Kelias akimirkas sėdėjau suakmenėjusi, bet supratusi kas čia po velniais vykstą, nustūmiau kuo toliau nuo savęs Mr.Styles ir atsistojau.
- Ką Jūs darote! - sušukau piktai žvelgdama į Mr.Styles
- Vieną akimirką pati kariesi man ant kaklo, o kitą, stumi į šalį. - nusijuokė vaikinas pažvelgdamas į mane. - Tavo norai keičiasi kas sekundę, mieloji.
- Nevadinkit manęs tai. - suurzgiau, nes tai priminė mielas mudviejų su Zayn akimirkas. - Neturit jokios teisės.
- Dar ir kaip turiu. - nusišypsojo Mr.Styles žengdamas arčiau manęs. - Nes tu priklausai man.
Net nespėjau sureaguoti, kai Mr.Styles keliais dideliais žingsniais prisiartino prie manęs ir sučiupęs už liemens, įkalino savo tvirtame glėbyje. Pradėjau muistytis stengdamasi ištrūkti iš šio vaikino gniaužtų.
O galbūt ir turėčiau sakyto, vyro?
Aš nič nieko nežinau apie Mr.Styles, nei vardo, amžiaus ar gimimo datos. Jis yra paslaptinga asmenybė, bet kartu labai pavojinga ir galinga.
Vieną kartą, kai man buvo keturioliką ieškojau savo namų bibliotekoje knygos, bet vietoj jos radau savo tėvo dienoraštį.
Nors tai buvo panašu į paprastus užrašus.
Jame buvo smulkiai papasakotą apie Styles giminę, bet nespėjau visko išnagrinėti, nes tėvas pričiupo mane ir nuplakė.
Prisimenu savo mamos ašaras, kai ji prašė tėvo liautis, bet jam tai buvo nesvarbu. Tėvas visada ieškodavo priežasties mane mušti, ir tai jam buvo svari priežastis.
Gaby sužinojusi apie tai, atskubėjo pas mane ir kartu su mama sutvarkė mano žaizdas. Mano nugarą puošią kone dešimtys randų. Jie yra ne tokie dideli kaip kadaise, bet vis dar puikiai matomi. Todėl niekada nesirengiu drabužių kurie galėtų apnuoginti mano nugarą.
Nenoriu jausti įkyrių žmonių žvilgsnių ant savo kūno, nes tada atrodo, kad jie mato mane kiaurai.
Zayn nepasakojau apie tai, nes žinojau kokio karšto būdo jis yra. Kai mes pradėjome draugauti, man buvo neseniai suėję šešioliką, o jam aštuonioliką. Neturėjau jokio noro pasakoti Zayn kas įvyko seniau, nes tai nesvarbu.
Netikėtai pajaučiau Mr.Styles rankas ant savo nugaros, ir išsigandusi, atrėmiau savo delnus jam į krūtinę norėdama nustumti, bet Mr.Styles tvirtai stovėjo ant žemės ir net nesijudino iš savo vietos.
- Paleisk mane. - muisčiausi Mr.Styles glėbyje.
Sulaikiau kvėpavimą, kai vaikino viena ranka sustojo, ant viduryje mano nugaros esančio kelių centimetrų, rando.
- Kas per velnias?
###########
Žinau žinau, kad dalus trumpa ir nėra veiksmo, bet greitu metu jis atsiras :D
أنت تقرأ
The Only Answer - Innocent |STYLES|
أدب الهواةHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}