Gulėjau ant didžiulės lovos savo tariamąjame kambaryje ir žvelgiau į kelis lapus, kuriuose yra surašytos taisyklės.
Dabar ketinau jas perskaityti, bet vis neišdrįstu.
Nesuptantu, kodėl Mr.Styles davė man taisykles?
Iš nusivilimo atsidususi, pažvelgiau į lapą ir pradėjau skaityti.
TAISYKLĖS
1. VISADA KREIPTIS Į MR.STYLES, PONE ARBA SERE.
2. KALBĖTI TADA, KAI MR.STYLES DUODĄ LEIDIMĄ.
3. PAKLUSTI MR.STYLES.
4. VYKDYTI VISUS MR.STYLES ĮSAKYMUS.
5. KALBĖTI TIK TIESĄ.
6. NEVARTOTO ALCHOHOLINIŲ GĖRIMŲ AR KITŲ SVAIGALŲ, NEBENT MR.STYLES DUODĄ LEIDIMĄ TAI DARYTI.
7. NERŪKYTI, NEVARTOTI NARKOTINIŲ MEDŽIAGŲ.
8. GERTI TIK TUOS VAISTUS, KURIUOS IŠRAŠO MR.STYLES PASKIRTA DAKTARĖ.
9. NETURĖTI JOKIŲ LYTINIŲ SANTYKIU SU KITAIS VAIKINAIS.
10. RŪPINTIS SAVO HIGIENĄ.
11. VARTOTI KONTRACEPTINES TABLETES PO LYTINIO AKTO.
12. NEIŠEITI IŠ NAMŲ, NEGAVUS MR.STYLES LEIDIMO.
13. VALGYTI TIK TĄ MAISTĄ, KURĮ PATIEKS MR.STYLES VIRĖJA.
14. PRIEŠ ŽINIASKLAIDĄ IR MR.STYLES DRAUGUS, VAIDINTI, KAD ESI LAIMINGA IR ĮSIMYLĖJUSI SERĄ.
15. ATSIDUOTI MR.SYLES, KADA JIS TO NORI.
16. NEITI Į TREČIA AUKŠTĄ IR Į KAMBARĮ SU JUODOMIS DURIMIS ANTRO AUKŠTO KORIDORIAUS GALE.
17. MR.STYLES VISADA GALI UŽEITĮ NESIBELDĘS Į KAMBARĮ.
18. KALBĖDAMA SU MR.STYLES TURI ŽIURĖTI Į JĮ.Perskaičiusi visas aštuonioliką taisyklių, nusipurčiau. Nesuprantu kodėl reikia šitiek taisyklių?
Mane labiausiai neramino, tas dalykas, kad turėsiu jam visiškai paklusti ir atsiduoti, o žinant, kad aš esu nekalta, tai bus skausminga.
Net nepajaučiau, kaip mano akyae pradeda rinktis ašaros. Gulėdama lovoje, nusisukau į lango pusę ir leidau ašaroms lėrao riedėti mano skruostais.
Po velniai, juk man tik aštuonioliką!
Visada troškau, kad mano gyvenimas bus su mylimu žmogumi kuriam ir atiduosiu savo nekaltybę. Norėjau su juo susilaukti dviejų ar daugiau vaikučių ir nugyventi ilgą gyvenimą su jais ir mylimuoju, bet žinant šių laikų įsatymus, tai labai retas reiškinys.
Staiga pasigirdo tylus tuksenimas į mano kambario duris. Net nepakeldama savo galvos, žinojau kas yra už durų.*******
Dėkoju Aleeexia 123 už ilgą nuomonę ir šią dalį skiriui jai :)
Kitai noriu nuomonių ir vote :)
ESTÁS LEYENDO
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanficHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}