Mikey: Nad
Mikey: Nadiaaaaaaa
Mikey: Naaaad
Mikey: coś się stało?
Mikey: odpisz
Mikey: martwię się
***
Me: znając życie, martwisz się
Me: ale nie masz powodu
Me: nie odpisuję, bo pobił mi się telefon
Me: teraz piszę od Evy
Me: później usunę wiadomości, żeby Cię nie nękała
Me: telefon dałam do naprawy
Me: za tydzień powinien być jak nowy
Me: przepraszam, że tak wyszło
Me: napiszę od siebie, jak tylko go odzyskam
Me: pa, Mikey x
***
Michael POVZ ręcznikiem owiniętym wokół bioder wracam do pokoju. Przez cały dzień martwiłem się o Nadię. Wczoraj rozłączyła się bez pożegnania, a dzisiaj nie odpowiada na żadne wiadomości. Może ją czymś uraziłem? Nie wiem.
Padam na łóżko i podnoszę telefon, który leży na szafce nocnej. Mam kilka wiadomości od nieznanego numeru. Jak się okazuje, wszystkie są od Nad. Tłumaczy, że pobił się jej telefon. Nie jest napisane, jak się pobił. Wychodzi na to, że wszystko jest okay.
Jednak, co można uznać za głupie, czuję, że coś jest nie tak. Jej wiadomości wcale mnie nie uspokoiły. Przeciwnie, jeszcze bardziej się martwię. Tydzień bez kontaktu z nią? Nie ma szans. Zamierzam ją jutro odwiedzić w szkole i nie obchodzi mnie, czy jej się to spodoba, czy nie.
•••
Nie mam pojęcia dlaczego, ale coś mi się stało z wattpadem. Usunął mi się rozdział. Dodaję go drugi raz.
Jeśli chodzi o teledysk do Jet black heart, który chciałabym, żeby obejrzał każdy mój czytelnik, jest już na youtube. Jeśli ktoś już oglądał, niech napisze w komentarzu co o nim sądzi.
Ja na wzmiankę o tym, że wychodzi 17, miałam ochotę płakać. W trakcie oglądania, nie potrafiłam powstrzymać łez :").
Widać, że ta piosenka znaczy dla Michaela wiele. Dla reszty chłopaków także, ale dla niego chyba najbardziej. Pod koniec widząc łzy w jego oczach, miałam ochotę wejść w ekran i go przytulić.
Totalna miazga. Tekst, głos Michaela i jeszcze ten teledysk. Po prostu wow. Jestem z chłopaków dumna i strasznie wdzięczna za to, że są. Że nas rozumieją. Chyba pierwszy raz jestem naprawdę szczęśliwa, że dołączyłam do tego fandomu. :") ❤
W mediach chciałam dodać teledysk, niestety nie mogłam go znaleźć, ale dałam filmik, gdzie chłopacy odłuchiwali pierwszy raz Jet black heart z płyty Sounds Good Feels Good. ❤
CZYTASZ
I wanna pizza | M. C.
FanfictionMikey: czyli przyjmujesz zakład? Me: wygraną mam w kieszeni Mikey: nie bądź taka pewna Mikey: jeśli wygram, pójdziemy na randkę Mikey: jeśli Ty wygrasz, dam Ci spokój Me: dobra, masz miesiąc Mikey: miesiąc? Mikey: wystarczy mi tydzień *fragment roz...