Lili's POV
Ráno jsem se probudila a Mike už byl pryč. Nevím, jak to dělá, že mě neprobudí, protože vždycky udělal okolo oblečení víc rámusu než motorová pila. Vstala jsem, oblékla se a vyrazila do města
Jela jsem se meterm podívat na chodník slávy, protože když už jsem v LA, tak je to pro mě hlavní zastávka. Nevím, co mi na tom přijde tak fascinující, ale projít se po chodníku slávy chce každý. Podívala jsem se na mobil a měla jsem dvě nové zprávy. Mike : Jsme ve studiu, doufám, že si užíváš krásné ráno a snad ještě spíš a necháváš si zdát ten nejkrásnější sen. Chybíš mi, miluji tě.
A od Mell se kterou jsem si včera psala : Ahoj Lili víš nemusíš s tím souhlasit, ale napadlo mě, jestli nechceš průvodce po městě. Hned jsem jí odepsala : Ahoj Mell, jasně to by bylo fajn. Jsem teď právě na chodníku slávy na kostce Ozzyho Osbourna. Za chvíli mi odpověděla: Tak to tam počkej za 5 min jsem u tebe. A měla pravdu. Během 5 minut jsem ji viděla, jak cupitá ke mně.
"Ahoj." řekla a objala mě.
"Ahoj." zaskočeně jsem ji objala taky.
"Můžeme vyrazit?"
"Jasně a kam?"
"Na nejkrásnější místa v LA. Víš jsou místa, kam chodí turisti a jsou strašně slavná a pak jsou tady ty klidné a krásné místa, které by zasloužili více pozornosti, i když by asi ztratily ten půvab."
"Tak na to se moc těším."
"A co kluci? Kde vlastně jsou a proč jsi tady sama?"
"Kluci jsou ve studiu a já jsem si musela najít zábavu sama."
"Takže to dostali? To je úžasný. A budou se sem stěhovat?" při téhle otázce mi projel mráz přes záda.
"No .... jo budou."
"A ty taky?"
"Ne ...musím si udělat školu a rodina by mě nepustila v mém věku jít žít do jiného státu a už vůbec ne za oceán."
"To je mi líto, ale vy to zvládnete. On bude jezdit za tebou a ty za ním ... " snažila se mě uklidnit.
"Jo, ale bude to těžké. Víš, nevidět ho a nemoct se ho dotknout. Neslyšet ty jeho připomínky ve škole. Navíc on se moje podpora a nejsem si jistá, jestli to bez něj, tak dlouho zvládnu. Vím ale, že mu nemůžu dát žádné ultimátum. Miluju ho a nechci, aby si vybíral mezi tím, co miluje a tím koho miluje."
"Jo to zní rozumně, ale věř mi, že to zvládnete. Přeci jen ještě nejedou na světovou tour a nebude od tebe 100000 kilometrů."
"To je pravda, ale jednou bude."
"Lili nesmíš to tak brát, víš že to bude těžké, ale taky víš, že to pro něj uděláš a udělala by si to pro něj znovu, kdyby si mohla."
"To udělala, on je pro mě vším, co chci a nemít ho by pro mě znamenalo nemít nic."
ČTEŠ
Učebnicový kluk
RomanceLili je prvačka, průměrná holka na střední. Najde si kluka, co miluje hudbu, ale miluje Lili víc?