Part 31

3.3K 204 29
                                    

Mr

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mr.Styles pov*

Laikiau savo glėbyje švelniai suspaudęs Anastasia ir žvelgiau į jos apsiblaususias akis.

Žvelgdamas į avietės rausvumo jos lūpas prisiminiau, koks švelnus jų saldumas.

Leidau savo vaizduotei įsisiautėti, o tada paklausiau savęs, kodėl negalėčiau to paversti tikrovę.

Anastasia mano valdžioje.

Išsilaisvinęs iš įprastų savitvardos pančių geismas deginančiomis liepsnomis ėmė raižyti raumeningą ir lankstų mano kūną. Beveik akimirksniu apsisprendžiau.

Aš pasimėgausiu Ana. Tenkinsiu beprotiškus savo troškimus, kol pagaliau būsiu sotus šios bliškios tobulos būtybės.

O kodėl ja nepasinaudojus?

Argi taip nebūtų pasiektas natūralus teisingumas, kurio trokštu?

Kam galvoti apie garbę, kai susiduri su tokia mergina, kaip Anastasia?

Pajutusi ore tvyrančią įtampą, Ana pradėjo virpėti. Ji nepajėgė atitraukti savo žvilgsnio nuo mano lūpų ir žvilgančių smaragdinių akių.

Palenkiau tamsią, garbanotą galvą ir Anos pulsas ėmė būgnyti po visą kūną, kuris įsitempė laukdamas kas bus dabar.

Nužvelgiau ją neslėpdamas grobuoniškų kėslų. Aistra buvo pernelyg karšta ir stipri, kad įstengčiau nors dar minutei susivaldyti.

Anos nuostabios akys - ryškios kaip žvaigždės nakties danguje.

Dar niekada netroškau nė vienos moters taip stipriai kaip Anastasios.

Ir staiga, daugiau nebegalėdamas susivaldyti pakilau nuo kėdės ir čiupęs merginą į glėbį, nusinešiau į miegamąjį.

- Ką, po galais, čia darai? - apstulbusi nuo šitokių mano veiksmų, paklausė Ana.

- Jau pakankamai ilgai laukėme . - stumtelėjęs duris petimi, paskui jas koja uždarydamas paskui save, ištariau.

Anastasia gerokai sunerimusi apsidairė po miegamąjį, kuriame beveik nieko nebuvo išskyrus didžiulę ornamentais išgražinta lovą.

Pastatęs merginą ant grindų, nuvilkau jai nuo pečių savo juodą švarką, ir valdingai delnais suėmęs jai už moteriškų klubų - dėl visa ko, jeigu kartais Anastasiai šautų galvon atsitraukti.

Lėtai pasilenkiau arčiau jos veido ir smiliumi kilstelėjęs merginos smakrą, pažvelgiau į jos akis.

- Ar tu šito nori, Anastasia? - paklausiau.

- Tiesiog pabučiuok mane. - ištarė mergina.

Įvykdęs jos prašymą, pasilenkiau ir paragavau švelnių putlių jos lūpų. Anastasia pakėlusi rankas, suleido savo pirštus į mano garbanotus plaukus ir atsakė į mano bučinį.

Plačiau pražiojęs merginos lūpas, įsliuogiau savo liežuvių į jos burną. Galėjau jausto Anos padažnėjusius širdies dūžius jai prisiglaudus arčiau manęs.

Netikėtai jos viena ranka nuslydo po mano marškiniais ir pradėjo glamonėti nuogą krūtinę.

Atsikratę savo drabužių likome tik su apatiniais, o Ana, liemenėle.

Švelniai paguldęs merginą ant minkštos lovos, užguliau ją savo kūnų ir bučiniais nubėriau visą jos kaklą. Anastasia tyliai aiktelėjo man sukandus jos lygią ploną odą.

- Tu labai graži. - ištariau dusliu balsu, lūpomis leisdamasis jos pečiu žemyn. - Ir geidi manęs.

Bučiuodamas Anastasios kiekvieną kūno lopinėli, pakėliau savo aistros pilnas akis ir sustingau.

Mergina miegojo.

Atsidusęs, atsitraukiau nuo Anastasios. Užklojęs jos kūną pūkine antklodę, atsisėdau ant lovos ir nusišypsojau.

Vis dėl to, Anastasia man neabejinga.

######

Kokia keista dalis :D :D Manau per šią dalį pusę skaitytoju prarasiu :D Dėkui sesei EvelinaMarkuzaite1D , kad davė minčių :) 

NORIU NUOMONIŲ :D 

The Only Answer - Innocent |STYLES|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora