Zůstaň se mnou

2.2K 127 29
                                    

Vrátila jsem se na pokoj i s nákupem, abych mohla něco uvařit, než se vrátí kluci. Šla jsem do kuchyně a pustila si hudbu. Rozhodla jsem se, že po prvním dni udělám Mikovi čínu, kterou má rád. Zpívala jsem si u vaření, ale stále jsem měla v hlavě myšlenku na to, co bude dál. Nemůže to přeci jen tak zmizet. Nemůže mi zmizet ze života, tak strašně daleko, na tak strašně dlouho. Ještě se to ani nestalo a já už byla, jako by mi kousek mě chyběl. 

*Mike's POV 
Vraceli jsme se metrem a já jen přemýšlel nad ním, jak zařídit, aby Lili zůstala se mnou v LA. Nemohl jsem tady zůstat bez ní. Ona mě motivovala, ona byla moje múza. Zároveň nemohla nechat školu a odjet pryč daleko od rodiny. Proč jen jsme tak mladí? 
"Miku, co se děje?" pošťouchl mě Matt, když viděl, že jsem zamyšlený. 
"Nic, jen přemýšlím." 
"Neděje se něco?" 
"Jde o Lili, nemůžu o ni přijít a nechat ji tak daleko." na chvíli se odmlčel, dal mi ruku na rameno, podíval se mi do očí, nadechl se ... 
"Tak ji tak daleko nenechávej." 

Mohl jsem něco vyzkoušet. Něco dost šíleného na to, že by mi to možná i klaplo. 

*Lili's POV
Co mu může trvat tak dlouho? Už měl být půl hodiny doma. Jen co jsem na to pomyslela, cvakla klika. Vystartovala jsem z gauče a vběhla mu do náruče. Zvedl mě ze země a políbil mě. 
"To je lásky, že si to ani nezasloužím." zašeptal mi do ucha, na což jsem se jen pousmála.
"A to není vše. V kuchyni na tebe čeká překvapení." vešel do kuchyně a cupkala za ním. Na stole byla připravená čína tak, jak ji má rád. 
"Lili miluju tě." dala jsem mu pusu na tvář a odsunula židli. 
"Prosím madam." 
"Ha ha ha." 

Najedli jsme se a já cítila klid. Takovou pohodu, jako by to tak mělo zůstat napořád. 
"Teď, když si překvapila ty mě, je čas abych překvapil já tebe." přeměřila jsem si ho pohledem s lehkým úsměvem na tváří, protože jsem čekala, že to bude klasická Mikeovská kravina. 
"Lili postav se prosím." úsměv mě přešel hned, když jsem se postavila a Mike si klekl na jedno koleno. 
"Lili, tohle je pro mě jedna z nejkrásnějších chvilek s tebou a chci, aby trvala napořád, proto tě chci požádat ...." odmlčel se a mně vynechávalo srdce. 
"Zůstaneš v LA se mnou?" málem jsem se rozbrečela. 
"Mikey víš, že bych strašně ráda, a..." 
"Šššš stačí říct ano nebo ne. A potom stačí jediný telefonát, všechno jsem zařídil." 

Na milování zrovna Mika, mě překvapovala pořád jedna věc a to, to že jsem ho milovala každý den víc a víc. 

Učebnicový klukKde žijí příběhy. Začni objevovat