„Ronald Weasley!" kričal hlas pani Weasleyovej niekoľkonásobne zosilnený kúzlom. „Som znechutená, že práve ty si mojim synom. Vždy som túžila po dcére, a namiesto toho si sa narodil ty. Nie si ničím výnimočný, na rozdiel od tvojich súrodencov. Si nula, Ronald Weasley..."
Hlas utíchol a v miestnosti zavládlo absolútne, ťaživé ticho. Harry zdesene pozeral na svojho kamaráta. Ron, bledý ako stena, držal ruku so zubom baziliska tesne nad diadémom, z ktorého kvapkala tmavá tekutina podobná krvi, ale temná mágia v ňom ešte stále pulzovala a spôsobovala, že práve teraz Ron prežíval svoje najhoršie obavy.„Pavúky, pavúky, všade samé pavúky," vydesene a zmätene mrmlal a triasol sa na celom tele. „Nie... prosím..."
Odrazu začal z diadému stúpať biely dym a pozvoľna sa formoval do obrysov postáv Harryho a Hermiony. Harry vyjavene civel na to, ako sa začali objímať a bozkávať. Dymová Hermiona s láskou hľadela na dymového Harryho, zatiaľ čo Rona obdarila pohľadom plným pohŕdania a výsmešne preniesla. „Snáď si si nemyslel, žeby som ťa niekedy mohla naozaj ľúbiť? Nebuď smiešny, Ronald, moje srdce bije iba pre Harryho Pottera."
Skutočná Hermiona hľadela na celý výjav so zdesením v očiach, triasla sa podobne ako Ron a po bledej tvári jej tiekli slzy.
„Nie, to nie je pravda," plakala. „Ron, ja ťa skutočne, úprimne ľúbim!"
Scéna sa rozplynula a ich očiam sa naskytol nový výjav, desivejší než ten predošlý. Ginny, schúlená v klbku, na posteli v akejsi ponurej miestnosti, trasúca sa ako osika. Nad ňou hrozivo sa týčiaci Harry, oči mu blýskajú temným hnevom.
„Už som ti povedal, Ginny, buď poslúchneš, alebo to trpko oľutuješ," prehovoril tichým, chladným hlasom, ktorý mrazil až do špiku kostí.
„Nie," vzlykala Ginny. „Harry, p-pro-prosím..."
„Je mi ľúto, Ginny," tvrdo povedal Harry. „Aj moja trpezlivosť má svoje hranice. Už som čakal pridlho."
A s divokým, žiadostivým pohľadom si začal rozopínať nohavice.
„Ron!" skríkol Harry a od zdesenia sa mu triasol hlas. Bol úplne šokovaný tým, čo práve videl. Toto nie... Tohto by v živote nebol schopný. Už len pri pomyslení na niečo také sa mu obracal žalúdok. „Prebodni to! To je iba ilúzia, to nie je skutočné! Nikdy by som Ginny neublížil! Milujem ju viac ako svoj život. No tak, bodni!!!" Prosím.
No Ron sa nemal k činu. Iba vydesene sledoval scénu pred sebou (Harry už ležal na Ginny a sebecky si bral to, čo mu podľa jeho presvedčenia patrilo) a v tvári sa mu zračil obrovský šok, strach i túžba po pomste.
„Ron," hlesol Harry, ktorý sa už nedokázal dívať na to, čoho bol schopný v Ronovej najhoršej nočnej more. „Prosím, prebodni to!"
Roztrasená Hermiona pristúpila k Ronovi ktorý nereagoval, chytila jeho ruku do svojej a prudko ňou mykla nadol. Ako sa ich spojené ruky približovali k diadému, cítila tú silu, pulzujúcu a prebúdzajúcu tie najhoršie predstavy a odkrývajúcu vaše najhlbšie obavy. Vrátila sa jej, v celej svojej zničujúcej sile, vidina, ktorú sama vo svojej mysli videla, keď ničila šálku. Striaslo ju len pri myšlienke na ňu. Predstava nehybného Rona, bezvládne vystretého na márach, zatiaľ čo ho ona usedavo oplakáva s dvomi malými deťmi, držiacimi sa jej ako kliešť, a obrovským tehotenským bruchom. Bez neho si nevedia predstaviť svoj život.... Nie, nesmie na to myslieť, teraz sa musí sústrediť, aby spolu s Ronom zničili ten prekliaty diadém.
Keď baziliskov zub s definitívnou platnosťou preťal oko diadému a sila čiernej mágie z neho vyprchala spolu s desivými vidinami, Ron precitol. Zmätene sa obzeral okolo seba a na zničený horcrux, akoby si až teraz uvedomil kvôli čomu na dievčenské záchody prišli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keď láska bolí... ✓
Hayran KurguMedzi láskou a nenávisťou je veľmi tenká čiara. Ako sa zachovať, keď dvaja ľudia, ktorí sa z duše nenávidia, zistia, že majú toho spoločného viac ako si myslia? Odhalené tajomstvo minulosti, ktoré malo ostať skryté, im obráti život hore nohami a ich...