Severus Snape sedel vo svojej novej pracovni a cítil sa vyčerpaný. Dnešný deň mu dal poriadne zabrať. Vedel, že na Rokforte ho po jeho júnovom úteku neprijmú s otvorenou náručou, zvlášť v jeho súčasnej funkcii. Ale, úprimne si musel priznať, nebol pripravený čeliť takému chladu a nenávisti zo strany profesorov aj študentov. Voldemort však splnil svoj sľub a po zmocnení sa ministerstva mágie a vlastne celého čarodejníckeho sveta ho vymenoval riaditeľom Rokfortskej strednej školy čarodejníckej, čím si zabezpečil úplnú kontrolu nad školou. A tak nikto z profesorov či žiakov nemohol proti nemu nič namietať, lebo každý mal strach. Z neho aj z Voldemorta. Ale keby pohľady vraždili, bol by mŕtvy po pár minútach po príchode do Veľkej siene.
Takto to nechcel... Malo to byť všetko inak...
Prečo sa v poslednom čase všetko kazí a nič neprebieha podľa jeho predstáv?
Aj ten Harryho presun do bezpečia dopadol katastrofálne. Hoci on urobil všetko, čo bolo v jeho silách, aby Harryho ochránil a sám nevzbudil podozrenie.
Keď Harry nereagoval na výzvu v Dennom prorokovi a nedostavil sa na ministerstvo vypovedať ohľadne vraždy Albusa Dumbledora, Voldemort vymyslel iný plán ako sa Harryho zmocniť. Vedel, že ochrana Harryho matky prestane pôsobiť v deň jeho plnoletosti a on sa stane zraniteľným. Vedel i to, že Fénixov rád nenechá nič na náhodu a Harryho bude chcieť pred týmto termínom presťahovať do bezpečia. Ak sa ho nezmocní počas presunu, už ho dolapí ťažšie. Pokiaľ nepadne ministerstvo, čím by sa narušili všetky ochranné kúzla a Harry bude opäť dolapiteľný.
Keď začal Voldemort plánovať ako sa Harryho zmocní, mal Severus dve možnosti. Hrať mŕtveho chrobáka, alebo spolupracovať. A keďže Voldemort veril, že je dobre informovaný, ak by ho sklamal, nemuselo by to preňho dobre dopadnúť. Aj keď ho považoval za verného sluhu, nikto nie je nenahraditeľný. A tak ho oboznámil so správnym termínom Harryho presunu. Nevedel síce kam ho Fénixov rád umiestni, no vedel kedy. Našťastie sa mu podarilo veci zariadiť tak, aby Harryho presun prebehol relatívne bezpečne - kúzlom pomätenia na Mundungusovi Fletcherovi presadil nápad s návnadami - sedem Potterov - hoci to napriek tomu nezostalo bez následkov. Veľmi ho mrzela strata Hedvigy - vedel ako ju mal Harry rád - Georgeove ucho i Divookého smrť. Urobil však čo sa dalo, viac pre Harryho ochranu urobiť nemohol, aby nevzbudil podozrenie.
Napriek všetkému vedel, že sa Harrymu podarilo dostať do bezpečia A veril, že na čas bude mať od Voldemorta pokoj. Ako veľmi sa mýlil...
Keď Harry unikol Voldemortovi spred nosa, Temný pán zúril. Vedel, že miesto Harryho úkrytu je veľmi dobre chránené čarami a ochrannými kúzlami ktoré zabezpečil Fénixov rád, a nebude ľahké ho dostať. Buď urýchlene niečo vymyslí, alebo počká, kým sa nezmocní ministerstva a potom chlapcovi nepomôžu ani najlepšie kúzla. A on čakať nechcel. A tak si opäť predvolal muža, ktorému dôveroval najviac. Hoci bolo veľa možností, kde by sa mohol Harry nachádzať, bol si vedomý toho, že Severus bude vedieť kde je...
Vedel, čo Temný plán plánuje. Priveľmi mu dôveroval a oboznamoval ho s väčšinou svojich plánov. A právom sa obával, čo to bude znamenať pre neho. Keď si ho dal Voldemort zavolať, aby sa vyzvedel, kde Harry môže byť, oblial ho studený pot. Opäť ho musí zradiť? Prečo mu toto osud robí? Nevytrpel si už toho za celý život dosť? Vari neexistuje žiadna spravodlivosť? S ťažkým srdcom a pocitom absolútneho zhnusenia zo seba samého opäť zradil vlastného syna. Musel, nemohol inak. Merlin, ako sa za to nenávidel...
V ten deň naňho intenzívne myslel. Harry mal narodeniny, dovŕšil sedemnásť rokov, plnoletosť v čarodejníckom svete a on mu nemôže ani zablahoželať. Tento deň mal patriť im dvom. A namiesto toho Harry oslavuje niekde v kruhu cudzích ľudí. Bol smutný a deprimovaný. A bál sa oňho. Obzvlášť, keď vedel, akú akciu Voldemort na večer plánuje. Keby aspoň mohol Harryho nejako varovať... No to neprichádzalo do úvahy, prezradil by sa a bol by to jeho koniec a už by naňho nemohol dohliadať... Ostávalo mu len dúfať, že bude v poriadku aj po návšteve Brlohu smrťožrútmi. On sám sa toho odmietol zúčastniť....
DU LIEST GERADE
Keď láska bolí... ✓
FanfictionMedzi láskou a nenávisťou je veľmi tenká čiara. Ako sa zachovať, keď dvaja ľudia, ktorí sa z duše nenávidia, zistia, že majú toho spoločného viac ako si myslia? Odhalené tajomstvo minulosti, ktoré malo ostať skryté, im obráti život hore nohami a ich...