- Ana? - išsigandusi pakėlė savo akis į mane draugė.
- Eik į vonią ir užsirakink. - atsistodama nuo savo lovos paliepiau Gaby.
- Bet... - jau žiojosi paprieštarauti, bet aš pastumiai ją vonios link.
- Jis atėjo manęs. - liūdnai šyptelėjau nusivalydama ašaras sau nuo veido. - Toks jau likimas.
- Turi būti kita išeitis! - tyliai šuktelėjo man Gaby. - Taip negalima!
- Anastasia. - Mr.Styles balsas pasidarė dar piktesnis. - Mano kantrybė senka.
Sudrebėjusi, liūdnai pažvelgiau į duris,o tada į Gaby.
- Bet jokios kitos išeities nėra. - papurčiau galvą.
- Mes galime pabėgti. - ištarė draugė.
- Kad ir kur bėgtume, JIS mus suras. - dar kartą stumtelėjau Gaby vonios link. - O tada būsime nubaustos, arba dar blogiau - nužudytos.
Gaby pasidavusi liūdnai atsiduso ir mane apkabinusi, užsirakino vonioje.
Kelis kartus giliai įkvėpusi, nužingsniavau savo kambario durų link ir pasukusi kelis kartus raktą spynoje, atrakinau duris.
Jos su trenksmu atsidarė ir tarpduryje pamačiau įniršūsi Mr.Styles.
Iš kart atsitraukiau kelis žingsnius atgal ir pajaučiau kaip mano rankos pradeda drebėti iš baimės, tai pat ir visas kūnas.
Staiga pajaučiau kaip esu skaudžiai prispaudžiama prie savo kambario sienos. Mano rankos buvo iškeltos virš mano galvos, o kūnas prispaustas vaikino raumeningu kūnu.
Net per jo šviesiai baltus marškinius, galėjau jausti kietus raumenis.
- Anastasia. - suurzgė Mr.Styles man į ausį. - Žinai kas nutinka, kai yra nepaklūstama man?
- T..taip. - sumykčiojau.
- Taip kas? - piktai paklausė vaikinas.
- Taip Mr.Styles. - drebančiu balsu ištariau.
- Reikėtų šiek tiek padirbėti su tavo kalba. - sudrebėjau kai šiltas kvėpavimas atsimušė man į ausį.
- Tavęs laukia bausmė. - Mr.Styles tarė, žvelgdamas man į akis. - Bet šį kartą būsių atlaidus, nes šiuo metu nenoriu bjauroti tavo nuostabios odos.
- A..ačiū t..tikriausiai. - sumykčiojau.
- Bet kitą kartą taip lengvai neišsisuksi.- sušnabždėjo man į ausį ir šiek ties atsitraukė, bet vis dar nepaleido mano riešų. - Kur tavo draugė?
- J..jos č...čia n...nėra Mr. Styles. - sunkiai nurijau seiles.
- Ką aš tau sakiau apie melavimą Anastasia? - piktai paklausė vaikinas.
********
Taigi dar viena pieviška dalis... Laukiu nuomoniu meiles
VOUS LISEZ
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanfictionHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}