karanlıkta ıslık çalan

122 7 0
                                    


12 ocak salı

"pıtırcık, gördüğüm kadarıyla kendine dönük biri. bu içine dönük demek değil, aksine sende özgüven görüyorum. kendine dönük demek daha çok etrafındaki insanlardan, çevresinden umudu kesmiş, kendi ile yaşayan insan demek. aradaki ince farkı anlamak için bunu yaşamak gerekir.
kararlarını dikkate almıyorlar gibi, artık çabalamak yerine onlara cevap vermiyormuşsun gibi. çünkü böylesi seni daha az yorar. insanlara kendini gösterme isteğin çok yoğun çünkü söylediğin üzre istemediğin bir ortamda eğitim almaktasın, eh bu da hepimizde aynı etkiyi yaratırdı zaten. bana kalırsa çabalamana gerek yok çünkü duruşunda bile bir farklılık seziliyor diye düşünüyorum. yazma yeteneğin.. çok güzel. dil yeteneğini kendin söylüyorsun, kendini ezmiyorsun ve olması gereken egoya sahipsin.. sahi pıtırcık, neden bu kadar iyisin? insanların ne dediğini bazen fazla umursuyorsun gibi, çabuk sinirleniyor, sinirini çoğu zaman kendi içinde patlatıyorsun gibi, çoğu zaman da anlatarak rahatlıyorsun gibi. hakkında pesimist düşünemiyorum, genel olarak olgun ve de eğlenceli bir kızsın. karşı tarafı dinlemen, fikirlerine önem vermen çok hoş. fakat bazı insanları umursamamalısın unutma, bu senin ellerinde. ön yargıların var sanki, derslerin için konuşuyorum. ve de bazı olaylarda bardağın o minik dolu yanını da görmen lazım çünkü kendini kötüye odaklıyorsun. bu seni yıpratır, bunu istemem. uzun yazıları sevdiğini bildiğimden uzun uzun anlatıyorum. güzel insanları okuyorsun, küçük şeylere büyük anlamlar yükleyebiliyorsun, arkadaşlıkta da öyle. senin için doğru insan, senin arkanda duran, destek olan, seni dinleyen insan demek. fakat sevmediğim bir yanın var, ümitli değilsin. asla unutma, bazen bir şeye ulaşmak için 10 sene sabretmek gerekebiliyor, aynı çocukluğundaki üniversite hayali gibi.
belki biraz ukalalık edip öğüt vermiş olabilirim ama, kendi doğrularımı anlattım sadece.

sevgilerimle,
xx"

"İnatçı, kimi zaman saldırgan  (fiziksel anlamda çok olmasa da) ki sanırım soyadınla uyumlusun ama ne zaman ihtiyacım olsa yanımda olabileceğini biliyorum ya da ihtiyaç anında değil çünkü bildirimlerin kapalı lol
Akılcı ve mantıklı birisin bir olayın her yönünü düşünüp ona göre tavsiye verebiliyorsun konu senin yaşamadığın bir şey olsa bile. Azla yetinmeyi sevmezsin çoğu zaman, daha fazlası daha iyisi hep sende olsun istersin ama seni sen yapan da bu zaten. Güvenilirsin, arkadan iş çevirmezsin ve en güzel yanın dobrasın. Biri hakkında düşündüğün neyse hemen söylersin ya da her konuda.. Lafı asla evirip çevirmezsin ki tekrar söylüyorum en sevdiğim yanın bu. Fakaaat sen de mükemmel değilsin be yakışıklı güzellik. (yazar notu: saçlarımı kazıttığımda yakışıklı ve saçlarım uzadığında güzel olduğum için bana seslendiği isim bu) Arkadaşsızlıktan yakındığın zamanları biliyoruz hepimiz şu an bana çok kızabileceğini düşündüm ama olsun neyse o zamanlar da bile yalnız değildin istediğin her anda yanında olabilecek insanlar vardı belki yanında  olmasını istediklerin onlar değildi ama olsundu. Sonraa mükemmel bi mizah anlayışın var ama bende nasıl olduğunu anlatabilecek yetenek yok. Yazılarını, şiirlerini tapar derecede sevdiğimi bildiğini düşünüyorum zaten. Eline kalem aldığın anda ya da telefon ya da pc neyse kutsal bir şeye dönüşüyorsun gözümde. Ama sen zaten farkındasın yaşasın. Ay bir de mükemmel bi tarzın var. Giyimde de konuşmada da ama şu an giyimden bahsediyorum ya elbiselerine eteklerine kombinlerine son zamanlarda daha da fazla bir şekilde baayılıyorum. Şu an sevindirik oldum seviyorum kız seni. Daha fazla yazcaktım ama zaten yazı yazmayı beceremiyorum ondan bu kadar."

"değişik bir insansın, PALE reyiz ccc, güzel yazıyorsun, güzel fotoğraf çekiyorsun, asi sanatçı ruhlusun. çok derin muhabbetlerimiz olmadı ciddi bir şey söyleyemem o yüzden.
bir de telefonumda DARROW55 diye kayıtlısın."

"Öncelikle dobra bir insansın yerine göre içine kapanıksın öyle kolay kolay birine güvenen biri değilsin kafa yapın çok farklı ama denksin yani kafa bir insansın tarzına gelirsek normalden farklısın ve bir ortama girince dikkat çekebilecek birisin ve yeryüzünde o dudak hareketini yapabilen tek insansın."

"Iı tamam öncelikle tam kişisi gerçekten kendimi tam ifade edemezsem mazur -sanırım anlamını biliyorum- görün sayın ******** bu aralar fazla yavşıyorum ama sen  edinilebilecek en iyi arkadaşlardan birisin. Şimdi nerden gireyim pek bilemedim genel bilgiler; seni az çok bilen herkes batman star wars deadpool lana rihanna 26 dg
-geburtstag- gibi gibi sevdiğini bilir biraz da ego ego ego hoş bir tarzın var sabit fikirliliğin beni deli ediyor çok kararlısın kimse sana düşman olmasın gerçekten hoş değil bir şey yapmak istersen en iyisi oluyor yapabiliyorsun değer veriş şeklin çok hoş ince ayrıntı falan hatırlayabiliyorsun yani yazı yazman gerçekten güzel yani güzel yazıyorsun eskiz olarak bunu söylememiştim sanırım ama öyle."

"eskizine yakışacak mükemmel betimlemeler yapamam ama bir yerden başlamam gerek. insanların ne dediğini umursamıyor gibi görünüyorsun ama aslında kafanda yarattığın dünyaların bir tanesi bunun üstüne inşa edilmiş. ne yaparsan yap kendini sevmen gerektiği kadar sevmiyorsun, ya da bir aralar öyleydin. güçlü görünüyorsun ama herkes gibi zayıfsın ki bu normal bir insan özelliği. bunların yanında arkadaşlarına gerçekten çok değer veren bir insansın. arkadaşın olanlara kendinden çok daha fazla güvenip inanıyorsun. hayat felsefen başkalarını güldürmek, mutlu etmek. kendini de bir nebze insanları mutlu ederken mutlu ediyorsun. herkesle arkadaş olacak bir insan değilsin ki bu da çoğu kişinin seni çekilmez, korkunç, sert, gaddar olarak tanımlamasına sebep oluyor. pişmanlıkların için her gün kendine kızıyorsun. insanların seni fark etmesini istiyorsun, toplumda bilinen biri olmak, silik birisi olmamak istiyorsun. hatırlanmak istiyorsun. verdiğin sözlere değer veriyorsun, tutuyorsun. iyi bir insansın ve sana bunu hatırlatmaktan yoruldum.

ayrıca sağ el bileğin çok zayıf, vurdum mu kırılıyor."


"maktul, (yazar notu: arkadaş burada beni "maktul" olarak adlandırarak vurdu mu öldürmüş.) bir şey sorduğunuzda dürüst cevap verebilecek biri. konuşması ve yazması güzel. tenis. partner in crime. itinayla gelecek zaman planlanır. genel olarak ele alırsak mantık çerçevesinde davranabilecek bir yapıda. çok fazla neden-sonuç. yakınlarına değer veriyor, ilgileniyor ve bunu fark ediyorsunuz da, aynı ilgiyi kendisi de bekliyor. kendi işini kendisi yapmak istiyor çünkü neden başkasına muhtaç olsun? kendi kontrolünü kendi elinde tutmak istiyor. arkadaş olabileceği insanları biliyor, espritüelliğini ona yönelik kullanıyor. yanında sıkılmazsınız. abartarak anlatabilir ama gerçek dışı değil. asla kimsenin kafasının içini bilemeyebilirim ama doğal olarak kusurlarını sevmeyip, kendinden her zaman memnun olmayabileceği gibi her türlü kendisi olmaktan memnun olduğunu düşünüyorum. farklı olmak hoşuna giden ve insanların onu anlamasını bekleyen biri? dipnot; en rahat omuz yarışmasında derece yaptığını duydum. peace out."

işte bu kızın, o playlisti. eğlenin dostlarım.

1. zeki müren // senede bir gün
2. ebru gündeş //teşekkür ederim
3. ebru gündeş //söz vermiştin
4. ebru gündeş //sen allahın bir lütfusun
5. ebru gündeş //gel vefasız
6. ebru gündeş //gönlümün efendisi
7. yüzyüzeyken konuşuruz // taksisiz duraklar
8. yüzyüzeyken konuşuruz // sanırım sarhoşsun
9. yüzyüzeyken konuşuruz // senede bi'kaç gün
10. yüzyüzeyken konuşuruz // takımdan ayrı düz koşu
11. yüzyüzeyken konuşuruz // gel demedim ki
12. son feci bisiklet // bu kız
13. son feci bisiklet // bikinisinde astronomi
14. alice boman // be mine
15. ariana grande // just a little bit of your heart
16. charlie puth // hotline bling cover
17. jaymes young // habits of my heart
18. beyonce // crazy in love (fsog remix)
19. beyonce // heaven
20. beyonce // halo
21. blackbear // idfc
22. son lux // easy
23. blackbear // the afternoon
24. kindness // swingin' party
25. lana del rey // ridin' ft. a$ap rocky
26.
27. son lux // lost it to trying
28. halsey // gasoline
29. HAIM // falling
30. drake // hotline bling
31. twenty one pilots // kitchen sink
32. twenty one pilots // goner
33. ariana grande // one last time
34. justin bieber // memphis
35. twin shadow // to the top
36. galantis // runaway
37. major lazer // powerful
38. sam bruno // search party
39. bu nihils // help our souls
40. vicetone // angels
41. de lux // moments
42. saint motel // my type
43. the weeknd // can't feel my face (martin garrix remix)
44. macklemore ft. ryan lewis // downtown
45. DMX // x gon give it to ya

EskizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin