Part 4

4.5K 275 28
                                    

Anastasia pov*

Mane pažadino saulės spinduliai šviečiantys man į veidą. Susiraukusi apsiverčiau ant kito šono ir bandžiau vėl užmigtu, bet pajutau, kad kažkas pasikeitė. Lova yra per daug minkšta ir visa patalynė kvepia mėtomis.

Staigiai pramerkiau savo akis ir apsižvalgiau po kambarį. Sienos buvo nudažytos tamsiai raudonais dažais, visi kambario baldai buvo juodi ir balti, o aš gulėjau didžiulėje lovoje su vyriškais marškinėliais.

- Kas per velnias. - tyliai sušnabždėjau.

Šiek tiek atitraukusi antklodę, pastebėjau, kad aš nebevilkiu savo vakarykštės suknelės. Vietoj jos, mano kūną puošė balti vyriški marškiniai.

Užtraukusi antklodę virš savo krūtinės, lėtai atsisėdau lovoje, atsiremdama į minkštas pagalves.

- Labas rytas Anastasia. - įeidamas į kambarį tarė Mr.Styles.

Šiek tiek susiraukiau, nes nuo vaikino skardaus balso, man suskaudo galvą.

- Ką aš čia veikiu? - vis dar sutrikusi bei šiek tiek išsigandusi paklausiau.

- Tu nualpai man ant rankų. - paprastai atsakė Mr.Styles ir atsisėdo ant lovos, šalia manęs.

Aš nedelsdama atsitraukiau.

Man nepatinka būti šalia šio vaikino. Ypač kai žinau, kas jis toks.

- Kodėl aš vilkiu Jūsų marškinius? - tyliu balsu paklausiau.

- Pamaniau, kad tau bus patogiau miegoti su mano marškiniais, o ne su savo gundančia suknele. - paprastai atsakė Mr.Styles. - Tad aš perrengiau tave Anastasia.

Pajaučiau kaip mano skruostai parausta. Jis matė mane pusnuogę.

- Nėra ko gėdytis Anastasia. - žvelgdamas į mane tarė Mr.Styles. - Turite nuostabų kūną.

Aš toliau tylėjau. Nedrįsau pasakyti bent žodį, nes žinau, kad pradėsiu kvailai mykčioti.

- Man reikia namo. - po kelių minučių tylos šiaip ne taip pratariau.

- Pirmą turi pavalgyti ir apsirengti. - atsistodamas atsakė Mr.Styles. - Rūbai vonios kambaryje.

Vos vaikinas paliko kambarį, aš lėtai atsistojau iš lovos ir nužingsniavau į vonios kambary. Jame nusiprausi, nusišluosčiau kūną baltu rankšluosčiu ir pažvelgusi į veidrodį, rankšluosčio kampu nusivaliau vakarykštį makiažą.

Ant juodos spintelės pastebėjau du maišelius. Ant vieno buvo aprašyta ZARA , o ant kito Victoria's Secret. Ištraukusi iš pirmojo maišelio rūbus iš ZARA parduotuvės, nelikau nustebusi. Tai buvo balta suknelė kuri šonuose buvo nėriniuota juodais nėriniais, ir baltos platformos priderintos prie suknelės.

Paėmusi kitą maišelį į rankas, atidariau jį ir išpūčiau akis pamačiusi jo turinį. Tai buvo baltas nėriniuotas apatinių komplektas.

Apsirengusi Mr.Styles man nupirktus drabužius, susitvarkiau plaukus ir kelis kartus giliai įkvėpusi išėjau iš vonios kambario.

Jaučiausi nepatogiai vilkėdama ne savo drabužius.

- Atrodai gražiai Anastasia. - vos man įžengus į virtuvę, prabilo Mr.Styles.

- Ačiū. - šiek tiek šyptelėjau ir atsisėdau priešai vaikiną.

Netrukus priešais mus buvo padėtos lėkštės su blynais ir stiklinė apelsinų sulčių.

Tylėdami pradėjome valgyti pusryčius. Tai buvo maloni tyla, nes aš nesu pasiruošusi kalbėtis su Mr.Styles.

Mums baigus valgyti, Mr.Styles pirmas pakilo nuo kėdės ir priėjęs prie manęs ištiesė ranką. Lėtai įdėjusi savo delną į jo, atsistojau ir leidausi vedama vaikino.

Priėję liftą, Mr.Styles paspaudė mygtuką su skaičiumi 1 ir netrukus lifto durys atsidarė.

- Daugiau nebeištversiu. - staiga ištarė Mr.Styles ir prispaudęs mane prie sienos.

- Kas... - jau žiojausi kalusti, bet pajaučiau kaip Mr.Styles priglaudė savo minkštas lūpas prie manųjų.

Buvau šokiruota šitokių Mr.Styles veiksmų. Nežinau kodėl, bet mano protas atsijungė ir aš atsakiau į vaikino bučinį.

Mūsų lūpoms ritmingai judant drauge, pajaučiau kaip Mr.Styles viena ranka iškėlė mano riešus ir prispaudė prie lifto sienos, tiesiai virš mano galvos. Vaikino kūnas spaudėsi kuo arčiau manęs, o kita ranka nusileido mano šonu žemyn ir it gyvatė apsivyniojo mano smulkų liemenį.

Atsitokėjau tada kai liftas suskambėjo pranešdamas, kad nusileidome pirmame aukšte.

Mr.Styles lėtai atsitraukęs pažvelgė į mano akis, ir supratęs, kad liftas sustojo, griebė mano ranką ir išsitempė iš lifto kabinos.


Mašinai sustojus priešais mano namus, norėjau kuo greičiau išsinešdinti iš jos. Tarp manęs ir Mr.Styles tvyrojo nemaloni tyla, visą kelią iki mano namų.

Jau norėjau atsidaryti mašinos dureles, bet buvau sustabdyta Mr.Styles rankos man ant peties. Lėtai atsisukusi į vaikiną, sutikau jo žalias akis.

- Tai kas nutiko lifte, lieką tarp mūsų. - griežtu tonu prabilo Mr.Styles.

Aš linktelėjau galvą,bet supratusi, ką padariau pasitaisiau.

- Taip. - tyliai atsakiau.

- Malonu, kad supranti Anastasia kas tau yra sakoma. - tarė Mr.Styles ir pabučiavęs man ranką, atitraukė ranką man nuo peties.

Kuo skubiau išlipusi iš mašinos, pradėjau žingsniuoti iki savo namų. Vos man pasiekus duris, išgirdau kai Mr.Styles atsidaro langą.

- Dar susitiksim Anastasia. - įžengusi į namus išgirdau tariant vaikiną.

Aš papurčiusi galvą, apsisukau ir uždariau namų duris, nebematydama susiraukusio Mr.Styles veido.

***********************************************************************************************

Sveikos merginos :) Žinau, kad retai keliu dalis, bet nepamirškite, kad be šitos istorijos aš dar rašau 5, iš kurių 2 yra sustabdytos. Rašymas labai užima laiko, ir aš dabar be to sergu :3 Bet sugebu kažkaip dalis parašyt :D

Nesistebėkit, kad parašau nesąmones nes mano sergančios smegenys dabar nemąsto :3

Naujai daliai noriu 15 VOTE kelių išsamių nuomonių :)

The Only Answer - Innocent |STYLES|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon