Part 15

3.8K 252 11
                                    

Anastasios pov*

Mr.Styles atleidus mano riešą, lėngviau atsikvėpiau.

Pažvelgusi į savo riešą, susiraukiau, nes jis buvo visas raudonas ir matėsi Mr.Styles pirštų žymės ant mano odos.

Esu tikra, kad rytoj bus didelė mėlynė.

- Nustok verkti. - kruptelėjau Mr.Styles pakėlus balsą.

Buvau pamiršusi apie košmarą, bet prisiminus, akyse susikaupė ašaros ir pajaučiau kaip pradedu visa drebėti.

- Neskriausk manęs. - tyliai sukukčiojau, ir kruptelėjau Mr.Styles pakėlus ranką.

Pajaučiau kaip vaikino ranka švelniai paliečią tą skriuostą kuris buvo paraudęs nuo jo smūgio.

Jo pirštai švelniai perbraukė man per skruostą, žandikaulio linija ir sustojo prie mano lūpų.

Švelniai per jas perbraukė, kas privertė mane sulaikyti kvėpavimą, o per visą kūną pereiti keistai malonius šiurpuliukus.

- Kvėpuok Anastasia. - ištarė Mr.Styliai pirštais kilstelėdamas mano smakrą.

Iš mano lūpų išėjo drebantis atodusis, bet mano išsigandęs žvilgsnis nepaliko dailių Mr.Styles veido bruožų.

Mano skruostai buvo drėgni nuo ašarų, bet jos kas sekunde džiuvo ir jų nebeliko.

Tik mano pavargusios, paraudusios akys bylojo, kad verkiau.

-Tau reikia pamiegoti. - staiga atsistodamas nuo lovos ištarė Mr.Styles.

Pavargusi linktelėjau galvą, net nemėgindama priešintis, nes man reikėjo miego.

Atsigulusi į lovą, jau ketinau užmerkti akis, bet mane nuo to sustabdė Mr.Styles, kuris numetė savo švarką ant kėdės atkaltės.

- Ką tu darai? - sutrikusi paklausiau.

Mr.Styles nieko neaktsakė, tik nusispyrė batus ir nusirengęs paskutinius rūbus, pažvelgė į mane.

Pajaučiau kaip mano skruostus užplūsta raudonis, nes Mr.Styles stovėjo priešais mane tik su apatiniais ir visos tatuiruotės atsivėrė visu gražumu.

Susigėdusi, kad nužiūrinėju Mr.Styles, nusisukau į lango pusę ir užsiklojusi savo drebantį kūną pukine antklode, užmerkiau akis.

Po kelių akimirkų pajaučiau kaip lovos kita pusė įdumba, o šiltos bei raumeningos rankos apsiveja mano liemenį.

- Ką tu...? - jau žiojausi prabilti, bet buvau nutraukta Mr.Styles.

- Miegok Anastasia. - griežtai tarė vaikinas.

Atsidususi linktelėjau galvą ir pasinėriau į miegą jausdama kaip esu tvirčiau suspaudžiama vaikino glėbyje.

#########

Kitai nuomonių....

The Only Answer - Innocent |STYLES|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora