Part 16

4.4K 240 7
                                    


Pirmą ką pajaučiau pabudusi, buvo stiprios Mr.Styles rankos laikančios mane prie kietos savo krūtinės.

Atmerkusi savo akis, pakreipiau šiek tiek galvą, kad galėčiau geriau matyti miegantį vaikiną.

Mr.Styles tamsios garbanos buvo išsidraikiusios ir neklusniai krito vaikinui ant veido, akys lengvai užmerktos, kvėpavimas lėtai bei ritmingas.

Miegantis jis atrodė.... Galėčiau sakyti, kad atrodė mielas ir ramus.

Atsidususi, pabandžiau išlipti iš lovos, bet vos man pasijudinus iš vietos, buvau stipriau suspaudžiama Mr.Styles glėbyje.

Netikėtai aiktelėjau, nes pajaučiau vėsias putlias lūpas sau ant kaklo, o šiltas vaikino kvėpavimas atsimušė į mano pašiurpusią odą.

- Niekur nuo manęs nepabėgsi Anastasia. - sukuždėjo man į ausį Mr.Styles, palikdamas mažus bučinius man ant kaklo.

- N...nor..norėčiau, kad pa...pasitrauktumėte. - sumykčiojau jausdama kaip mano visas kūnas dreba nuo Mr.Styles bučinių.

- Nemeluok man Anastasia. - sumurmėjo vaikinas man į kaklą, nusiųsdamas milijoną malonių šiurpuliukų per visą kūną.

Mr.Styles minkštos lūpos kilo mano kaklu aukštyn, kol pasiekė paausį ir aš aiktelėjau kai vaikinas su dantimis brūkštelėjo per mano jautrią odą.

- Ką Jūs darote Mr.Styles? - išsigandusi paklausiau.

Vaikinas nieko neatsakydamas, staigiu judesiu apvertė mus taip, kad Mr.Styles kūnas būtų pakibęs virš manęs.

Mr.Styles išsidraikiusios garbanos buvo užkritusios jam ant akių, o žalios kaip smaragdai akys aistringai žvelgė į mane.

Mano kvėpavi!as pasidarė tankesnis, vos Mr.Styles veidas pradėjo lėtai artėti prie manojo. Negalvodama, pasukau savo veidą į kitą pusę, bet netikėtai Mr.Styles grubiai suėmė mano smakrą ir atsuko manąjį veidą į savo.

- Tu priklausai man Anastasia. - ir su šias žodžiais pajaučiau Mr.Styles putlias lūpas ant savųjų.

Iš visų jėgų bandau nustumti jį nuo savęs, bet Mr.Styles kūnas - vientisa stangrių raumenų siena, tad negaliu jo net pajudinti. Mr.Styles panardina savo pirštus man į plaukus ir suėmęs tvirtai laiko galvą.

Suspaudusi lūpas į vieną liniją, užkirtau kelią Mr,Styles bučiniams, bet netikėtai iš mano lūpų išėjo aiktelėjimas, vos vaikinui stipriau papešus mano plaukus.

Mr.Styles pasinaudojąs ta proga, praskyrė mano lūpas savosiomis ir godžiai įsisiurbė į mano lūpas.

Pajaučiau kaip viena Mr.Styles ranka sugriebia abu mano rankų riešus ir iškėles juos virš galvos, stipriai suspaudžia.

Dabar esu visiškai suvaržyta. Negaliu pajudinti nei vienos savo kūno dalies.

Esu visiškoje Mr.Styles valioje...

Garsiai aiktelėjau kai Mr.Styles švelniai sukando mano apatinę lūpą. Nebeištvėrusi, prasižiojau ir pradėjau judinti savo lūpas kartu su Mr.Styles.

Jaučiau kaip vaikino veidą papuošia pasitenkinimo šypsenėlė.

 Buvau nustebusi Mr.Styles šitokiais veiksmais. Jis iki šiol su manimi buvo šiurkštus ir šaltas.  

  Viena Mr.Styles ranka vis dar laikė iškeltus mano riešus virš galvos, o kita slydo žemyn mano šonu ir pasiekęs klubus, prisitraukė arčiau savęs. 

Nors tai buvo beveik neįmanoma. Aš ir taip buvu sukaustyta. 

Staiga Mr.Styles lūpos nusileido mano žandikauliu ir suradęs mano kaklę silpniausią tašką, pradėjo jį šiukščiai kandžioti ir bučiuoti.

Kaskart Mr. Styles švelniai krimstelėjus mano kaklo odą, aš tyliai aiktelėdavau ir jaučiau, kad jam tai patinka.   

  Vos pajučiau, kad Mr.Styles gniaužtai atsipalaiduoja, neapgalvojusi savo veiksmų, sulenkiau koją per kelienį ir spyriau Mr.Styles tiesiai į tarpkojį. 

Vaikinas nusiridenuo nuo manes ir susirietė inkšdamas iš skausmo, kol aš tuo metų, sprukau iš kambario, palikdama Mr.Styles sau už nugaros. 

- Anastasia, atsiimsi už tai! - šie žodžiai paliko Mr.Styles lūpas, bet aš nekreipiau į juos labi didelio dėmesio, nors žiojau, kad jeigu būsiu pagauta, smarkiai kentėsiu.

Bėgdama ilgu koridoriumi, pamačiau laiptus, tad pasiekusi juos, nusileidau į apačią. 

Pribėgusi prie pagrindinio išėjimo durų, bandžiau jas atidaryti, bet jos, mano nelaimei buvo užrakintos.

- Velnias!- nusikeikiau panosėje, ieškodama kito išėjimo, bet staiga sustingau vietoje, kai išgirdau sunkius žingsnius, lipančius laiptais žemyn. 

Iš baimės paklaikusiomis akimis, ieškojau kokių durų ar vietos kur galėčiau pasislėpti nuo Mr.Styles, nes supykęs, jis būna neprognozuojamas. 

Staiga už mano akių užkliuvo juodos durys, man iš kairės ir aš nieko nelaukusi įsmukau pro jas, vos nepakliūdama Mr.Syles į rankas. 

- Aš vistiek tave surasiu Anastasia! - šaukė jis. - Geriau išlįsk dabar, jeigu nenori, kad tavo bausmė būtų dar blogesnė, negu dabartinė!

Mano kūnas pradėjo drėbėti iš baimės, kai sunkūs Mr.Styles žingsniai pasigirdo prie pat kambario durų kuriame buvau pasislėpusi aš. 

Durų rankena pradėjo klibėti, ir aš žengiau kelis žingsnius atatupsta. 

- Anastasia, žinau, kad tu esi šiame kambaryje. - prabilo Mr.Styles stovėdamas už kambario durų. - Atdaryk duris arba nenorėk sužinoti, kas tavęs laukia, jeigu ateisiu pas tave pats.

- Tu mane nuskriausi. - kukčiojias išėjo iš mano burnos man, net nespėjus to suvokti. 

- Aš pažadu, kad tavo bausmė bus mažiau skausmingesnė, negu ta, kurią turėčiau tau taikyti šiuo metu. - kalbėjo Mr.Styles. - Bet atsižvelgiant į tai, kad tu nesi patyrusi, bausmę sumažinsiu. 

Kelias minutes, tarp mūsų tvyrojo nemaloni tyla, bet tada aš pasiryžau išeiti iš šio kambario ir pasitikti savo bausmę, kad ir kokia ji bebūtų. 

*****************

Atsiprašau labai už tai, kad rašau labai trumpas dalis, bet pastaruoju metu jaučiuosi pavargusi, pykstuosi su visais be priežąsties ir man trūkstą minčių :/ 

Labai norėčiau sulaukti kelių nuomonių ;P 

Atsipraša už klaidas, nes wattpad jų netaiso :/



The Only Answer - Innocent |STYLES|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin