Part 36

3.1K 211 31
                                    

RAŠAU DALĮ ŽIAURIAI SU DIDELE TEMPERATŪRA IR UŽSIIMŠUSIA NOSIMI 😂😂 TAD  GAL NUOMONIŲ AULAUKSIU ŠĮ KARTĄ?? 😑😄

P.s, Atsiprašau už klaidas 😊

P.s.s. Pirmąkartą rašau Autorės pov* 😂😂 Tikiuosi, dalies nesugadinau? 😂😂😂

 Pirmąkartą rašau Autorės pov* 😂😂 Tikiuosi, dalies nesugadinau? 😂😂😂

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Galiausiai, kai laikrodis rodė daugiau nei po vidurnakčio, Mr.Styles atsisveikino su Maltos prezidentu ir paėmęs mane už rankos, išsivedė iš viešbučio. 

Vos mums tik išėjus į lauką, priešais sustojo juodas, prabangus limuzinas. Vairuotojas išlipęs iš mašinos, atidarė keleivio dureles ir aš dėkingai jam nusišypsojusi, klestelėjau ant oda aptrauktos minkštos sėdynės. Pasislinkau daugiu į šoną, arčiau lango, kad Mr.Styles prie manęs neprisiliestų.

Mr.Styles atsisėdus šalia manęs, ant limuzino sėdynės, vairuotojas uždarė keleivio dureles, ir apėjęs automobilį, atsisėdo už vairo. Po kelių akimirkų, limuzinas pajudėjo iš vietos ir ėmė riedėti naktinės Maltos miesto gatvėmis.

Tyliai atsidususi, atrėmiau savo galvą į stiklą ir užmerkiau akis. Tik dabar pajaučiau, kokia vis dėl to esu pavargusi.
Nuo aukštakulnių batelių, rytoj rytą tikriausiai net nepaeisiu, o galvos skausmas man tikrai neleis šią naktį užmigti.

Įvairios mintys sukosi mano galvoje ir nuo jų, man dar labiau įsiskaudėjo galvą. Nereikėjo man gerti tų penkių prakeiktų vyno taurių. Nenuostabu, kad dabar jaučiuosi apgirtusi.

Staiga pajaučiau, kaip Mr.Styles prisitraukia mane arčiau savęs, o mano galvą atsiranda jam ant peties. Neturėjau visiškai jėgų priešintis ir atsitraukti, nes nuovargis mane nugalėjo ir aš užmigau jausdama, kaip Mr.Styles glosto mano plaukus.

Mr.Styles pov*

Po kelių minučių išgirdau tylų, ritmingą Anastasios kvėpavimą,bet nesustojau glostyti merginos plaukų.

Šis vakaras buvo tikrai gana varginantis, tad visiškai nesistebiu, kad Ana tuojau pat užmigo. Ji nepratusi prie tokių vakarėlių ar vyno, nes ši mergina, vis dėl to yra maža mergaitė.

Anastasiai vos prieš kelis mėnesius suėjo aštuoniolika, tad ji dar nespėjo pasimėgauti gyvenimo teikiamais malonumais.
O jeigu jau prakalbus apie malonumą, jau gana seniai nejaučiau minkšto moters kūno priglundant prie savojo.

Bet Anastasia niekada nesutiks savo noru atsiduoti man, nors ji yra man priklausanti moteris.

Žinau, kad ji galvoja, kad aš esu pašlemėkas, keliantis ranką prieš moteris, bet niekada negalėčiau imtis prievartos, kad patenkinčiau savo poreikius. Dar nesu toks gyvulys, kad atimčiau iš Anastasios tai, ką ji šitaip saugo tam vieninteliam.

Bet vienintelis vyras kuris lies šią merginą, tai būsiu aš ir daugiau niekas kitas.

Ranka beglostydamas Anastasios rudus plaukus, pirštais švelniai patraukiau plaukų sruogas jai nuo veido ir lėtai perbraukiu jai per skruostą. Merginos oda buvo švelni tarsi šilkas, prie kurio norėjosi liestis.

Anastasia kažką tyliai sušnabždėjo ir prigludo arčiau manęs.

Mano veide atsirado pasitenkinimo šypsenėlė.

Jos širdyje jau pasėta meilės sėkla...

AUTORĖS POV*

Mergina ramiai miegojo padėjusi savo galvą šalia sėdinčiam vyrui ant peties, ir visiškai nenutuokė, kokios mintys sukasi jo galvoje.

Juk neveltui yra sakoma - nuo neapykantos iki meilės, tik vienas žingsnis.

Šis vyras visada lengvai gauna tai, ko užsimano, bet tik ne su šia mergina. Galbūt ji išorėje yra baikšti, nekalta mergelė, bet jos viduje slepiasi tvirta, savimi pasitikinti moteris.

Mr.Styles savo širdyje slepia bjaurią paslaptį, bet atėjus laikui, Anastasia sužinos apie ją.
Ir tik ji nuspręs, ar atleisti šiam vyrui, ar ne.

O kol mes dar iki to nepriėjome, laukiame kas įvyks tolimesnėse istorijos dalyse. 😊

The Only Answer - Innocent |STYLES|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora