Škola to vyřešila

1.6K 119 0
                                    

Přijela jsem domů a nevěděla, co mám dělat první. Asi bych mohla odepsat Mikovi.
"Ahoj, psal mi Jack, ale já chci slyšet tvoji verzi." co mu ten debil řekl?
"Co ti řekl?"
"Že si ho líbala a řekla, že mě nemiluješ." ten idiot.
"Nevěříš mu to, že ne?"
"Nechci mu věřit."
"Takhle se to nestalo, to on chtěl políbit mě a já mu dala facku."
"Vážně?"
"Ano přísahám, miluji tě tohle bych v životě neudělala."
"Věřím ti, miluji tě." Nemůžu uvěřit, že tohle udělal. Jak mohl. Uvažovala jsem, že bych na to zapomněla, ale tohle je moc.

*škola
Temy se ke mě řítí chodbou s výrazem, že mě zabije. Tak tohle Jack podělal. Už byla ode mě kousek a já ji musela zastavit jinak by mi asi jednu vlepila.
"Temy nedělej to. On ti lhal."
"Jak to myslíš, že mi lhal?"
"Nevím, co ti řekl Jack, ale on mě chtěl políbit a já mu dala facku."
"Jeho verze zní jinak!" řekla přísně.
"A budeš věřit radši jemu než mě?"
"Já nevím komu mám věřit."
"Vem to z té druhé strany, ty si vážně myslíš, že po tom, co jsem si s Michaelem prožila, tak se s ním chci rozejít? To fakt ne, on je moje všechno." nevím jestli to byl shoda náhod, ale někdo mě obejmul.
"Ty jsi taky moje všechno." otočila jsem se a byl to Mikey. Políbila jsem ho, protože jsem to prostě potřebovala. Možná si Temy nevěřícně říkala, že to jen hraju, ale byla to pravda. V tom se ještě přiřítil Jack. Tak ať se to vyřeší teď nebo nikdy.
"Jako ty ji líbáš, když už tě nechce?"
"Drž hubu Bringmane! Vůbec se neopovažuj takové věci o Lili ještě někdy říkat!" ještě jsem nikdy Mika naštvaného neviděla, ale teď jsem cítila jeho tep a klidný zrovna nebyl.
"Miku klid. Tohle by si měl vyřešit on s Temy."
"Teď chceš utéct? Včera jsi chtěla zůstat." tohle bylo dost i na mě.
"No jediné do chtělo zůstat byla má ruka, aby ti střelila ještě jednu facku."
"Klid." konečně se k tomu chtěla vyjádřit Temy.
"Jacku je konec! Už na mě nikdy nemluv." otočila se a chtěla odejít.
"Jako jim věříš, ale mně ne? A to jsi moje holka?" zastavila se a chvilku přemýšlela nad tím, co ten idiot řekl a pak se otočila.
"Ne nejsem tvoje holka a ano věřím jim, protože jsou to mí přátelé a jsou tisíckrát lepší než jsi ty." teď se otočila a rychlím krokem odběhla. Jack stál jako opařený.
"Ty tvé lži jsou stejně špatné jako ty Bringmane." křikl na něj Mike a já jsem se mu mezitím dostala z náruče a běžela za Temy. Byla schovaná na záchodech.
"Temy, jsi v pohodě?" objala mě a začala brečet.
"Lili promiň, že jsem ti nevěřila."
"To je v pořádku."
"Není, měla jsem vědět, že mi chceš pomoct, a že by jsi nikdy Michaela neopustila, ale víš, já jsem ho milovala." zazvonilo
"Temy, já musím jít na hodinu a napíšu Mikovi ať tě omluví, že ti bylo špatně, tak jsi šla domu."
"Díky Lili, jsi fakt hodná." běžela jsem do třídy a ještě jsem stihla Mika na chodbě.
"Zlato, omluv prosím Temy, že nepříjde." chtěla jsem běžet dál a ani se nezastavit, ale to se mi nepovedlo. Mike mě chytil v pase.
"Miluju tě a tohle patří jen tobě." políbil mě a pustil mě, abych dál běžela, ale já mu tu pusu musela vrátit.
"Nechám si ji u tebe v úschově, abych měla důvod, proč spěchat zpátky k tobě."








Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat