přemýšlel jsme jestli se něco nestalo, jestli ji zase netrápí to, co ve Wembley. Snad ví, že pro ni bych udělal všechno na světě. Nechci, aby byla smutná. V tu chvíli jsem ztratil tón.
"Sorry kluci."
"Miku soustřeď se." okřikl mě Max.
"Ještě jednou." musím se přestat soustředit na cokoliv jiného, teď hraju, musím hrát, jako by to bylo naposled.

Lili's POV

Mike byl úžasný, i když se v té jedné části trochu seknul. Nevím proč nad tím vším tak přemýšlím, vždyť se nic neděje je to jenom radio a ne světová tour. Ke které sice může dojít a přeju mu to, jim všem, ale to není teď. Teď je pořad můj a ne tisíců fanynek.
"Tak jo kluci a teď poslední a rozpustíme to." řekl Mike a já si naposledy užívala tóny kytar, basy, bubnů a jejich hlasů. Všechno perfektně sedělo. Mike se na mě vždycky usmál a já se usmála zpět na něj.
"Byli jste skvělí kluci." za stoje jsem jim tleskala.
"Taky si myslím." přikývl Matt.
"Jako vždycky." řekl Mason.
"Tak jo další zkouška v pátek?" co jsem pochopila tak Matt tak trochou kapelu vede.
"Jo dobře. Co děláš v pátek Lili?" otočil se na mě Max.
"No tak já nevím, asi jdu na zkoušku svého přítele s kapelou?" oznamovala jsem to, ale dala jsem na konec radši tázací důraz.
"Dobře, tak se zase všichni sejdeme v pátek. A ve středu poslouchejte iHeartRadio."
"Dobře tak v pátek."

Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat