Başlangıç

3.1K 141 8
                                    


Karakter tanıtımları:

Izaya Orihara: Kurnaz, sinsi ve para karşılığında bilgi satan, şehri birbirine katmaya seven karakteridir. Zehir gibi çalışan aklı ile herkesten bir adım öndedir ve ne yapacağı asla kestirilemez.

Shizuo Heiwajima: Sürekli barmen elbiseleri ve mavi güneş gözlükleri ile gezmektedir. Çocukluğundan beri çabucak sinirlenen Shizuo'nun "sinirlendiğinde" olağanüstü gücü ortaya çıkmaktadır. Öyle ki, yiyecek-içecek otomatlarını, trafik levhalarını yerinden sökebilmektedir. Ayrıca Izaya'nın ezeli düşmanıdır.   

Shinra Kishitani: Celty ile birlikte yaşamaktadır ve bir yeraltı doktorudur. Bu yüzden genellikle illegal ameliyatlara katılmaktadır. Kişiliği ise bir hayli çarpıktır.   

Celty Sturluson: İrlanda'dan gelen bir "Dullahan" yani kafasız bir peridir. Celty, siyahlar içinde, sarı kaskı ve at kişnemesi sesi çıkaran motoru ile Ikebukuro'da olduğunu düşündüğü kafasını aramaktadır. Halk arasında efsane bile olmuştur. 


Karakterlerin sahipliğini yapan animeyi izlemeyenler için, Shizuo ve İzaya'nın nasıl tanıştıklarını açıklama ihtiyacı hissettim. Bu yüzden bu ufak bölümü hazırladım.

İlkokuldayken Shinra ve Shizuo sınıf arkadaşıdır ardından ortaokula başladıklarında ikisi de farklı okullara giderler fakat bu süreçte de Shinra, İzaya ile tanışır. 

Ardından bu üç karakterimiz liseye başladıklarında Shinra, Shizuo ile tekrar karşılaşır ve en yakın bu iki arkadaşını birbiri ile tanıştırır. 

Shizuo İzaya'yı ilk gördüğünde ona "Senden hoşlanmadım." demiştir ve karşılığında İzaya'da sözleriyle onu kışkırtır.

Shizuo İzaya'ya vurmaya çalışır, İzaya Shizuo'nun göğsüne bıçağıyla hafifçe bir yara açar. Ardından tüm gün ölümüne dövüşürler... 

O günden sonra ikisi birbirinin ezeli düşmanı oldular. 


Vurgun (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin