Kvällen led mot slut och jag hade haft en av mina roligaste kvällar på länge. Folk höll fortfarande på att hoppa runt som idioter och drack gjorde de alla också. Jag stod med ryggen mot Omars bröst och gungade långsamt i hans takt. Jag började bli trött, det va sent och jag hade inte fyllt på med ny energi underkvällen som de andra. En blöt puss lämnades i min nacke och jag vände på huvudet en aning.
"vill du gå hem?" frågar Omar och jag nickar som svar. Han ler och släpper taget om min kropp och tar där efter tag i min hand. Ute har det börjat bli kallt och jag ryser till av kylan när vi vandrar hem mot Omar.
"här bor Felix" mumlar Omar när vi går förbi ett vitt hus. Jag nickar, det kan va bra att veta.
Omar låser upp dörren till deras hus och jag följer nyfiket efter honom in. Det är första gången jag är här. Deras hus är stort och modernt, rakt fram finns ett stort kök och till vänster en dörr, antaglig ett sovrum. sedan går det en trappa upp till höger och mot den styr Omar oss. han går upp för trappan och in igenom ännu en dörr.
"Här bor jag" säger han och med stora ögon släpper jag hans hand och fortsätter in i rummet. Det är stort, modernt men mysigt. Rakt fram i från dörren står hans säng, till vänster om den finns ett nattygsbord, och garderoberna är inbyggda på vänster långsidan. På den högra långsidan -den ut mot vägen- är det tre stora fönster med neddragna persienner. Jag änder mig om och möter åter igen Omars ögon. Det är något extra som glittrar i dom och det lilla glittret får mina smilband att dras ännu mer. Det är något med det där glittret som får mig mer attraherad av honom, det är något med det där glittret som får mig att vilja veta mer.
"Vill du ha något annat att sova i? du kan få låna en T-shirt av mig" säger han och jag nickar tacksamt mot honom innan han går mot sin garderob. Jag fortsätter fascinerat att kolla runt på de olika fotografierna på hans väggar.
"Här" en vit T-shirt landar i mitt ansikte och jag ler som tack innan jag snabbt får av mig klänningen och på med den vita tröjan.
"Ditt. Rum. Är. Jätte. Vackert." Om jag hade kunnat skratta hade jag gjort det. Rösten från min app stammar, och låter jätte roligt.
"Tack så mycket, men jag är inte helt nöjd. det saknas vissa inredningsdetaljer" svarar han och kommer upp bakom mig och lägger sina armar runt om min midja.
"Som. Vad?" frågar jag och jag kan tänka mig att han ler för sig själv.
"Dig, Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg." svarar han innan han lämnar en puss mot min käke. Generat ler jag och snurrar runt så jag kan gräva ner ansiktet i hans tröja.
"Jag väljer sängen" säger jag och ler mot honom innan jag puttar ner honom i sängen. Han skrattar, räcker mig sin hand och drar ner mig över honom. Med handen jag inte lägger min vikt på håller jag undan håret som envisas med att vara i vägen innan jag plötsligt tar eget initiativ och och lutar mig över hans ansikte, låter våra läppar slås samman och våra fötter till att börja flörta med varandra. Jag sluter ögonen och tillåter hans tunga att inkräkta min mun. intensivt fortsätter kyssen till hångel och jag måste säga att jag inte kunde vara lyckligare. En rysning av behag går genom min kropp när Omars aningen kalla händer letar sin in under min tröja.Jag känner hur det pirrar i magen när han knäpper loss min BH. Jag lyfter en aning på huvudet när han börjar dra den från mig.
"Du kan inte sova med den på" flinar han och med ett leende skakar jag på huvudet. Jag sätter mig upp en aning innan jag frågande lägger huvudet på sned och kollar honom i ögonen. Han skrattar och nickar. Jag ler svagt innan jag drar händerna innanför hans tröja och upp mot hans bröst, följande lägger jag mig ner igen och kysser hans frestande läppar innan jag flinar och drar tröjan över hans huvud. Ett sista leende hinner vi utbyta innan våra läppar ännu en gång förseglas och min rygg mjukt och försiktigt läggs mot madrassen. Omars nedre del av kropp ligger försiktigt över mig när han särar på våra läppar och möter min blick. han lutar sig ner mot min högra sida.
"Du gör mig våt" viskar han sensuellt mot min öra innan han kysser mig i nacken och ett oskyldigt stön hade flugit ur mig, men endast att jag lyfter en liten bit från madrassen.
YOU ARE READING
Silence | o.r
FanfictionOmar, en av de där populära killarna i skolan. Den där killen alla någon gång haft en crush på, drömt om både natt och dag. Killen som har exakt allt, pengar, utseendet, kompisar, allt. Han är killen alla tror lever det 'perfekta' livet. Och det kan...