Přespání part 2

2.2K 139 2
                                    

Už jsme se chytali jít spát, tak jsme si šli vyčistit zuby. Bylo to zajímavé, protože nikdy jsem si s někým zuby nečistila. Byla to zajímavá zkušenost.
"Lili budeš si chtít dát ještě sprchu?"
"Jo asi jo." s pusou od pasty mi dal pusu. Tohle bylo divné.
"Donesu ti ručník." utřel si pusu a odešel, když se vrátil měl v ruce nečekaně ručník.
"Běž první. Pak půjdu já."
"Dobře díky." už odcházel a skoro i zavřel dveře, když najednou vystrčil své hladové oči, no spíš svou hladovou hlavu a s úsměvem od ucha k uchu se mě zeptal
"Nechceš s něčím pomoct?" usmála jsem se protože jsem věděla, že to myslí ze srandy.
"Ano. Nechceš mi sundat tričko?" rozzářily se mu oči.
"Vážně?"
"Ne. Já to zvládnu jdi už."

Mike's POV
Byla tak roztomilá, když se snažila být vážná. Teď je ve sprše a já na ní musím myslet. Je jen ve vedlejší místnosti, ale tak strašně daleko. Chtěl bych ji líbat. Klidně i oblečenou. S ní mám pocit, že žiju. Potřebuju ji.

Lili's POV
Byla jsem v jeho sprše a představovala jsem si různé situace, které jsem chtěla, aby se jednou stali. Jako třeba, že by přišel a políbil mě. Nic se nestalo. Vyšla jsem ze sprchy a uvědomila si, že jsem si věci nechala vedle. Obtočila jsem okolo sebe ručník a otevřela dveře. Seděl v pokoji a čekal na mě. Pomalu už i usínal, ale když mě viděl jen v ručníku jeho pohled zbystřil. Když jsem procházela okolo něj, abych se dostala k tašce s věcmi chytil mě za ruku a posadil mě sobě na klín. Věděla jsem, ale že se o nic nesnaží. Jen mě objal a já ho políbila.
"Jsi překrásná." usmála jsem se.
"A neříkám to jen proto, že mi sedíš polonahá na klíně."
"Já vím. Ty vidíš špatně pořád."
"Já se ti snažím dělat komplementy a ty mi řekneš tohle. Já vidím nadmíru dobře. Vidím i to, co ty nevidíš víš?" 
"Odpustíš mi to?" usmál se.
"A co chceš abych ti odpustil?"
"To že jsem na teče nepříjemná."
"Nejsi. Jen si musíš zvyknout na víc komplimentů, než si zvyklá. A kdybych ti něco měl odpustit už by to bylo odpuštěno." dala jsem mu pusu, šla si pro věci a zpět do koupelny. Když jsme přišla vzal si Mike svůj ručník a šel do koupelny.
"Zvládneš to tady sama?"
"Ano, ale pohni si chybíš mi."
Lehla jsem si do postele a podepřela jsem si hlavu. Vzala jsem si jeho počítač a podívala se na netflix a cinkla mi zpráva na messengeru.
"Ahoj Lili. V kolik zítra vstáváš."
"Ahoj Temy. Ve 4 a ty?"
" taky, ale jak to chceš udělat? Vždyť ti autobus jede hodinu do školy?"
" spím u Michaela."
"Ahaaa a jako on se mnou chodí do třídy ty jsi moje nejlepší kamarádka a nikdo mi nic neřekne?"
"Promiň no. Ale neptala ses."
"No tak ještě abych se ptala kde spíš každý den."
"Promiň no." slyšela jsem cvaknout sprchu. Po chvilce vyšel Mike. Měl na sobě tričko a trenky a jeho obyčejně blond vlasy byly teď spíš hnědé, když byly mokré. Nikdy jsem ho neviděla jinak než s culíčkem nebo mini drdůlkem, ale teď je měl rozpuštěné. Přišel ke mně a lehl se vedle mě opřel se mi o rameno.
"Na co se koukáš?"
"Dívala jsem se jestli není nějaký nový film."
"A?"
"Nic nového."
"Jdeme spát?" zaklapla jsem počítač položila ho na stolek a otočila se k němu.
"Ano." přitulila jsem se a on mě objal. Pomalu jsem usínala do tepu jeho srdce.

Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat