- Panele. - pasigirdo tylus beldimas į mano miegamojo duris ir į kambarį nedrąsiai įžengė jauna, keleriais metais už mene vyresnė mergina - Mr.Styles nori jus matyti savo kabinete.
Sunkiai atsidususi, pakilau nuo sujauktos lovos ir išėjau iš kambario. Namai skendėjo mirtinoje tyloje, ir man einant, girdėjosi tik mano duslūs žingsniai.
Prisiartinusi prie Mr.Styles kabineto, giliai įkvėpiau ir tyliai pabeldžiau į kabineto duris.
- Įeik Anastasia. - kitapus durų pasigirdo duslus Mr.Styles balsas.
Palenkusi durų rankeną, įžengiau į kabinetą už savęs tyliai uždarydama duris. Nedrįsau pakelti akių į Mr.Styles, nes jaučiau keistą baimės jausmą esant šalia jo.
- Sėskis. - paliepė Mr.Styles.
Lėtai priėjusi, atsisėdau į priešais vaikino stalą esančią odinę kėdę, bet vis dar nedrįsau pakekti savo akių.
Nejučia pradėjau kandžioti savo apatinę lūpą. Dažniausiai taip darydavau, kada jausdavausi nejaukiai.
- Nustok. Kandžioti. Tą. Sušiktą. Lūpą. - krūptelėjau ir atitraukiau savo dantis nuo apatinės lūpos.
Po kelių akimirkų nedrąsiai pakėliau savo akis ir sustingau pamačiusi, kad Mr.Styles žvelgia tiesiai į mane.
Nejaukiai pasimuisčiau savo vietoje, nusukdama savo žvilgsnį į šalį.
- Buvau mieste ir prisiminiau, kad tau patinką piešti. - netikėtai ištarė Mr.Styles. - Ir pamaniau, kad tau tai praskaidrins dieną.
Vaikinas atidarė vieną iš darbo stalo stalčių ir ištraukęs juodą, vidutinio dydžio dėžę, padėjo ją ant stalo ir pastūmė mano pusės link.
Atsargiai atidariusi dėžę nustebau pamačiusi visus piešimo reikmenis: piešimo blanknotas, įvairių spalvų pieštukai, keli drožtukai bei trintukai, guašas, akvarelė, įvairių dydžių teptukai, indelis vandeniui, kelių spalvų tušas ir piešimo plunksnos.
- Ačiū. - sutrikusi ištariau ir pažvelgiau į Mr.Styles.
- Tikiuosi, kad tai buvo vertą mano laiko. - daugiau nekreipdamas dėmesio į mane, vaikinas nuleido savo akis į kažkokius popierius. - Gali eiti.
Linktelėjusi nuo kėdės, į rankas paėmiau juodą dėžę ir vis dar jausdamasi sutrikusi, išėjau iš Mr.Styles kabineto.
***
Pieštuku laisvai slydau baltu popieriaus lapu prieš akis regėdama norimą nupiešti vaizdą. Sėdėjau ant erdvios palangės, vis žvilgtelėdama pro langą, stengiausi nupiešti saulėlydį.
Bet ranka vis kryptelėdavo į šoną, ir aš susierzinusi paėmiau trintuką ir jau kelintą kartą ištryniau netikslią liniją.
Negalėjau susikaupti, nes mano mintys sukosi apie Mr.Styles ir Zayn.
Vis dar nesuprantu, kodėl staiga skaudūs prisiminimai persikėlė į sapnus. Juk jau praėjo dveji metai, o Zayn taip ir negrįžo.
Tikriausiai jau seniai pamiršo mane ir gyveną savo gyvenimą.
O aš kaip kvailė vis dar laikausi savo pažado.
Atsidususi, pažvelgiau į savo piešinį. Jis buvo toks pats netikęs, kokia viduje jaučiausi ir aš.
Seniau piešimas mane nuramindavo, galėjau į gyvenimą kitomis spalvomis.
Draugai visada sakydavo, kad turiu dailininko sielą, ir visas savybes būdingas jai.
Keli mano piešiniai, yra nutapyti ant drobės ir kabą mano tėvų namuose. Pasak jų aš turėčiau nenustoti piešti, nes tam turiu gyslelę.
Mano močiutė yra garsi tapytoja ir jos kūrinius perka visame pasaulyje. Vasaras dažniausiai praleisdavau pas ją kaime, kuriame man labiau patiko. Ten buvo taip ramu ir tylų, kad galėjau laisvai, niekieno netrukdoma piešti ar tapyti.
Močiutė mane to ir išmokė.
Iš pradžių buvo sunku, bet po to ranka savaime įprato ir aš nė dienos negalėjau iškęsti be piešimo. Bet nustojau tai dariusi, kai Zayn išvyko.
- Manau, kad buvo vertą. - krūptelėjau už savo nugaros išgirdusi duslų Mr.Styles balsą.
Nuleidusi akis į savo piešinį, nustebau pamačiusi, kad piešinys išėjo gan gerai.
Beliko tik nuspalvinti ir bus baigtą.
Gūžtelėjusi pečiais, užverčiau piešimo blanknotą ir pakėliau savo galvą į Mr.Styles.
- Po velniu. - nusikeikė Mr.Styles ir nespėjus man sureaguoti, vaikino putlios bei minkštos lūpos prigludo prie manųjų.
##########
PAGALIAU AŠ PARAŠIAU ŠIĄ BORING DALĮ.... Taip sunku yra rašyti šią istoriją, kad nors NUSIŠAUK -_-
NUOMONIŲ NORIU :( :(
KAMU SEDANG MEMBACA
The Only Answer - Innocent |STYLES|
Fiksi PenggemarHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}