Tohle jsem potřebovala

2.1K 134 0
                                    

*ten den

Lili's POV

Ještě se rychle uvidím s Mikem než odejde na zkoušku a utíkám na autobus a pak k tetě.

Přišla jsem domů a naši už čekali.
"Lili pohni za chvilku pojedeme." řekl taťka.
"Jo, jen si zanesu věci do pokoje a běžím." vyběhnu schody tam a zpět a běžím zase zpět. Nasedneme do auta a jedeme. Cesta trvá asi hodinu. Miluju cestování, když se můžu dívat z okna ven.

Konečně jsme dojeli. Teta už nás čekala.
"Ahojky rodino. Ahoj Lili dlouho jsem tě neviděla. Naposledy v létě. "
"Ahoj teto. Teď jsem tady."
"No jo zlatíčko a jak se máš? Vaši říkali, že máš nějakého přítele?" teta začala vyzvídat už se dveřích.
"No, ano." dostala jsem ze sebe, když jsem si vyzouvala boty.
"Tak to je super. Musíš mi o něm popovídat, úplně všechno."
"Ahoj Lili." přiběhl Chris, můj bratranec. Je o něco vyšší než já, vypadá jako idol všech holek. Vyčesané vlasy, milý úsměv, smysl pro humor, dobře se učí a dokáže naslouchat. Vždycky jsme byli jako nejlepší kamarádi, vždycky když přijedu, řeknu mu úplně všechno, co se kolem mě děje a on zase mně.

Když jsme byli malí, hráli jsme si na tajné agenty a všechna naše tajemství, zůstali v tajnosti. Do teď jsme nikomu neřekli naše tajné heslo na otevírání dveří. Nikdy jsme na sebe "nepráskli" nic. Vím, že Chrisovi můžu věřit. Jsem ráda, že si s ním můžu promluvit po dlouhé době z očí do očí. Ještě neví o Mikovi, takže mě toho hodně čeká.

V kuchyni jsme se posadili, dali si kávu a teta se začala ptát na Mika.
"No a odkud se znáte?"
"Ze školy, je o rok výš, než já."
"Aha. A je pěkný? Popiš mi ho!" znělo to spíš jako rozkaz něž jako prosba.
"No je vysoký, má hnědé vlasy, když jsem ho poprvé viděla, tak jsem si myslela , že je blond, ale bylo to jen od sluníčka, no a má hnědé oči a krásný úsměv a hraje v kapele na kytaru."
"To je vše? Víc už nebude?"
"To je jen takové shrnutí toho nejlepšího."
"Dobře tedy." a otočila se na mamku a začali si povídat, mezi tím,bco můj a Chrisův taťka seděli v obýváku a dívali se na fotbal. Chris na mě kývl a my jsme šli k němu.
"Takže... Mike jo? "
"No jo."
"A už mezi váma něco ... bylo?"
"Ano."
"Sakra Lili, jak dlouho jsme spolu nemluvili?"
"Hodně dlouho." usmála jsem se.
"Tak mi o něm něco řekni, nevěřím, že to, co si říkala dole bylo všechno, co máš na srdci."
"To máš pravdu, začalo to strašně rychle podle mě, ani jsem si to neuvědomila a byli jsme spolu. Na tom není nic špatně ne? Protože já cítím a vím, že s ním chci být a pořád. Jen teď poslední dobou je to takové.... nevím já jsem jen sobecká. Asi jsem na něj i nepříjemná, ale já vážně nechci být."
"Proč, co se děje?"
"Víš, jak má tu kapelu? No tak je nechali hrát v rádiu a já se bojím, co bude dál. Vidíš? Jsem sobec, místo toho, abych byla nadšená mě to trápí."
"Lili já sice nevím, jak se cítíš, ale můžu tě ujistit, že ať už to bude jakkoliv, tak to bude v pořádku."
"Já vím. Já jen.... nenávidím se za to, jak se chovám. Já ho miluju a jsem za něj ráda, za ně všechny. Já se jen bojím, že ho ztratím."
"Nebuď hloupá. Ty jsi úžasná holka a on by byl hodně blbej, kdyby tě nechal."
"Díky Chrisi." začal mi zvonit telefon. MIKEY .
"Počej musím to vzít." řekla jsem a v momentě jsem to zvedla.

"Ahoj zlato. Hádej co ?" byl strašně nadšený
"Copak Mikey?"
"Hádej kdo má producenta?" no to snad ne?
"Ne e? Vážně? To je úžasné, škoda, že tam nemůžu být s váma. Doufám, že oslavujete?" Snažila jsem se znít co nejvíce nadšeně.
"Jo, objednali jsme si pizzu a hrajeme hry. Dneska jsme si dali pohov. A co ty, jak se máš?"
"Dobře, ještě jsme u tety a právě se s rodičema baví o našich školách a už jsem slyšela i tvoje jméno."
"Našich školách?"
"No ještě bratrance Chrise."
"Ahaaaa."
"A kdo je ten váš producent?"
"Někdo z Ameriky nějaký John Feldmann."
"John Feldmann?" všechno ve mně se zastavilo, protože je to producent 5SOS.
"Ano."
"Myslíš producenta All Time Low, The Used, Panic! at the Disco,Black Veil Brides, 5 Seconds of Summer, Sleeping With Sirens a tady těchto skupin?"
"Jo asi ano. Ty znáš mého producenta líp než já."
"No tak je to producent mých, teď už tří nejoblíbenějších skupin, něco o něm vím no." pousmála jsem se.
"Už jdu." zařval, ale ne na mě. "Já teď půjdu za nima. Zavolám ti ještě večer."
"Dobře. Miluju tě."
"Miluju tě."

"No tak my o vlku a..."
"Oni mají producenta? A je to John? A teď nedokážu rozeznat tvé pocity." Chris taky poslouchá 5SOS, jen to mícha s All Time Low.
"To je úžasný, teď jsem vážně nadšená. Co bude dál? Bude světové turné?"
"Jo takže sarkasmus je na prvním místě, to jsem si tipl dobře. Neboj bude to všechno v pořádku."
"Jo přesně. Nic se neděje, jako děje, ale nic se ve vašem vztahu nemění."
"To je pravda miluju ho. Já to zvládnu, ať mě to stojí cokoliv."
"Tak se mi líbíš a jemu taky."
"Ty mě dokážeš vždycky povzbudit. Co bych byla nebýt tebe?"
"Holka bez bratrance." vyplázla jsem na něj jazyk.
"A co ty a holky?"
"No já jsem si trochu připustil, že se jim asi líbím. Jako nechci mít ego, ale podívej se."
"Já vím, nebýt můj bratranec... " drkla jsem do něj ramenem, mrkla a začala se smát. Zasmál se
"No a teď na střední." a pokračoval ve svém proslovu "všechny holky kolem mě lítají, ale tady jde o jednu pointu, vlastně o dvě většina těch holek jsou hloupé a jediné, co mají jsou prsa nebo zadek a ta druhá věc na tom je, že se mi líbí jedna holka. Je taková menší, asi tak jako ty, taková tichá, líbí se mi jenom tím, že na sebe neupozorňuje. Někdy ji míjím, když jdu k sobě do skříňky. Nikdy předtím jsem si jí nevšiml, protože za mnou chodily ty holky, ale už to konečně začali vzdávat. Neříkám, že někdy někdo nejde, ale už to není pořád. Chci na ni promluvit, ale vždycky odejde, než se stihnu odhodlat k tomu, abych ji pozdravil."
"Chrisi, to je roztomilé. Zkus si zjistit její číslo skříňky a hoď jí vzkaz."
"Nad tím jsem taky už přemýšlel, ale příjde mi to divné. Jako, asi mi nic jiného nezbývá."
"Zkus to, nic neztratíš. Nebyla ve tvém životě do teď, tak to přežiješ, kdyby to náhodou nevyšlo, ale věř mi, tohle by zapůsobilo snad na každou holku."
"Díky Lili."
"Lili, Chrisi už pojďte dolů, za chvilku pojedeme.." zavolala moje mamka.

Doma

Otevřela jsem chat, bylo něco po půlnoci.
"Ahoj krásko, doufám, že už jsi doma, a že se ti krásně spinká. " Moje super hvězda Mikey.

Možná jsem si to uvědomila pozdě, ale teď jsem si jistá, že našemu vztahu nic nehrozí.

Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat