Mike's POV
Když jsme přistáli a vyšli ven z letadla na letišti na nás nečekal jen odvoz, ale byl jsem hodně překvapený, že i fanynky. Nebylo jich moc asi patnáct, ale vůbec jsem to nečekal.
"Miku, Miku." ani nevím, kde se dozvěděla mé jméno."Ahoj, mohl by ses se mnou prosím vyfotit?"
"Jo, jistě." vytáhla telefon a vyfotila nás. Vypadal jsem jako blbec, ale ona byla nadšená. Zamával jsem na Lili, protože mě hledala a ztratila se v davu holek.
"To je tvoje přítelkyně?" zeptala se mě ta holka.
"Ano."
"Tak to vám přeju, vypadá moc mile." byla hodná a potěšilo mě, že se jí Lili líbí a že nám to přeje. Lili mezitím přišla. Usmála se na tu holku a řekla
"Ahoj, jak se jmenuješ?"
"Ahoj já jsme Mell."
"Ráda tě poznávám." Já jsem se na ni jen díval a musel jsem se usmívat. Byla tak krásná a tak milá. Mell se začala polichoceně usmívat.
"To já jsem ráda, doufám, že vám to vydrží. Jste spolu roztomilí." Lili si s ní ještě chvilku povídala, mezitím jsem já a kluci procházeli postupně každou holku a dokonce i jednoho kluka. Potom už jsem jen doběhl k Lili.
"Zlato musíme jít, promiň Mell."
"Napíšu ti."
"Dobře. Budu se těšit." Podíval jsem se na Lili
"Takže sis našla kamarádku?"
"Ano. Je strašně milá."Dojeli jsme do Luxe City Center Hotelu. Byl obrovský a přepychoví. Neuvěřil jsem, že budeme na týden v takovém luxusu. Měli jsme rezervaci pro tři pokoje. Já a Lili, kluci a Mattova mamka, která měla mít původně pokoj s Mattem, ale na konce to změnila a řekla jestli by Matt nemohl být s klukama. Celé to zařizovala ona a náš producent. Bydleli jsme všichni v desátém patře. Vyjeli jsme výtahem a když jsme otevřeli dveře od pokoje 207 tak jsme nemohli uvěřit vlastním očím obrovské okno, křesla a dvoulůžková postel, na kterou by jsme se vešli klidně i čtyři. Vešli jsme dovnitř a otevřeli dveře od koupelny. Sprcha, vana a umyvadlo, o kterém jsem si na chvíli myslel, že je to hodně malá vana, ale ono to bylo hodně velké umyvadlo. Lili vzala malý papírek z postele.
"Užijte si pobyt v LA. Zítra vás budu čekat v Capital Records. -J.F."
"To je od Johna." vybalili jsme se a do pokoje vletěl Max.
"Wow, takže my nejsme jediní v takovém pokoji." byl naprosto unešený.
"Ano."
"Půjdeme dneska do města?"
"Můžeme zajet k City Hall to je 12 minut odtud metrem."
"Vyznáš se v tomhle metru?"
"Ne, ale to zvládneme, máme od turistů totiž jednu výhodu."
"Jakou?" zeptala se Lili, která seděla na posteli. Otočil jsem se k ní.
"Mluvíme anglicky."
"Skočím pro kluky a Mattovu mamku a můžeme jít."
"Fajn."
"Sejdeme se za patnáct minut venku."
"Ok."
"Já se půjdu převléct." Lili byla nějaká zamlklá, chytil jsem ji za ruku a políbil jsem ji. Nepotřeboval jsem vědět, co se děje, jen jsem doufal, že jí to zlepší náladu. Usmála se a políbila mě zpět.Venku už byli vidět červánky, když my jsme vyšli z hotelu. Mattova mamka se rozhodla, že se musíme zorientovat sami a ona se ubytuje, půjde si dá večeři a půjde spát.
"Kluci a dívko, jsme sami v LA." Prohlásil hrdě Mason a šli jsme na metro. Překvapivě metro bylo kousek od hotelu a dalo se v něm vyznat. Přijeli jsme tam, prošli jsme se kolem a řekli jsme si, že půjdeme zpátky pěšky. Vůbec jsme si nebyli jisti, jestli trefíme, ale viděli jsme všude značky na místa, které jsou blízko hotelu a nebo přímo na hotel.
"Půjdete na večeři?"
"Jo jasně půjdeme hned?"
"Jo klidně." Na večeři jsme šli do restaurace, která byla dole. Všichni jsme si dali vydatnou večeři, až na Lili která si dala salát. Když jsme přišli na pokoj a Lili pořád byla celá nesvá, tak už mi to přišlo divné.
"Lili, zlato, co se děje? Dneska se moc nebavíš, jsi bez nálady a mě to ničí."
"Nic, no možná."
"Lili co se děje?"
"Víš, " sedla si na kraj postele a já vedle ní. "včera jsem TO měla dostat." přísahám, že kdybych neseděl tak asi spadnu na zem.
"Lili? Tohle není sranda."
"Vypadám jako bych se smála?" usmál jsem se.
"Takže my budeme mít miminko?"
"No asi to tak bude."
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?