Hey iedereen. Ik wil iets zeggen van tevoren. Ik heb de 987 reads. (sorry als jullie het irri vinden om de hele tijd te horen hoeveel reads ik heb). Ik ben zo happy. Nog 13 en ik heb de 1000. Ik weet zeker dat ik het ga halen. Maar laten we verder gaan met het verhaal. Here we go en veel plezier met lezen.
De motor maakt veel lawaai en het ratelt een beetje. Chris denkt diep na. Josh is zijn beste vriend, maar Ashley. Op haar is hij verliefd. Hij wil ze beiden niet kwijt. Ze zijn te dierbaar voor hem. Chris kijkt van Ashley naar Josh en van Josh naar Ashley. Met een blik vol angst kijkt Ashley hem aan. Er staan tranen in haar ogen en ze bijt op haar lip om niet heel hard te gillen. Josh daar in tegen houdt zijn lippen stijf op elkaar zonder enige moeite. Is hij niet bang voor zijn misschien toekomstige dood? Probeert hij stoer over te komen terwijl hij ondertussen vanbinnen aan het hyperventileren is? Het kleine beetje maanlicht dat via een gat in het dak binnen priemt, schijnt op Chris. "Chris, alsjeblieft. Laat me niet doodgaan." zegt Ashley en er glipt een snik over haar lippen. Voor Chris wordt het steeds moeilijker en hij weet echt niet wie hij moet kiezen. Chris zal Nikita zoveel pijn doen als hij Josh vermoord. Echt vermoorden is het niet, want Chris wil het eigenlijk niet. Chris kan het niet over zijn hart krijgen om Ashley dood te laten gaan op zo'n gruwelijke wijze. Josh wil hij natuurlijk ook niet dood laten gaan op zo'n gruwelijke wijze. Maar Ashley wil hij gewoon niet zoveel pijn laten lijden. "Ashley, ik haal je hieruit. Ik laat je niet doodgaan." schreeuwt Chris en hij voelt meteen de spijt tegenover Josh. "Godzijdank. Dank je. O dank je." zegt Ashley dankbaar. "Nee, alsjeblieft. Nee!" zegt Josh smekend. "Dit is waanzin. Dit is gestoord. Dit is niet echt. Chris, zeg dat het niet echt is." zegt Ashley huilend, want ze weet maar al te goed dat Josh nu ongetwijfeld dood zal gaan. De motor met de draaiende cirkelzaag gaat naar voren, naar de splitsing. Chris pakt de hendel vast en hij haalt diep adem. Dan duwt hij de hendel richting de foto van Ashley en het stuk rails voor Ashley wordt afgesloten. "Je hebt ervoor gekozen om Ashley te redden." zegt de stem uit een box. "Nee, Chris!" schreeuwt Josh. "Josh!" gilt Ashley huilend en ze draait haar hoofd weg van Chris. "Ik dacht dat we vrienden waren. Waarom doe je me dit aan?" vraagt Josh. "Het spijt me zo." zegt Chris menend. "Dit is waanzin!" schreeuwt Chris erachteraan bij het zien van de benarde situatie van zijn beste vriend. Beelden flitsen voorbij van alle leuke momenten van Chris en Josh. De plaats wisseling in de klas, het bij elkaar zijn in de pauzes, de ontmoeting met Hannah en Beth. Chris schrikt op uit zijn gedachten en hij komt met een klap terug in de werkelijkheid door het zien van Josh. "God, wat heb ik gedaan?!" roept Josh en hij begint te schreeuwen. De cirkelzaag is enkele centimeters verwijderd van Josh. "Hou op. Dit kun je niet maken!" schreeuwt Chris met als bedoeling dat die een of ander psychopaat die dit heeft geregeld het hoort en de motor uitzet voordat Josh doormidden gaat. De kartels prikken in Josh zijn buik en ze maken diepe sneden. "Josh, het spijt me zo." zegt Chris terwijl hij met zijn handen zijn gezicht afschermt om niet te hoeven zien hoe zijn vriend doormidden gaat. "Haal ons hier weg, Chris!" gilt Ashley huilend terwijl grote druppels bloed tegen de linkerkant van haar lichaam aan spetteren. De cirkelzaag is bijna aan de andere kant van Josh zijn onderlichaam en een laatste schreeuw verlaat Josh zijn keel voordat de onderkant van zijn lichaam op de grond valt. De darmen hangen over de rand van zijn lichaam en het lijken net beige knakworsten. Josh zijn kin valt op zijn borst en zijn ogen sluiten. "Niet kijken, Ashley." zegt Chris waarschuwend en Ashley kijkt meteen de andere kant op, ookal had ze nog geen blik geworpen op Josh. "Waarom mag ik niet kijken? Zeg dat alles goed met hem is. Alsjeblieft." zegt Ashley huilend en tranen rollen over haar wangen. De deur ,richting de ruimte waarin de levende Ashley en de dode Josh zich bevinden, klapt open en Chris rent snel in de richting van Ashley toe, de dode Josh negerend. "Ik kom naar binnen. Ik haal je naar beneden." zegt Chris. Ashley begint de huilen en schreeuwen te gelijk en Chris komt bij haar staan. "Stop, alsjeblieft." zegt Chris sussend. "Ik haal je omlaag. We moeten hier wegwezen." zegt Chris terwijl hij Ashley's polsen losmaakt. Ze lopen weg van de cirkelzaag en Chris pakt Ashley vast. In een snelle blik ziet Ashley de dode Josh hangen en ze begint hysterisch te gillen. Chris houdt zijn hand voor haar ogen en hij zegt: "We moeten gaan!" Hij trekt Ashley struikelend mee, weg van Josh, en ze rennen naar buiten. Het enige waar Chris aan kan denken is hoeveel pijn hij Nikita heeft gedaan. Ze is haar zussen kwijt en haar broer is dood. Wat zal Nikita kwijt zijn op Chris! Ze zal hem waarschijnlijk verrot schelden en dat neemt hij haar niet kwalijk. Hij heeft haar pijn gedaan door zijn beslissing. Zijn beslissing, die Josh heeft vermoord.
Hey iedereen.
Sorry van het niet zo lange hoofdstuk, maar er is er wel een. :)En toen was Josh dood. Wat gezellig *sarcasme to the max.
Nikita zal razend zijn. Nou ja, als ze het ooit te horen krijgt. Want Nikita is nog steeds gevangen bij die vreemde persoon.Dit was het hoofdstuk en tot het volgende. :)
JE LEEST
Until Dawn
FanficAls een paar tieners op vakantie gaan in een huisje in the Blackwood Mountais gaat er iets vreselijks mis. Twee meisjes verdwijnen en blijven spoorloos. Na een jaar gaan de tieners weer op vakantie naar het huisje met het zusje van de meisjes. Als e...