"Oh, fuck!" schreeuwt Mike en hij al rennend naar de deur pakt hij het wapen van de muur. "Oh fuck. What the fuck." zegt hij en hij zwaait de deur open. "JESSICA!!!!" schreeuwt hij en hij rent de deur uit, de sneeuw in. "Omg." Mike kijkt naar het gebroken glas, stukjes hout van het kozijn en bloed in de sneeuw. "Omg. JESS!" schreeuwt hij en hij begint te rennen. "Jess!" Met een wapen en een zaklantaarn rent hij over het besneeuwde bospad op zoek naar Jess. Als hij bij een rivier komt stopt hij en hij kijkt twijfelend naar de tonnen die in de rivier liggen. Het is sneller dan het pad te volgen, maar gevaarlijker. Dat het gevaarlijk is maakt Mike niet uit en hij rent naar de rivier. Hij glijdt een stukje naar beneden en hij landt met beide voeten op de eerste ton. Hij kijkt naar de tweede ton en met een sprong springt hij erop. Even wankelt hij, maar hij springt naar de derde ton. Vanaf de derde ton springt hij naar de vierde en dan rent hij verder over het bospad. Sneeuwvlokjes vliegen om zijn oren "Jess! JESSICA!!" Hij haalt diep adem. "JESSICAAAA!" schreeuwt hij en zijn stem slaat over. Bij een afgrond blijft hij staan en hij zet de zaklantaarn neer. Dan pakt hij het wapen steviger vast en hij knielt neer. "Jezus..... Fuck! Fuck!" Hij kijkt door de richter van het wapen naar beneden. Beneden ziet hij Jess die over de grond kruipt. Weg van hetgene dat haar wil pakken. Haar ooit witte shirtje is nu niet meer zo wit. "Jess!" schreeuwt Mike. Jess wordt bij haar enkel gegrepen en ze wordt meegetrokken. Jess begint te gillen en ze schreeuwt: "Argh! Nee! Michaaeel! Help me! Help me!" terwijl ze wild met haar armen om haar heen slaat. "Nee!" schreeuwt Mike en hij staat op. Hij pakt de zaklantaarn en hij kijkt zoekend naar een weg naar beneden. Hij loopt een stukje naar achter en dan rent hij naar voren. Hij springt naar beneden en hij glijdt via de schuine rand naar beneden. "Holy shit!" zegt hij en hij glijdt over een paar rotsblokken. "Fuck fuck fuck fuck fuck fuck! Urgh!" zegt hij en pakt zich snel vast aan een uitstekende tak. De lamp en het wapen vallen naar beneden. Mike laat zich vallen en met een plof landt hij met beide voeten in de sneeuw. Snel pakt hij het wapen en de zaklantaarn van de grond en hij rent zo snel als hij kan verder. Een tak hangt over de weg en al bukkend rent Mike eronderdoor. Hij springt over een boomstronk en een tweede tak die over de weg hangt komt in zicht. Deze is lager bij de grond, dus moet Mike nog verder bukken. Ook springt hij over een tweede boomstronk en hij stopt met rennen om niet naar beneden te vallen. Aan de rechterkant is een richel en aan de linkerkant is een soort stenen plaat. "Kom op..." zegt Mike en hij kijkt van de richel naar de stenen plaat. Moet Mike springen of schuiven? Hij besluit dat springen sneller is en hij loopt een stukje naar achter. "Oké.." zegt Mike een beetje angstig en rent. Als hij bij de rand komt, springt hij snel en hij komt op de stenen plaat terecht. Meteen springt hij naar de overkant en hij snel verder. In de verte komt een groot, houten gebouw tevoorschijn en hij kijkt naar het pad. Hij doet het wapen, die een touw heeft waardoor je hem op je rug kan doen, op zijn rug. Zijn blik wisselt en hij kijkt naar een stuk waarbij je naar beneden moet glijden. "Oh, shit." zegt Mike terwijl hij met zijn voeten over de rand schuifelt en hij valt op zijn kont. "Nee, nee. Goddammit! Nee!" schreeuwt hij en hij probeert zich aan een tak vast te grijpen. Maar hij glijdt te snel en hij raast de tak voorbij. In de verte komt het einde tevoorschijn, alleen het probleem is dat het recht naar beneden gaat. Hij pakt , voordat hij valt, de rand vast en hij kijkt even van boven naar beneden. De zaklantaarn is naar beneden gevallen en toen hij neerkwam klonk er een zachte bonk. Dan laat hij zich vallen en hij komt terecht op een plateau. Het hout kraakt even en Mike draait zich om. "Kom op. Kom op. Mikey boy!" zegt hij en hij gaat op de rand zitten. Hij pakt de rand vast en hij laat zich hangen. Dan laat hij zich vallen en hij pakt de zaklantaarn, die voor hem ligt, van de grond. Plots klinkt er gegil van Jess en Mike begint verder te rennen. "Fuck!" zegt hij en hij rent het huisje uit waarin hij zich bevond, de sneeuwstorm in. "O nee, Michael!" gil Jess. Die woorden geven Mike de kracht om nog sneller te rennen. "JESSICA!" schreeuwt Mike. "Argh! Help me!" gilt Jess angstig, nog harder dan de vorige keer. Een schuurdeur klapt dicht en Jess gegil klinkt vanbinnen. Mike trekt de deur open en het gegil van Jess klinkt harder. "Jess!" schreeuwt Mike en de deur klapt achter hem dicht. "ARGH! NEE!!! MICHAAEEELLL! HELP ME!!! HELP ME!!!" gilt Jess en het klinkt van beneden. Mike rent naar de trap die naar beneden leidt en hij springt de treden af. "JESSICA! IK KOM!" schreeuwt Mike. Jess gilt en het lijkt alsof ze huilt en doodsbang is voor hetgene dat haar heeft meegenomen. "JESSICA!" schreeuwt Mike en hij loopt een tunnel in. "HUHUHUHU!" gilt Jess. "JESSICA!" roept Mike. "HELP ME!" gilt Jess. Een zacht gekrijs klinkt en Jess gilt: "Oh nee, Michael!" "Jess!" schreeuwt Mike. De tunnel eindigt bij een ruimte met een mijnwerkerslift. "Nee!" schreeuwt hij als hij Jess op de grond van de mijnwerkerslift ziet liggen en hij knielt bij haar neer. "Oh god! Neeee! Jessica!" zegt hij en hij legt de lamp weg. "Oh god." zegt Mike als hij ziet dat Jess begint te bewegen. Er zitten bloederige krassen in Jess' hals en op haar gezicht. "Jess! Jess! Gaat het?" vraagt Mike. Jess probeert overeind te komen, maar ze is te zwak. "Help." krijgt ze moeizaam over haar lippen en ze blijft liggen. Mike steekt zijn hand uit naar Jess als plots de lift naar beneden valt en er vallen met lawaai grote stukken ijzer naar beneden. Mike staat snel op en hij stapt even achteruit. "JESSSICAAAA!" schreeuwt hij terwijl hij naar de rand loopt en hij kijkt naar beneden. Er klinkt geen antwoord, maar wel een ander geluid en Mike kijkt om zich heen. "Huh? What the fuck." mompelt hij. Hij kijkt omhoog, naar de overkant, en hij pakt snel het wapen van de grond als hij een schim ziet. Hij richt zijn wapen en het hoofd van de schim kijkt om de rand van een groot vak. Over het vak liggen planken. Een luide knal klinkt door de ruimte en de schim schiet weg.
Hey iedereen.
Nou het ene moment was Jess er weer en het andere moment niet meer. :( Maar wie heeft haar zo toegetakeld?? En waar is ze nu en hoe gaat het met haar? Allemaal vragen waar jullie het antwoord niet op weten en ik wel. (Oke, sommige weten het wel omdat ze de game hebben gezien) Voor dit stukje was er eigenlijk nog een dr. Hill sessie. Maar de sessie ging over wie ik het leukst vond in de game (het verhaal dat je leest dus ;)) Ik heb die sessie overgeslagen, maar als jullie graag willen dat hij er toch in moet doe ik hem in het volgende hoofdstuk erbij. Maar wie vinden jullie het leukst en wie het minst? Laat maar weten in de reactie. Dit was het hoofdstuk en tot het volgende. :)
JE LEEST
Until Dawn
FanfictionAls een paar tieners op vakantie gaan in een huisje in the Blackwood Mountais gaat er iets vreselijks mis. Twee meisjes verdwijnen en blijven spoorloos. Na een jaar gaan de tieners weer op vakantie naar het huisje met het zusje van de meisjes. Als e...