26 aralık cumartesi
19:28
3 ay kalmış. yaşasın.19:29
saçlarının üzerindeki elimin incelip uzadığını, parmaklarında incecik, belirsiz sarı kıllar bulunduran bir erkek eline dönüştüğünü düşünüyorum. kambur oturuşum değişmeden boyum uzuyor, göbeğim yok oluyor, omuzlarım genişliyor ve saçlarım şu anki hallerinden daha yumuşak olmaları mümkünmüş gibi kısalıp yukarı doğru yükselirken dağılıyorlar, saç tellerimin renkleri gittikçe açılıyor ve...hayır.
19:31
if being wrong is a crime,
we hang side by sideistanbul'un sokaklarını izlemeye devam etmeli miyim, yoksa gözlerimi kapatıp dinlenmeli miyim? gözlerimi kapatmak istemiyorum, çünkü bu yenilgiyi kabul ettiğim anlamına geliyor.
finale yükseldik. istanbuldayız. bitti. kaybettik. gümüşlerde (ikinciler anlamına geliyor?) birinci olduk, para ödülü falan kazanamadık. böyle yazınca iyi bir şeymiş gibi oldu ama değil, kazanamadık işte, anlıyor musunuz? aman. anlamazsanız anlamayın.
19:34
hayır, bunu düşlemiyorum aslında. "ya öyle olsaydı?" düşüncem sadece birkaç saniye sürüyor. elim aynı, eteğim aynı, montum da, omuzlarım da, göbeğim de aynı. değişmesini isteyen kim ki?
öyle olmasını istemezdim çünkü o zaman benimle ilgili bir karar vereceğinde gidip kız arkadaşlarına sorardı. ilk koşacağı kişi ben olmazdım, bana her şeyini anlatsa dahi her şey boyunca "kızsal meseleler"in dışında kalırdım. öyle olmak isteyen kim? her neyse.19:37
yarın queen'le buluşuyoruz, en azından plan bu. stalklamak için instagramımı kullanabilirsiniz. teşekkürler.19:38
söylenecek çok şey yok. zihnimden her saniye eskiz yazıyorum zaten. kaybettik.would you bleed for me?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskiz
Non-Fictionbir kız vardı. üzgündü. asansördeydi. adımını yavaşça dışarı atıp başını kaldırdığında dışarıda yağmurun hafif hafif serpiştirdiğini gördü ve içinden bir küfür savurdu, çünkü üzerindeki tişört çok inceydi. kız ölmeliydi.